search
menu

مهمانپذیر وارش قم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر وارش قم
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
فاصله مهمانپذیر وارش قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر وارش قم


یکی از هتل های سه ستاره خوب شهر زیارتی قم، مهمانپذیر وارش قم است که در خیابان امام و قبل شهر قم واقع شده و فاصله بسیار کمی تا جاهای دیدنی قم، اماکن زیارتی قم و به خصوص حرم مطهر حضرت معصومه (س) دارد. مهمانپذیر وارش قم در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۶ نیز مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات و خدمات خود را به روز رسانی کرده است. امکانات رفاهی فراهم شده در این هتل اقامت راحت و دلنشینی برای مهمانان به ارمغان می آورند. موقعیت مکانی خوب هتل نیز از جمله امتیازات مثبت آن به حساب می آید. کارکنان مهمانپذیر وارش قم (Varesh Hotel Qom) بسیار زحمتکش و خوش برخورد هستند و تلاش می کنند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات کلی هتل


در مهمانپذیر وارش قم امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما ترجیح می هند، در سفر به قم با اقامت در این هتل می توانند از محوطه مقابل هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در لابی و اتاق ها مهمانان می توانند به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند.
لابی هتل با ظرفیت ۷ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، پرینت، فکس، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، لاندری (خشکشویی)، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل ۴ طبقه وارش دارای ۱۵ باب اتاق و ۴۰ تخت است. مهمانان می توانند از میان واحدهای هتل اتاقی را که مناسب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل وارش قم شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین،دو تخته ویژه، سه تخته و چهار تخته هستند. اتاق های دو تخته مخصوص زوجین بوده و اتاق های دو تخته توئین تنها بر ای بزرگسالان و خانواده های بدون کودک قابل رزرو است. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از کوچه تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها اطمینان بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد.
داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مطلوب نظیر مبلمان، میز، پاورسوئیچ، یخچال، آب رایگان، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون با شبکه های خبری و کانال های استانی دیجیتال، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) فراهم شده اند. داخل واحدها آشپزخانه های کوچک طراحی شده اند که تمام امکانات لازم برای پخت وپز را دارند. داخل آشپزخانه اجاق گاز، سینک ظرفشویی، هود، کابینت، لوازم پخت و پز، ظروف پذیرایی و میز و صندلی ناهارخوری وجود دارند.
مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه، خودشان داخل واحدهایشان آشپزی کنند. وعده صبحانه به طور رایگان و همه روزه به تمام واحدها ارائه می گردد. اقامت در اتاق های مهمانپذیر وارش قم بسیار راحت و دلچسب است و مهمانان خود را همچون در خانه احساس می کنند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

فاصله مهمانپذیر وارش قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام گذر عشقعلی: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا مناره مدرسه غیاثیه: ۳٫۳کیلومتر
فاصله تا امامزاده چهل اختران: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه شیخ اباصلت: ۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع قم: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله تا حرم حضرت فاطمه معصومه (س): ۶٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است