search
menu

هتل اسرم ساری

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اسرم ساری
فاصله هتل اسرم ساری تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل اسرم ساری


هتل اسرم ساری در سال ۱۳۷۲ با هدف خدمت گذاری به گردشگران افتتاح شد. جالب است بدانید که هتل اسرم ساری در نزدیکی رودخانه پر جوش و خروش تجن دور از هیاهوی شهر در دامان طبیعت واقع شده است. بهتر است اطلاع داشته باشید که هتل اسرم ساری در ۸ طبقه بنا شده و دارای جمعا ۶۰ واحد اقامتی است.
لازم به ذکر است که هتل اسرم ساری در سال ۱۳۸۹ با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی، بازسازی شده است. بد نیست بدانید که هتل سه ستاره اسرم ساری با برخورداری از امکانات رفاهی و ورزشی مناسب، رضایت مهمانان را جلب کرده است. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل اسرم ساری که برای رفاه حال و آسایش هر چه بیشتر مهمانان تدارک دیده شده، می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، سالن کنفرانس، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی و پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، استخر، جکوزی، صندوق امانات و دسترسی معلولین عزیز اشاره کرد.
همچنین اتاق‌های هتل اسرم ساری مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبلمان و حمام خصوصی هستند. بهتر است بدانید که رستوران هتل اسرم ساری واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۶۰ نفر (ساعت سرو صبحانه ۷ الی ۱۰، ناهار ۱۲ الی ۱۵، شام ۱۹ الی ۲۳) با انواع غذاهای ایرانی و محلی ساری آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.
هتل سه ستاره اسرم ساری با ارائه خدمات با کیفیت و در اختیار داشتن پرسنل مجرب و مسلط به زبان انگلیسی و آلمانی، اقامتی توام با آرامش را برای مهمانان محترم به ارمغان می آورد. شایان ذکر است که مجموعه آبی هتل اسرم ساری همه روزه به جز جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی دایر می‌باشد و ساعت کاری آن در شیفت بانوان ساعت ۹ الی ۱۳ و در شیف اقایان از ساعت ۱۴ الی ۲۲ می‌باشد. این هتل به همراه هتل نارنج ساری، به عنوان بهترین هتل‌های شهر شناخته می‌شوند.
مسافرین گرامی توجه نمایندکه ساعت تحویل دادن اتاق ها ۱۴ و ساعت تخلیه کردن اتاق ها در هتل اسرم ساری ۱۲ می باشد. لازم یه ذکر است که اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. بهتر است بدانید که هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای ۵ سال نفر اضافه محاسبه می شود. علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

فاصله هتل اسرم ساری تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا امام‌زاده عباس: (۲ کیلومتر و ۴۹۷ متر)
فاصله تا برج‌سلطان‌زین‌العابدین: (۳ کیلومتر و ۳۱۹ متر)
فاصله تا آب انبار نو: (۳ کیلومتر و ۲۳۱ متر)
فاصله تا مجموعه تاریخی فرح‌آباد: (۳ کیلومتر و ۳۸۵ متر)
فاصله تا ایستگاه راه آهن: (۴ کیلومتر و ۴۹۱ متر)
فاصله تا آب‌ انبار میرزا مهدی: (۵ کیلومتر و ۶۸۹ متر)
فاصله تا حمام وزیری: (۵ کیلومتر و ۸۰۷ متر)
فاصله تا خانه قدیمی کلبادی: (۵ کیلومتر و ۹۹۶ متر)
فاصله تا فرودگاه: (۲۳ کیلومتر و ۹۹۸ متر)
فاصله تا پناهگاه حیات وحش میانکاله: (۷۷ کیلومتر و ۹۳۲ متر)






امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است