search
menu

هتل آپارتمان شمس سرعین

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان شمس سرعین
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان شمس سرعین تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان شمس سرعین


سرعین، یکی از شهرهای زیبا و خوش آب‌وهوای استان اردبیل است که به چشمه‌های آب گرم و استخرهای متعدد معدنی و درمانی‌اش معروف است. سالانه گردشگران زیادی برای بهره‌مندی از خواص درمانی این آب‌ها از سراسر ایران و حتی دنیا بلیط هواپیما اردبیل را می‌خرند تا به سرعین سفر کنند. سرعین نه‌تنها به آب‌های گرم و معدنی بلکه به خوراکی‌های متنوع و خوشمزه‌اش نیز شهرت دارد. یکی از اقامتگاه‌های خوب و مقرون‌به‌صرفه‌ای که مهمانان می‌توانند در سفر به سرعین رزرو کنند، هتل‌آپارتمان شمس سرعین است.
این هتل‌آپارتمان یک ستاره با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب، سعی در تأمین اقامتی راحت و ارزان‌قیمت برای مهمانان دارد. مهمانانی که دوست دارند در سرعین با کمترین هزینه، بیشترین لذت را برده و اقامت دل‌نشین تجربه کنند، هتل‌آپارتمان شمس (Shams Apartment Hotel) گزینه خوبی برایشان خواهد بود. سفر چندروزه به سرعین برای تجدید روحیه و استراحت واقعاً عالی است. آبگرم‌های معروف با امکانات مرغوب بهترین مکان برای رفع خستگی‌های روزمره و یا سالانه هستند. صبحانه‌های رنگین سرعین همراه با عسل و کره محلی، آش دوغ گرم در هوای سرد سرعین، نان فطیر، حلوای اردبیل، سیرابی‌ها و جگرکی‌های سرعین و ... بهترین لذت‌های ممکنی هستند که در سفر به سرعین می‌توان چشید و امتحان کرد.
بازارهای رنگارنگ و متعدد با اجناس و سوغاتی‌های زیبا نیز حس بسیار خوشایندی دارند. موقعیت مکانی هتل‌آپارتمان شمس به‌گونه‌ای است که مهمانان به‌راحتی می‌توانند به بسیاری از نقاط شهر دسترسی داشته و از تمامی موارد ذکرشده بهره‌مند شوند. کارکنان هتل‌آپارتمان نیز بسیار خوش‌برخورد، صمیمی و خونگرم هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل‌آپارتمان امکانات رفاهی و خدماتی مناسب برای مهمانان فراهم‌شده‌اند. مهمانانی که با خودروی شخصی خود به سرعین سفر کرده‌اند، با اقامت در این هتل می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت خودرو هیچ نگرانی نداشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، کپسول آتش‌نشانی، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال، نیاز و یا برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط استخرهای متعدد، تورهای سیاحتی درون‌شهری و برون‌شهری و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


در هتل‌آپارتمان چهار طبقه‌ای شمس سرعین انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون وجود دارند. مهمانان می‌توانند با توجه به نیازها، سلیقه و اولویت‌هایشان اتاق مدنظر خود را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های یک خوابه دو نفره و اتاق‌های دو خوابه چهار نفره هستند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش و قابل‌اطمینان هستند و مهمانان می‌توانند با خیال راحت در آن‌ها اقامت کنند. داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسب و اساسی مانند مبلمان، میز، تلویزیون (شبکه‌های استانی، شبکه پخش فیلم دیجیتالی)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (شوفاژ)، سیستم اطفاء حریق، یخچال، میز آرایش، رخت‌آویز، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام و دمپایی در نظر گرفته شده‌اند. داخل تمام اتاق‌ها آشپزخانه‌های کوچکی طراحی شده‌اند که امکانات ضروری پخت‌وپز نظیر اجاق‌گاز، سینک ظرفشویی، کابینت، کتری و قوری، لوازم پخت‌وپز و ظروف پذیرایی را دارند.
مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل اتاقشان آشپزی کنند. مهمانان در این اتاق‌ها خود را همچون در خانه راحت و در آرامش احساس می‌کنند. زمان تحویل و تخلیه اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ است.

رستوران هتل


رستوران شمس در سه وعده‌غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و محلی تدارک دیده و سرو می‌کند. مهمانانی که دوست ندارند د سفر به آشپزی بپردازند، می‌توانند به رستوران هتل مراجعه و از غذاهای لذیذ آن نوش جان کنند.

فاصله هتل‌آپارتمان شمس سرعین تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع آب‌درمانی سبلان: ۲۴۰ متر
فاصله تا آبگرم گاومیش گلی: ۲۷۰ متر
فاصله تا بازار مرکزی سرعین: ۴۰۰ متر
فاصله تا مجتمع آب‌درمانی قهوه سویی: ۷۰۰ متر
فاصله تا تپه باستانی آناهیتا: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع آب‌درمانی ایرانیان: ۱٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است