search
menu

هتل دوستی سرخس

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دوستی سرخس
امکانات کلی هتل دوستی سرخس
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دوستی سرخس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل دوستی سرخس


هتل دوستی سرخس یک هتل یک ستاره اقتصادی در ورودی شهر سرخس در استان خراسان رضوی است. این هتل در سال ۱۳۸۶ ساخته شده و دارای ۴ طبقه و ۲۵ واحد اقامتی با فضایی دلنشین است. نزدیک بودن هتل به جاهای دیدنی سرخس از جمله مجموعه آبی وحدت و مقبره بابا لقمان توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. از دیگر مزایای اقامت در Doosti Hotel می توان به نزدیک بودن به ایستگاه راه آهن سرخس، پایانه مسافربری و گمرک اشاره کرد. فرودگاه سرخس تا هتل ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. با خرید بلیط هواپیما سفر مارکت می توانید سفر خوبی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل دوستی سرخس


هتل دوستی سرخس برای آسایش و راحتی میهمانان امکانات رفاهی متعددی را در نظر گرفته است. این هتل ۴ طبقه بوده و دارای ۲۵ اتاق مدرن است. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر و امکاناتی از قبیل تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان با سرعت بالا و سرویس بهداشتی ایرانی آماده ارائه خدمات به مسافران محترم است. در این هتل تالار عروسی با فضایی مجزا برای بانوان و آقایان وجود دارد. پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند در نظر گرفته شده است. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر می توانید به هنگام گشت و گذار اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید.
هتل دوستی دارای پذیرش ۲۴ ساعته بوده و کارکنان مجرب و با اخلاق آن با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. تاکسی سرویس هتل نیز در ساعات مختلف شبانه روز آماده ارائه خدمات است. همچنین این هتل دارای تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، پله اضطراری، نمازخانه و خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، فکس و فتوکپی نیز است. برای راحتی میهمانان امکان دسترسی به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات فراهم شده است.
قبل از رزرو هتل حتما به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. خدمات خانه داری به صورت روزانه انجام می گیرد و تمیز بودن هتل از مزایای دیگر اقامت در هتل دوستی به شمار می آید. پارک کودک در نزدیکی هتل قرار دارد و مکانی ایده آل برای سرگرمی فرزند دلبندتان محسوب می شود. اقامت کودکان زیر ۴ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و برای کودکان ۴-۸ سال هزینه نیم بها دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


متناسب با نیاز خود و خانواده می توانید انواع اتاق های دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته و چهار تخته را رزرو کرده و اقامتی بی نظیر را در این هتل تجربه کنید. امکانات رفاهی متعددی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت بی سیم پر سرعت، یخچال، مبلمان، دراور، کمد لباس، آباژور و تلفن در اتاق ها وجود دارد. با وجود سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق ها همیشه در حد مطلوب است. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. امکان سرو صبحانه در اتاق های هتل دوستی فراهم شده است. برای پیشگیری از بروز هر گونه حوادث ناگوار سیستم اعلام حریق و اطفا حریق در اتاق ها تعبیه شده است.

رستوران هتل


رستوران هتل دوستی سرخس در طبقه همکف قرار دارد و با ظرفیت ۹۰ نفر و انواع غذاهای لذیذ ایرانی و سنتی آماده پذیرایی از میهمانان است. ناهار از ساعت ۱۱:۳۰-۱۵:۳۰ و شام از ساعت۱۹:۰۰-۲۳:۰۰ سرو می شود.

فاصله هتل دوستی سرخس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا فرهنگسرای امام رضا (ع): ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مجموعه آبی وحدت: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مقبره بابا لقمان: ۵.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است