search
menu

هتل نوید ساری

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نوید ساری
فاصله هتل نوید ساری تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل نوید ساری


هتل نوید ساری از هتل‌های ۴ ستاره شهر ساری است. این هتل با امکانات خوب و فضای وصف ناپذیر خود، چنان لحظات شیرین و دلنشینی برای شما رقم خواهد زد که خاطرات اقامت در آن را هیچگاه فراموش نکنید. وقتی در شهر ساری، ساختمان ۶ طبقه Hotel Navid را دیدید و قدم در آن گذاشتید، تازه خواهید فهمید که با چه مکان فوق العاده‌ای آشنا شده‌اید.
این ساختمان ۶۶ باب اتاق در خود جای داده و با معماری منحصر به فرد خود، توجهات بسیار زیادی را تاکنون جلب کرده است. جالب است بدانید که هتل نوید ساری از سال ۱۳۸۷ کار خود را در این ساختمان آغاز کرد و در سال ۱۳۹۳، به منظور افزایش سطح کیفی اقامت در هتل، قسمت‌های مختلف بنای مد نظر مورد بازسازی قرار گرفت.
جدا از این‌ها، ساختمان هتل نوید ساری در منطقه‌ای از این شهر خوش آب و هوا واقع شده که دسترسی به نقاط مختلف شهر از آن بسیار آسان است. حال اگر سری به فضای داخلی این هتل بزنیم، مطمئنا قبل از هر چیز اتاق‌های چشم‌نواز آن نظر شما را جلب خواهند کرد. در این اتاق‌ها امکانات متنوعی گنجانده شده تا مهمانان هتل نوید ساری، از هر لحاظ احساس آرامش و راحتی داشته باشند.
در کنار اتاق‌های شیک هتل، رستوران ۲۰۰ نفره آن، لذت سفر به شهر ساری و اقامت در هتل نوید را چندین برابر می‌کند. البته در پذیرایی از مهمانان هتل نوید ساری، این رستوران تنها نبوده و کافی شاپ هتل نیز از قابلیت بسیار خوبی برای سرو دسرها و نوشیدنی‌های خوش طعم برخوردار است. دیگر نقطه قوت هتل نوید ساری که این اقامتگاه ۴ ستاره را از بقیه هتل‌ها متمایز می‌کند، پارکینگ رایگان آن است.
این پارکینگ ظرفیت ۸۰ خودرو را داشته و کاملا نیاز مهمانان به داشتن مکانی امن برای خودروشان را برطرف می‌کند. اقامت در هتل نوید ساری، فرصت برخورداری از سرویس‌های مختلفی را به مهمانان این مکان می‌دهد. مثلا با استفاده از سرویس ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، خشکشویی، تشریفات ویژه و خدمات بیدار باش مطمئنا در قسمت‌های مختلفی از اقامتتان احساس بسیار خوبی خواهید داشت.
البته از دید بسیاری از مهمانان، مهم‌‌ترین ویژگی هتل نوید ساری، مجهز بودن به استخری زیبا و ارائه سرویس ماساژ در سونا و جکوزی این اقامتگاه است. ناگفته نماند که مهمانان Hotel Navid می‌توانند از سالن کنفرانس این اقامتگاه نهایت استفاده را ببرند. این سالن که در طبقه همکف ساختمان هتل نوید ساری واقع شده، دارای امکاناتی از قبیل ویدئو پروژکتور، نورپردازی، خدمات صوتی و تصویری و امکان سرو میان وعده بوده و مطمئنا میزبان بسیار شایسته‌ای برای جلسات مهم و ضروری شما خواهد بود. این هتل در کنار هتل نارنج ساری به عنوان گزینه‌های مناسب برای اقامت در شهر شناخته می‌شوند.
یک خبر خوب هم برای افراد معلول این است که در هتل نوید ساری، تمامی امکانات و خدمات برای راحتی این افراد فراهم شده است تا آنها هم از انتخاب این هتل لذت ببرند. انتخاب هتل نوید ساری در سفر به این شهر، به منزله تضمین راحتی و آسودگی‌تان خواهد بود. بدون تردید، اگر شما مهمان این هتل شوید، بعد از بازگشت به منزل خود، بیش از اینکه از زیبایی‌های سفر به ساری برای دوستان و آشنایان خودتان تعریف کنید، از لذت اقامت در هتل نوید سخن خواهید گفت. علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت فروش بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

فاصله هتل نوید ساری تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بقعه امام زاده یحیی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا حمام وزیری: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار نو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار میرزا مهدی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه قدیمی کلبادی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه قدیمی کلبادی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تاریخی فرح آباد: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا برج سلطان زین العابدین: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه فاضلی: ۴.۶ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است