search
menu

اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل ساری

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل ساری
محیط اقامتگاه
اتاق های اقامتگاه
امکانات کلی
غذاها، سرگرمی ها و فعالیت های اقامتگاه
فاصله اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

درباره اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل ساری


اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل در استان مازندران، شهرستان ساری، روستای تلوباغ قرار دارد. بد نیست بدانید که برای رفتن به روستای تلوباغ نیازی به خرید بلیط هواپیما نیست. روستای تلوباغ در جنوب غربی شهرستان ساری و در فاصله ۹ کیلومتری از آن قرار دارد.

محیط اقامتگاه


ساری شهر است که آب و هوایی معتدل و در بخش های کوهستانی آب و هوایی سرد دارد و همواره مقصد مناسبی برای خرید آنلاین بلیط هواپیما محسوب می شود. جالب است بدانید که eqamatgahr boomgardi galesh manzel با خلق فضایی سنتی، صمیمی و دلنشین و با شعار این اقامتگاه تجربه یک روز زندگی عشایر مازندران است همیشه برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران محترم آماده است بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و ۳۵۰ متر زیر بنا بصورت همکف ساخته شده است.

اتاق های اقامتگاه


اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل دارای ۴ اتاق خواب است. جالب است توجه نمایید که تمام اتاق های اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل به سبک خانه های عشایری مازندران تزئین و آماده شده اند. از نظر تنوع اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل به دو اتاق ۴ نفر با امکانات سیستم گرمایشی و بخاری سنتی و جالب هیزمی و دو اتاق ۵ و ۶ نفره خصوصی با امکانات سرویس بهداشتی اختصاصی (توالت فرنگی و حمام) و سیستم گرمایشی اسپیلیت تقسیم بندی شده است.
لازم به ذکر است که با در نظر گرفتن این اتاق اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۲۰ مهمان را دارد. شایان ذکر است که مهمانان بقیه اتاق ها می توانند از سرویس بهداشتی ایرانی و حمام عمومی که در حیاط محوطه تعبیه شده است، استفاده نمایند. از ویژگی های انتخاب اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل می توان به تجربه زندگی عشایری، آشنایی با آداب و رسوم مردم محلی و بخصوص عشایر، آشنایی با صنایع دستی و دل سپردن به موسیقی محلی که روح آدمی را تازه می کند، اشاره کرد.

امکانات کلی


پارکینگ غیر مسقف، راهنمای تور، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی گردشگران خارجی برای رفاه حال گردشگران از جمله امکاناتی هستند که برای پذیرایی در اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل فراهم شده است. شما می توانید از میل کردن وعده صبحانه در اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل با استفاده از مواد اولیه کاملا ارگانیک و محلی لذت ببرید. بعد از صرف صبحانه خوشمزه با انجام فعالیت هایی از قبیل: اسب سواری در مناظر سرسبز، بازی محلی چولینگ و طناب کشی لحظات شاد و خاطره انگیز از سفر به ساری بدون خرید بلیط هواپیما لذت ببرید.

غذاها، سرگرمی ها و فعالیت های اقامتگاه


جالب است بدانید که بساط شکم گردی با انواع غذاهای محلی و خوش طعمی مانند: کدو پلو، مرغ شکم پر، ته چین گوسفندی، اردک شکم پر و خروس شکم پر در وعده ناهار و شام البته با هماهنگی قبلی پرسنل اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل برپا است. همچنین شما می توانید در اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل با برنامه های ویژه نظیر شیردوشی، مراسم کره گیری گوسفند ( تلم زنی )، پخت نان محلی، موسیقی محلی و قصه گویی داستان های قدیمی مازندران سرگرم شوید. شما با انتخاب اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل لحظات نابی را از سفر به خطه سرسبز مازندران تجربه خواهید کرد.

فاصله اقامتگاه بوم گردی عشایری گالش منزل تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

:
فاصله تا میدان ساعت ساری ۸٫۹ کیلومتر ( ۱۸ دقیقه )
فاصله تا خانه تاریخی کلبادی ۹٫۵ کیلومتر ( ۲۱ دقیقه )
فاصله تا خانه تاریخی رمدانی ۹٫۶ کیلومتر ( ۲۲ دقیقه )
فاصله تا پارک جنگلی شهید زارع ۲۱٫۵ کیلومتر ( ۳۲ دقیقه )
فاصله تا سد سلیمان تنگه ۴۸٫۴ کیلومتر ( ۵۶ دقیقه )
فاصله تا پناهگاه حیات وحش میانکاله ۶۸٫۳ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۵ دقیقه )


امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است