search
menu

اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت
معرفی اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت
اتاق های اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت
امکانات و خدمات اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت
رستوران و غذاهای اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت
تفریحات و فعالیت های اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت
فاصله اقامتگاه بوم گردی سرای فخر تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

درباره اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت


اقامتگاه بوم گردی سرای فخر در استان گیلان، شهرستان رشت، بخش لشت نشاء، روستای فخرآباد واقع شده است. رشت شهر بوی معطر برنج و نم کاهگل پس از باران است که تا افق های دور تنها طبیعت سرسبز در چشمانتان نقش می بندد و با همجواری دریا و جنگل شاهکاری از موهبت های خدادادی را به نمایش گذاشته است. روستای فخرآباد از توابع بخش لشت نشاء شهرستان رشت استان گیلان است که در فاصله ۶ کیلومتری شمال لشت نشاء و ۳۶ کیلومتری شمال شرقی مرکز استان ( رشت ) واقع شده است و برای سفر به این اقامتگاه نیازی به خرید بلیط هواپیما رشت نیست. جالب است بدانید که در هر چهار فصل سال زیبایی خاص در این منطقه از کشورمان به تماشا گذاشته می شود.

معرفی اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت


اقامتگاه بوم گردی سرای فخر نوساز به سبک سنتی است که در شهریور ماه با عنوان اقامتگاه بوم گردی سرای فخر افتتاح شد و فعالیت خود را در حوزه بوم گردی شروع کرد. اقامتگاه بوم گردی سرای فخر در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر وزیز بنای ۲۶۰ متر مربع در طبقه ساخته شده است.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت


اقامتگاه بوم گردی سرای فخر از ۶ اتاق ۲۵ متری ۴ نفره با سرویس کف خواب تشکیل شده است. با توجه به تعداد اتاق ها eghamatgahe boomgardi saray fakhr در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۲۴ گردشگر را دارد. لازم به ذکر است که تمامی اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی دارای سرویس بهداشتی ( ایرانی و فرنگی ) و حمام اختصاصی هستند.

امکانات و خدمات اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت


راهنمای تورهای گردشگری، کتابخانه، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمای گردشگران غیرایرانی، پارکینگ غیرمسقف داخل محوطه اقامتگاه و سیستم سرمایشی و گرمایشی ( کولر گازی و شوفاژ ) از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی سرای فخر برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید که اقامتگاه بوم گردی سرای فخر در واقع یک خانه کلبه ای چوبی است که در فضایی سرسبز و بکر آرامشی غیر قابل وصف را برای پذیرای از مهمانان گرامی به ارمغان آورده است. اقامت در این خانه بومی حس یک زندگی روستایی را برای هر کسی تداعی می کند.

رستوران و غذاهای اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت


اگر شما از جمله کسانی هستید که به چشیدن غذا های محلی و سنتی علاقه دارید بهتر است بدانید که انواع غذا های محلی و لذیذ در اقامتگاه بوم گری سرای فخر با استفاده از مواد اولیه ارگانیک نظیر باقالی قاتوق، میرزاقاسمی، اناربیج، بادمجان شکم پر برای طبیعت گردان و محمانان گرامی تهیه و طبخ می شود. شما عزیزان در صورت تمایل با هماهنگی قبلی پرسنل می توانید سفارش دهید و از میل کردن این غذا های خوشمزه لذت ببرید. بد نیست بدانید که جاذبه های طبیعی، تاریخی و مذهبی زیادی نزدیک به منطقه قرار دارند. از جمله این جاذبه ها می توان ناحیه ساحلی زیباکنار، روستای کیاشهر، پل خشتی لوشان، کاروانسرای لات، رود دیناچال، چشمه آب شور لاکان، عمارت کلاه فرنگی، گنبد پیرمحله، پارک جنگلی سراوان اشاره کرد.

تفریحات و فعالیت های اقامتگاه بوم گردی سرای فخر رشت


از ویژه برنامه ها شگفت انگیز اقامتگاه بوم گردی سرای فخر که برای خلق لحظات خاطره انگیز برای مهمانان گرامی تدارک دیده شده است، می توان آموزش حصیربافی، طبیعت گردی در جاذبه های اطراف روستا و تهیه سوغات گیلان ( برنج، چایی) را نام برد. نشستن در محوطه سرای فخر و نوشیدن چای همراه با صدای آواز پرندگان بازیگوش که فضای اقامتگاه را پر کرده است در هوای مطبوع و دلپذیر واقعا حس آرامش خارق العاده را بوجود می آورد. اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما را دارید بهتر است بدانید که اینترنت پر سرعت در گوشی در دسترس شما هست.

فاصله اقامتگاه بوم گردی سرای فخر تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

:
فاصله تا زیباکنار ( دریا ) ۷٫۳ کیلومتر ( ۱۲ دقیقه )
فاصله تا پارک جنگلی کیاشهر ۱۵٫۹ کیلومتر ( ۲۱ دقیقه )
فاصله تا پارک ملی بجاق ۱۳٫۲ کیلومتر ( ۲۸ دقیقه )
فاصله تا پارک ساحلی آستانه اشرفیه ۲۰٫۸ کیلومتر ( ۲۹ دقیقه )
فاصله تا آرامگاه دکتر معین ( آستانه اشرفیه ) ۲۲ کیلومتر ( ۳۱ دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است