search
menu

هتل صحت سرعین

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صحت سرعین
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل صحت سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل صحت سرعین


هتل صحت سرعین از آن دست هتل هایی است که با مهمان نوازی اش شما را از انتخابتان خوشنود کرده و به خرید بلیط هواپیما و سفری دوباره به اردبیل و سرعین مجاب خواهد کرد. این هتل ۲ ستاره در خیابان تختی سرعین واقع شده است و به مرکز شهر، آب های درمانی و مراکز تجاری نزدیک است. عاملی که باعث محبوبیت هتل صحت در سرعین شده، ارائه خدمات و امکانات این هتل مطابق با استانداردهای جهانی است و به همین خاطر در سال ۹۲ از طرف سازمان گردشگری، گواهینامه استاندارد خدمات هتلداری به این هتل اعطا شد. در واقع با اقامت در هتل Sehat Hotel چیزی فراتر از انتظارتان از یک هتل ۲ ستاره را تجربه می کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


شاید امکانات و خدمات هتل از نظر کمیت چنگی به دل نزد، به هر حال از یک هتل ۲ ستاره در همین حد انتظار می رود ولی از نظر کیفیت خدمات و امکاناتش رضایت بخش است. این هتل در سال ۹۰ افتتاح شده ولی در سال های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات و خدماتش به روزتر شده است. موقعیت مکانی خوب هتل یکی از مزیت های آن به شمار می رود چون دسترسی راحتی به مجتمع های آبدرمانی، رستوران ها و مراکز خرید سرعین فراهم کرده است و دغدغه نبودِ رستوران در هتل با این ویژگی به کلی حل شده است. با اقامت در این هتل،‌ برای استفاده از اینترنت باید به لابی هتل مراجعه کنید.
اینترنت به صورت رایگان و با حجم محدودی در اختیارتان قرار می گیرد. ضمنا کسانی که با خودرو شخصی به سرعین سفر کرده اند، می توانند از پارکینگ مسقف هتل به صورت رایگان استفاده کنند ولی ظرفیت پارکینگ محدود است و جای پارک برای ۱۴ خودرو فراهم است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


بنای این هتل در ۵ طبقه ساخته شده و در بازسازی اخیر وضعیت مطلوب تری به خود گرفته است. در این طبقات ۱۸ باب اتاق ارائه می شوند که با ظرفیت های ۲ نفره،‌ ۳ نفره و ۴ نفره در اختیار مهمانان قرار می گیرند. این اتاق ها اسباب آرامش مهمانان را فراهم می کنند چون هتل در منطقه دنج و آرامی واقع شده است. اتاق های هتل صحت سرعین به شکل کاملا ساده ای دکور شده اند ولی امکانات ضروری اقامت در آن ها گنجانده شده است. مینی یخچال، مبلمان، تلویزیون، کمد و سیستم گرمایشی از امکانات اتاق ها به شمار می روند، ضمن اینکه برخی از واحدها دارای آشپزخانه کوچک و مجهزی هستند، یعنی بدون اینکه دنبال رستوران باشید، می توانید غذای محبوب خود را بپزید. ملافه و روبالشی های اتاق یک بار مصرف هستند و لوازم بهداشتی به صورت بسته بندی شده در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

امکانات و خدمات دیگر هتل


در بین خدماتی که هتل صحت سرعین ارائه می کند، رسیدگی منظم به امور نظافت اتاق ها و برخورد حرفه ای پرسنل و مدیریت هتل بازخوردهای مثبتی در نظرات مهمانان هتل داشته است. صبحانه های هتل محلی هستند و با درخواست از پذیرش و با پرداخت مبلغ کمی سرو می شوند. البته به نسبت قیمت، صبحانه کاملی دریافت می کنید. از امکانات دیگر هتل هم می توان به چایخانه سنتی آن اشاره کرد، چایخانه ای که محیط دلنشینی دارد و با تخت های سنتی، گلدان ها و آب نماها دکور شده است. اینجا می توانید از تنهایی درآیید و با دیگر مهمانان هتل گپی بزنید. هتل فضای سبزی دارد که آن هم دنج و خلوت است.
با اینکه برای گشت در سرعین به تاکسی سرویس نیاز چندانی نخواهید داشت ولی هتل صحت دارای خدمات تاکسی سرویس و ترانسفر رفت و برگشت است. پذیرش هتل می تواند شما در انجام این امور و حتی تهیه بلیطِ دیدنی های سرعین و آبدرمانی هایش راهنمایی کند.

فاصله هتل صحت سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آبدرمانی سبلان: ‌۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری لاله: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا آبدرمانی ۹ چشمه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مجتمع درمانی قهوه سویی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آبدرمانی ایرانیان: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است