search
menu

هتل ارشاد سرعین

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ارشاد سرعین
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارشاد سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ارشاد سرعین


هتل ارشاد سرعین یکی از هتل های ۴ ستاره ممتاز این شهر توریستی است که تجربه ای طولانی در عرصه گردشگری و هتلداری داشته است. این هتل با عنوان مجتمع هتل و آبدرمانی ارشاد یا همان آبدرمانی پهنلو شناخته می شود. هتل Ershad Hotel در سال ۷۹ ساخته شده و در سال های اخیر تحت بازسازی قرار گرفته است و در ۲ ساختمان طبقاتی بزرگ از مهمانان خود میزبانی می کند. این هتل با بهره گیری از تجهیزات مدرن آبدرمانی پهنلو و امتیاز موقعیت مکانی مناسبش اکثر گردشگران سرعین را ترغیب به اقامت در اتاق ها و سوئیت های مدرنش می کند. پس اگر با بلیط آنلاین هواپیما اردبیل به این استان سفر کردید، به سرعین هم حتما سربزنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


با اینکه امکانات و خدمات هتل ارشاد سرعین از تنوع چندانی برخوردار نیستند و تقریبا انتظاراتی که از یک هتل ۴ ستاره می توان داشت برآورده نمی کنند ولی داشتن مجموعه آبدرمانی مزیتی برای آن به حساب می آید و هتل کارت تخفیف این مرکز را به مهمانانش ارائه می دهد. باید گفت که این مجموعه دارای استخر کودکان، سونا خشک، جکوزی و لوازم بدنسازی است و استفاده از آن ها هزینه جداگانه ای ندارد، مگر اینکه بخواهید از خدمات ماساژ بهره مند شوید. هتل ارشاد دارای پارکینگ بزرگی است ولی گاهی به خاطر شلوغ بودن مرکز آبدرمانی، به سختی جای پارک پیدا می شود، این پارکینگ به ۲ صورت مسقف و غیر مسقف و به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. در هتل ارشاد اینترنت به صورت محدود ولی رایگان ارائه می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


با اضافه شدن واحدهای فاز جدید به هتل ارشاد، برخی از اتاق ها با طراحی و امکانات کاملا به‌روزی در اختیار مهمانان قرار گرفته و از دکوراسیون مدرن تری نسبت به واحدهای دیگر برخوردارند. واحدهای اقامتی این هتل مشتمل بر اتاق های یک تخته و ۲ تخته و سوئیت های یک خوابه ۴ نفره، ۲ خوابه ۵ نفره و ۳ خوابه ۸ نفره است. سوئیت های بزرگ تر رویال بوده و جزو بهترین واحدهای هتل به حساب می آیند. البته در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل امکانات رفاهی اعم از حمام، یخچال، تلویزیون، میز غذاخوری، سشوار و لوازم بهداشتی مورد نیاز گنجانده شده است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


مهمانانی که برای اهداف کاری سفری به سرعین داشته اند، می توانند از سالن کنفرانس هتل ارشاد استفاده کنند. این سالن مجهز به سیستم صوتی پیشرفته و سیستم خنک کننده بوده و از نورگیری خوبی برخوردار است. نمازخانه، کتابخانه، کافی شاپ و کافی نت نیز از دیگر امکانات هتل هستند. در خصوص پارکینگ هتل باید گفت که فضای پارکینگ مجهز به دوربین مداربسته است. ضمنا آبدرمانی هتل دارای استخر VIP است که برای استفاده خانوادگی قابل رزرو است و مجهز به جکوزی و سوناست. این هتل دارای فضای سبز بوده و فضایی را برای بازی کودکان اختصاص داده است.

رستوران هتل


رستوران سیب هتل در فضای عمومی مجتمع واقع شده و در محیطی دلنشین و بزرگ و با بهره مندی از کادری مجرب به پذیرایی از مهمانان هتل و آبدرمانی پهنلو می پردازد. این رستوران ظرفیت میزبانی از ۱۲۰ نفر را دارد و انواع غذاهای محلی از قبیل آش دوغ، کباب و دوغ محلی را سرو می کند. با اینکه هتل ارشاد ۴ ستاره است ولی صبحانه های آن کاملا ساده و حد هتل های ۳ ستاره بوده و فضای کوچک سالن سرو صبحانه، باعث ایجاد صف های طولانی در مقابل در می شود. برای همین بهتر است برای میل سرشیر و عسل طبیعی به بیرون از هتل بروید.

فاصله هتل ارشاد سرعین تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار اطلس: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا استخر گاومیش گلی: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مجتمع آبدرمانی قهوه سویی: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مجتمع آبدرمانی سبلان: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری تفریحی آدنامال: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است