search
menu

هتل پردیس رشت

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پردیس رشت
فاصله هتل پردیس رشت تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل پردیس رشت


هتل پردیس رشت از هتل‌های ۲ ستاره شهر رشت است که با تکیه بر امکانات پرشمار، کارکنان حرفه‌ای و مزایای مختلفی که دارد، با آغوش بازی به استقبال مسافران و گردشگران شهر رشت می‌رود و لحظات بسیار خوشی برای آنها رقم می‌زند. این هتل دوست‌داشتنی که ۵۰ واحد اقامتی شیک و باصفا را در دل خود جای داده است، همواره در تلاش بوده تا با رفع نواقص و معایب احتمالی خود، میزبان شایسته‌ای برای مهمانان خود باشد. واحدهای اقامتی دو و سه تخته Pardis Hotel امکاناتی مثل یخچال، شوفاژ، اتو، حمام، لوازم بهداشتی، تلویزیون، کولر آبی و سرویس بهداشتی را در بهترین کیفیت ممکن تقدیم مهمانان می‌کنند. نکته جالب در مورد هتل پردیس رشت، سرگذشت این اقامتگاه است که باعث اعتلای هر چه بیشتر نام آن می‌شود.
زیرا اکثر مهمانان وقتی متوجه می‌شوند که هتل پردیس رشت در سال ۱۳۶۴ کار خود را تنها با ۲۸ اتاق شروع کرده و حالا توانسته اینگونه پیشرفت کند، به این نتیجه می‌رسند که پیشرفت و توسعه این هتل تنها با جلب رضایت مهمانان پیشین میسر شده است. با توجه به اینکه هتل پردیس رشت در منطقه مرکزی شهر بنا شده، دسترسی به نقاط مختلف رشت از این هتل بسیار آسان به نظر می‌رسد. برای مثال، تنها با ۸ دقیقه رانندگی از این هتل می‌توان خود را به آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی رساند. همچنین تماشای زیبایی‌های باغ پرندگان، فقط با ۲۰ دقیقه رانندگی از این هتل امکان‌پذیر می‌شود. اگر پیش از این تجربه سفر به شهر رشت را داشته باشید، مطمئنا به خوبی می‌دانید که میل کردن غذاهای شمالی در این شهر پس از گشت و گذار در نقاط مختلف آن چه لذتی دارد.
پس بد نیست در ساعاتی از روز، سری به رستوران هتل پردیس بزنید و با غذاهای شگفت‌انگیز این رستوران، حسابی خودتان را سیر کنید. ضمنا، اگر تمایل به رفع خستگی‌های ذهنی خودتان در فضای آرامش‌بخش داشتید، بد نیست اندک زمانی از روز خود را هم در کافی شاپ دلنشین Pardis Hotel سپری نمایید. البته برای کسب آرامش در هتل پردیس رشت، لابی این اقامتگاه هم گزینه بسیار جالبی به نظر می‌رسد. زیرا محیط این لابی معمولا خلوت است. هتل پردیس رشت امکانات رفاهی دیگری نیز دارد که از آن جمله می‌توان به آسانسور، پارکینگ اختصاصی، سرویس‌های مختلفی مثل خشکشویی، اینترنت بی‌سیم، تاکسی سرویس و نظافت روزانه، صندوق امانات اختصاصی و صبحانه اشاره کرد.
البته از کنار صبحانه‌های سرو شده در هتل پردیس رشت به همین سادگی نمی‌توان عبور کرد. زیرا ترکیباتی مثل املت، مربا، عدسی، نیمرو، عسل، کره، شیر، لوبیا، چای، پنیر و نان ایرانی با تبحر و مهارت خاصی در وعده صبحانه هتل پردیس رشت آماده و سرو می‌شوند و انرژی خاصی به جسم و روح مهمانان این هتل تزریق می‌کنند. این نکته هم فراموش نشود که زمان تحویل اتاق در هتل پردیس رشت ساعت ۱۴ و زمان تخلیه آن ساعت ۱۲ است. بدین ترتیب می‌توان به این نتیجه رسید که شگفت‌زدگیتان در مواجهه با هتل پردیس رشت، فقط به دیدن نمای شیشه‌ای و سبز رنگ آن خلاصه نشده و شما با حضور در این هتل، خاطرات دلنشین دیگری نیز تجربه خواهید کرد. زیرا، همانطور که از نامش پیداست، اقامتگاه مد نظر شما، یک پردیس واقعی است.

فاصله هتل پردیس رشت تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل پردیس رشت تا عمارت کلاه فرنگی رشت: ۳ کیلومتر
فاصله تا ترمینال مسافربری رشت: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت: ۶ کیلومتر
فاصله تا میدان شهرداری: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۱۱کیلومتر
فاصله تا منطقه آزاد بندر انزلی: ۲۵ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی بندر انزلی: ۲۵.۷ کیلومتر
فاصله تا آبشار لاهیجان: ۵۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است