search
menu

هتل آپارتمان زرین قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان زرین قم
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
فاصله هتل‌آپارتمان زرین قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان زرین قم


هتل‌آپارتمان زرین قم، یکی از هتل‌های دوستاره خوب شهر زیارتی قم است که امکانات رفاهی مناسب و مرغوب برای مهمانان مهیا کرده و سعی دارد اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای آن‌ها فراهم نماید. این هتل‌آپارتمان فعالیتش را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده و آخرین بار در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل‌آپارتمان (Zarin Apartment Hotel) بسیار خوب بوده و در قلب شهر قم قرار دارد. بنابراین دسترسی از آن به بسیاری از جاهای دیدنی و اماکن زیارتی قم امکان‌پذیر است. کارکنان هتل مجرب، کاردان و خوش‌برخورد هستند و به‌طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا مهمانان با خاطره خوش و رضایت هتل را ترک کنند.

امکانات عمومی هتل


این هتل در چهار طبقه ساخته شده و دارای امکانات رفاهی و خدماتی مناسب است. مهمانانی که سفر با خودروی شخصی نسبت به خرید بلیط هواپیما برایشان اولویت دارد، می‌توانند با اقامت در این هتل‌آپارتمان از پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۴ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در سراسر هتل اعم از اتاق‌ها، لابی و محوطه هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک ۲۰۰ مگابایت برای مهمانان در نظر گرفته شده است که امتیاز مثبت و خوبی برای مهمانان به‌حساب می‌آید. لابی بزرگ هتل در طبقه همکف واقع شده و ظرفیت ۴۰ نفر را دارد. در این محل از مهمانان استقبال شده و آن‌ها را پذیرش می‌کنند. در لابی امکانات چون مبلمان، میز، تلویزیون (شبکه پخش فیلم)، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، نمازخانه، تلفن (بین اتاق‌ها، آزاد)، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان احساس راحتی و آسایش بیشتر کنند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است.
مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت خدماتی از قبیل فکس، پرینت، ترانسفر رفت‌وبرگشت (با هزینه)، تهیه بلیط و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش بسیار صبور و صمیمی هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. در طبقه همکف هتل یک کافی شاپ نیز وجود دارد که انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش طعم برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

اتاق‌های هتل


در چهار طبقه هتل‌آپارتمان زرین قم ۲۴ باب اتاق وجود دارد و درمجموع ۷۲ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. در این هتل انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون وجود دارند و مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب باسلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل واحد دوتخته، سوئیت دو نفره، واحد سه نفره، واحد چهار نفره و واحد دو خوابه پنج نفره هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را منظره زیبایی از حرم، کوچه و خیابان تشکیل می‌دهد.
داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند مبلمان، میز، تلویزیون (شبکه پخش فیلم، شبکه‌های استانی دیجیتال)، یخچال، دراور، کمد لباس، رخت‌آویز، تلفن (بین اتاق‌ها، آزاد)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله)، حمام (دوش) و دمپایی (دستشویی، حمام) وجود دارند. در تمام واحدها آشپزخانه‌های کوچک نیز طراحی شده‌اند که تمام امکانات ضروری برای آشپزی مانند اجاق‌گاز، سینک ظرف‌شویی، لوازم پخت‌وپز و ظروف پذیرایی را دارند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت، داخل واحدهایشان به آشپزی بپردازند. برخی از واحدها نیز دارای بالکن هستند که در صورت تقاضای مهمان رزرو می‌شوند. تمیزی و نظافت اتاق‌ها رضایت‌بخش و قابل‌اطمینان است و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه واحدها ارائه می‌گردد. اقامت در اتاق‌های هتل‌آپارتمان زرین قم بسیار راحت و دل‌چسب است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

فاصله هتل‌آپارتمان زرین قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم حضرت فاطمه معصومه (س): ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا بازار کهنه قم: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا حمام گذر عشقعلی: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع قم: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه شیخ اباصلت: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا امامزاده چهل اختران: ۲٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است