search
menu

هتل آپارتمان آنا سرعین

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آنا سرعین
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان آنا سرعین
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان آنا سرعین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آنا سرعین


شهر سرعین در استان اردبیل که به شهر آب گرم معروف است، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند؛ زیرا طبیعتی بی نظیر و مجتمع های آب گرم و آب درمانی فراوانی دارد که برای سفری تفریحی، دور شدن از زندگی روزمره و شهری و کسب آرامش بسیار ایده آل است. اقامت در یک هتل آپارتمان برای کسانی که به دنبال راحتی بیشتر در طول اقامت خود هستند، انتخابی مناسب خواهد بود. هتل آپارتمان دو ستاره آنا یک هتل اقتصادی و مناسب برای اقامت در سرعین است. این اقامتگاه در۶ طبقه ساخته شده است و در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد و برای ارائه خدماتی بهتر و ارتقا سطح امکانات هتل، در سال ۱۳۹۵ بازسازی در این هتل آپارتمان صورت گرفت. از مزیت های مهم این هتل، نزدیکی آن به مراکز متعدد آب گرم شهر سرعین است و فاصله بسیار کمی تا جاهای دیدنی سرعین دارد. اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده اید، از آنجایی که خود شهر سرعین فرودگاه ندارد، باید از فرودگاه اردبیل که نزدیک ترین فرودگاه به سرعین است، فاصله ای حدود ۵۰ دقیقه با ماشین را طی کنید تا به هتل آپارتمان آنا سرعین برسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان آنا سرعین


امکانات و خدمات یک هتل آپارتمان همانطور که انتظار می رود باید برای اقامتی آسوده و خانوادگی فراهم شده باشند؛ در هتل آپارتمان آنا این مهم به واقعیت پیوسته است و مسافران اقامتی خوش را تجربه خواهند کرد. امکانات این هتل شامل این موارد است: لابی دنج با مبلمان و تلویزیون، کافی شاپ، پارکینگ رایگان و مسقف، اینترنت رایگان با حجم نامحدود در لابی و اتاق ها، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، فکس، فتوکپی، پرینتر، زنگ هشدار، دستگاه واکس کفش، پله اضطراری، تلفن در لابی، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق. در صورتی که بلیط هواپیما دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل استفاده کنید تا رفت و آمد آسان تری را داشته باشید. این هتل آپارتمان خدماتی را مانند پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی و خدمات خانه داری را ارائه می دهد. اگر نیاز به خرید بلیط و خدمات مسافرتی دارید، می توانید از آژانس مسافرتی هتل استفاده کنید.

اتاق های هتل


در هتل آپارتمان آنا سرعین تعداد ۲۰ واحد اقامتی متنوع وجود دارد که با دکوراسیونی زیبا و امکانات رفاهی مناسب آماده اقامت مسافران محترم هستند. در این هتل، آپارتمان های یک خوابه دو نفره با یک تخت دبل، آپارتمان های یک خوابه سه نفره با یک تخت دبل و یک تخت سینگل، آپارتمان های دو خوابه چهار نفره با دو تخت سینگل و یک تخت دبل و آپارتمان های دو خوابه پنج نفره با سه تخت سینگل و یک تخت دبل موجود هستند. در تمام اتاق ها ظرفیت یک نفر اضافه تر هم وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


در واحدهای آپارتمانی این هتل امکانات و تجهیزاتی مانند یخچال، مبلمان، تلویزیون، اینترنت رایگان، آشپزخانه با گاز، سینک ظرفشویی و لوازم کامل آشپزی، تلفن، رخت آویز، کمد لباس، حمام با دوش، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اطفا حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و یا فرنگی و سیستم سرمایش و گرمایش شامل شوفاژ وجود دارند. همچنین از بالکن اتاق ها نمای فوق العاده زیبای کوه استوار سبلان را می توانید مشاهده کنید.

رستوران هتل


از آنجایی که در آپارتمان های هتل، امکان پخت و پز وجود دارد، رستورانی در هتل آپارتمان آنا سرعین وجود ندارد اما یک کافی شاپ با فضایی دنج در آن قرار دارد که برای گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده و همراهان بسیار عالی است.

فاصله هتل آپارتمان آنا سرعین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب گرم بش باجیلار سرعین: ۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب گرم سبلان سرعین: ۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مجتمع آبدرمانی ایرانیان سرعین: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا روستای تاریخی کنزق: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پیست اسکی آلوارس: ۳۴ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است