search
menu

هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر
امکانات رفاهی هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
فاصله هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر


هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر (به انگلیسی: Hotel Pardis Sokouti Rezvanshahr) از گزینه های اقامتی اقتصادی و دو ستاره شهر دیدنی رضوانشهر گیلان است که در مکانی خوش آب و هوا واقع در منطقه تماشایی و خوش منظره پره سر، جایی که نام و آوازه طبیعت شگفت انگیزش به گوش بسیاری از ایرانگردان و خریداران بلیط هواپیما نیز رسیده است، قرار گرفته است.

امکانات رفاهی هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر


گرچه هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر، اقامتگاهی دو ستاره است، اما از نظر امکانات رفاهی، کمبود چندانی ندارد و قادر است امکانات رفاهی قابل قبولی را برای اقامتی آسوده به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما رشت ارائه دهد. گفتنی است که پارکینگی به ظرفیت ۳۰ خودرو در این هتل تعبیه شده تا میهمانانی که با وسایل نقلیه خود به این مکان سفر می کنند، قادر باشند خودروی شخصی خود را در محیطی مطمئن بدون صرف یک ریال بابت هزینه پارک رها کرده و اقامتی آسوده و بی دغدغه را در این هتل تجربه کنند. برای آسودگی بیشتر خیال میهمانان، صندوق اماناتی مناسب در هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر گنجانده شده تا گردشگران از بابت حفاظت از وسایل گرانبهای خود در این مکان نیز نگرانی نداشته باشند.
لازم است ذکر گردد که این هتل فاقد رستوران است، اما از آنجایی که در نزدیکی برخی از رستوران های باکیفیت رضوانشهر واقع شده، تامین غذای میهمانان در طول اقامت در این هتل برعهده این رستوران ها که تعدادشان نیز کم نیست، گذاشته شده است. آسانسور، پله اضطراری، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینت، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، کپسول آتش نشانی، شبکه پخش فیلم و سیستم اعلام حریق از دیگر امکاناتی است که گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت در طول اقامت در این مکان از وجودشان بهره مند خواهند شد.

خدمات هتل


به لطف بهره گیری از پرسنلی کارآزموده و خوش برخورد، خدمات ارائه شده در این هتل رضایت بخش بوده و به اعتقاد بسیاری از گردشگران خوب و قابل قبول است. از آنجایی که پاکیزگی هتل از اهداف اصلی کارکنان هتل بشمار می رود، خدمات نظافت و خانه داری به طور منظم در هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر صورت خواهد گرفت تا هیچ نارضایتی از بابت عدم پاکیزگی وجود نداشته باشد. پذیرش شبانه روزی و اینترنت پرسرعت نیز از دیگر خدماتی است که این هتل برای جلب رضایت حداکثری میهمانان به آن ها ارائه خواهد داد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۱۱ باب واحد اقامتی شیک و تمیز در قالب گزینه های اقامتی مختلفی نظیر اتاق های رویال دو تخته، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان دو خوابه به میهمانان ارائه خواهد شد تا محدوده انتخابی نسبتا وسیعی داشته باشند و دستشان در گزینش اتاقی متناسب با بودجه و نفرات باز باشد. لازم است بدانید که واحدهای اقامتی هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر بدلیل نوساز بودن هتل (سال تاسیس ۱۳۹۸) در شرایط بسیار مناسبی بسر می برند و از نظر معماری به زیبایی طراحی و با اسباب و وسایل اقامتی مختلفی نظیر تلویزیون، یخچال، مبلمان، کمدلباس، دراور، چای ساز و رخت آویز دکور شده اند. فضای دلباز، طراحی زیبا، چیدمانی جذاب و در آخر برخورداری از چشم انداز بسیار دیدنی از کوه، جنگل و دریا موجب گردیده که اقامتی آسوده و لذت بخش در کلیه واحدهای اقامتی هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر برای میهمانان رقم بخورد.

موقعیت مکانی هتل


همان طور که پیش تر نیز بدان اشاره شد، هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر در دل طبیعت سرسبز رضوانشهر واقع شده و در نزدیکی برخی از مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری رضوانشهر نظیر نیایشگاه باستانی اسپی مزگت قرار گرفته است.

فاصله هتل آپارتمان پردیس سکوتی رضوانشهر تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا نیایشگاه باستانی اسپی مزگت: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سفید رضوانشهر: ‌۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهستان بالا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی گیسوم: ۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار ویسادار: ۳۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است