search
menu

هتل پامچال رشت

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پامچال رشت
فاصله هتل پامچال رشت تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل پامچال رشت


هتل پامچال رشت یکی از برترین و پرسابقه ترین هتل های شهر رشت و استان گیلان است که در منطقه مطلوب و مناسبی در میدان مصلی رشت قرار گرفته است. گفتنی است که این هتل سابقه نسبتا طولانی در زمینه میزبانی از گردشگران داشته و طی سال‌های فعالیت خود توانسته رضایت اکثر میهمانان را جلب کند. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، ارائه خدمات و امکاناتی متنوع و برخورداری از کارکنانی مجرب و کارکشته سبب شده که هتل پامچال رشت در رقابت با اکثر هتل های رشت پیشی گیرد و گردشگران بسیاری را به خود جذب کند.
خوب است بدانید که هتل پامچال رشت به تازگی و در سال ۱۳۹۴ به منظور ارتقا امکانات رفاهی و کیفیت خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت و به هتلی بسیار خوب و باکیفیت مبدل گردید. همان طور که پیش‌تر ذکر گردید، هتل پامچال رشت از امکانات رفاهی فراوانی برخوردار است: از نمازخانه گرفته تا اتاق چمدان، کلیه امکانات موردنیاز برای اقامتی آسوده در هتل پامچال رشت یافت می شود.
خوب است بدانید که هتل پامچال رشت از رستوران شیک و تمیزی با ظرفیت ۸۵ نفر برخوردار بوده که به زیبایی تزئین و با رنگ‌های گرم و دلنشین تزئین و دکور شده است. رستوران هتل پامچال رشت با داشتن منوی بسیار کاملی از غذاهای متنوع ایرانی قادر است سفارشات میهمانان هتل را در کوتاه ترین زمان ممکن طبخ و آماده ساخته و برای آن‌ها سرو کند.
غذاهای این رستوران از نظر عطر و طعم از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و تاکنون بارها مورد تحسین و تمجید میهمانان سابق هتل قرار گرفته اند. جالب است بدانید که علاوه بر رستورانی شیک، کافی شاپ دنجی نیز در هتل پامچال رشت قرار گرفته تا نیاز میهمانان از بابت یافتن مکانی برای صرف دمنوش های آرامش بخش و نوشیدنی های گوارا برطرف گردد.
از دیگر امکانات هتل پامچال رشت می‌توان به کپسول آتش نشانی، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، فکس، فتوکپی، مینی بار، آسانسور، پرینتر و سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) اشاره کرد. افزون بر این امکانات، هتل پامچال رشت خدمات متنوعی از قبیل خشکشویی، خانه داری، بیدارباش، باربری، پذیرش ۲۴ ساعته و روم سرویس را نیز به میهمانان خود عرضه می دارد. اینترنت پرسرعت نیز به صورت رایگان و در همان ابتدای ورود میهمانان در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت تا در این مورد نیز هیچ کم و کسری نداشته باشند.
در مورد واحدهای اقامتی هتل پامچال رشت باید گفت که کلیه اتاق‌های این هتل به زیبایی و با رعایت استانداردهای بین المللی طراحی و با اسباب و وسایل شیکی نظیر یخچال، تلویزیون، مبلمان، دراور، رخت آویز، آباژور، کمدلباس و صندوق امانات دکور شده‌اند. ناگفته نماند که همگی اتاق‌ها از سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب برخوردار بوده و به تهویه مطبوع نیز مجهز شده اند. بنابراین هتل پامچال رشت از لحاظ امکانات و خدمات در شرایط بسیار مطلوبی به سر می برد و قادر است مشکل پسندترین میهمانان را نیز راضی نگه دارد.
از دیگر مزایای هتل پامچال رشت قرار گرفتن در مکانی بسیار مناسب و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های تاریخی رشت است. میهمانان با اقامت در هتل پامچال رشت قادر خواهند بود که در مدت زمانی کمتر از ده دقیقه به اماکن دیدنی نظیر بقعه متبرک سلیمان و آرامگاه میرزا کوچک خان دسترسی داشته باشند. همچنین قرار گرفتن این هتل در نزدیکی بازار رشت و مجتمع فرهنگی تجاری آدینه این امکان را برای میهمانان فراهم آورده است که با دسترسی سریع به این اماکن به گشت و گذار و خرید بپردازند. این هتل به همراه هتل شبستان رشت، جزو هتل‌های برتر استان گیلان به شمار می‌رود.

فاصله هتل پامچال رشت تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رشت: ۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلسار: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین المللی گیلان: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۲۷ کیلومتر
فاصله تا امامزاده هاشم: ۳۰ کیلومتر
فاصله تا بندر انزلی: ۴۰ کیلومتر


علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است