search
menu

هتل شبستان رشت

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شبستان رشت
فاصله هتل شبستان رشت تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل شبستان رشت


هتل شبستان رشت از هتل‌های ۴ ستاره و مجلل شهر دیدنی رشت است که با داشتن امکاناتی فراوان و قرار گرفتن در مکانی خوش آب و هوا، از برترین گزینه‌های اقامتی در شهر رشت به شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینه میزبانی و جذب گردشگر آغاز نمود و با ارائه خدماتی باکیفیت و امکاناتی متنوع به گردشگران توانست در مدت زمانی کوتاه محبوبیت بسیاری برای خود کسب کرده و به هتل شماره یک بسیاری از گردشگران مبدل شود.
امروزه هتل شبستان رشت دیگر هتلی ناشناس و گمنام نیست، بلکه آوازه خدمات و امکانات باکیفیت آن، به گوش بسیاری از گردشگران کشورمان رسیده است. گفتنی است که هتل شبستان رشت از ۱۹ واحد اقامتی مختلفی برخوردار بوده که هر یک با داشتن مزایا و امکاناتی متنوع قادرند نیاز میهمانان و گردشگران را برطرف سازند. میهمانان بهتر است پیش از رزرو اتاق در هتل شبستان رشت، ابتدا طرح‌های اقامتی مختلف این هتل را بررسی کرده و سپس اتاقی متناسب با نیازهای خود برگزینند.
از نکات لازم به ذکر در مورد هتل شبستان رشت این است که کلیه واحدهای اقامتی این هتل با وسایلی نظیر یخچال، دراور، میز تحریر، تلویزیون، کمد، آباژور، تلفن و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی دکور گردیده و به سیستم‌های تهویه مطبوع و اعلام حریق مجهز شده اند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی نیز در کلیه واحدهای اقامتی هتل شبستان رشت نصب گردیده تا دمای هوای اتاق ها همیشه معتدل باقی بماند.
خوب است بدانید که هتل شبستان رشت، افزون بر تجهیزات ذکر شده، از دیگر امکاناتی نظیر آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، جکوزی و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات بهره مند بوده و خدماتی از قبیل خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی و روم سرویس را به میهمانان خود عرضه می دارد.
اگر نگران پارک خودروی خود هستید، باید گفت که هتل شبستان رشت با داشتن پارکینگی مطمئن و جادار این نگرانی را نیز برطرف ساخته است. هیچ هتلی بدون داشتن رستوران و کافی شاپی باکیفیت، اقامتگاهی کامل نیست و سازندگان هتل شبستان رشت به این موضوع کاملا واقف بودند زیرا رستورانی را در این هتل گنجانده اند که از فضای نسبتا بزرگی (ظرفیت ۸۰ نفر) برخوردار بوده و با غذاهای لذیذ و سنتی خود قادر است رضایت هر میهمانی را جلب کند.
پرسنل رستوران هتل شبستان رشت، از آشپزان ماهر آن گرفته تا کارکنان سلف، همگی دست به دست هم داده اند تا به بهترین شکل ممکن از میهمانان هتل پذیرایی کرده و رضایت خاطر مشکل پسندترین میهمانان را نیز جلب کنند. کافی شاپ هتل شبستان رشت نیز همانند رستوران آن از کارکنانی مجرب و متعهدی برخوردار است که هدفشان چیزی جز ارائه بالاترین کیفیت خدمات به میهمانان هتل نیست.
بنابراین از لحاظ خورد و خوراک، جای هیچ نگرانی نیست، زیرا هتل شبستان رشت با به کارگیری از امکاناتی مدرن و کارکنانی ماهر، تجربه صرف غذا و نوشیدنی در این مکان را به تجربه ای لذت بخش مبدل ساخته است. در مجموع باید گفت که هتل شبستان رشت با داشتن امکاناتی فراوان و خدماتی متنوع از هتل های بسیار شیک و لوکس شهر دیدنی رشت و حتی کشورمان به حساب می آید. از این رو، اقامت در این هتل بی تردید لحظاتی فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. این هتل در کنار هتل پامچال رشت، جزو بهترین هتل های شهر به شمار می‌روند.

فاصله هتل شبستان رشت تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل شبستان رشت تا موزه رشت: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک سبزه میدان: ۳ کیلومتر
فاصله تا عمارت کلاه فرنگی: ۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۵ کیلومتر
فاصله تا چشمه چشماگل: ۶ کیلومتر
فاصله تا مرداب عینک: ۷ کیلومتر


علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت رزرو بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است