search
menu

هتل شاهد قم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شاهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شاهد قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل شاهد


هتل شاهد قم یکی از بهترین هتل‌های شهر مقدس قم است. در سال ۱۳۷۳ برای اولین بار افتتاح گردیده است و در سالهای اخیر نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل فاصله نسبتا دوری با حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران دارد و به همین دلیل بیشتر برای کسانی توصیه می‌شود که دارای خودرو شخصی هستند. این هتل در واقع بخشی از مجموعه تفریحی و فرهنگی کوثر است و عضوی از زیر مجموعه هتل‌های شاهد یا کوثر است.
با وجود اینکه هتل از مرکز شهر دورتر است ولی برای کسانیکه می‌خواهند در آرامش و به دور از هیاهو و شلوغی مرکز شهر اقامت کنند از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. هتل ظرفیت بالای ۴۰۰ نفری و رستوران بزرگ ۳۰۰ نفری دارد و هتلی بزرگ با امکاناتی تقریبا کامل است که در دو طبقه ساخته شده است. این هتل برای اسکان گروههایی که برای شرکت در مراسم فرهنگی، مذهبی و همایشها بلیط هواپیما خریده و به قم سفر می‌کنند یکی از بهترین گزینه‌ها است. در ادامه در رابطه با امکانات هتل اطلاعات بیشتری بیان خواهد شد.

امکانات عمومی هتل


هتل شاهد یکی از هتل‌های تمیز و جدیدالاحداثی است که برای اقامت‌های گروهی بسیار مناسب است. از بارزترین ویژگی‌های هتل می‌توان به وجود رستورانی با منوی بسیار متنوع و کافی شاپ اشاره کرد. هتل دارای تهویه مطبوع مناسب است. با توجه به اینکه هتل در ۲ طبقه ساخته شده است نیازی به وجود آسانسور ندارد. ترانسفر فرودگاهی نیز در امکانات هتل قرار ندارد. در محوطه هتل فضای سبزی وجود دارد که می‌توان در این فضا ورزش و پیاده روی انجام داد.
هتل شاهد دارای فروشگاه است و در این فروشگاه مسافران می‌توانند سوغاتی‌های خود را بخرند. پارکینگ موجود در محوطه هتل رایگان بوده و دارای ظرفیتی معادل ۷۰ خوردو است و با توجه به دور بودن هتل از مرکز شهر برای مسافرانیکه خودرو شخصی دارند وجود پارکینگ از بهترین ویژگی‌های هتل محسوب می‌شود. در هتل نمازخانه نیز وجود دارد. سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی هر دو در هتل موجود هستند. سالن اجتماعات و کنفرانس‌ها از دیگر امکانات هتل شاهد است که برای رزرو آن می‌توانید اقدام کنید. در لابی نیز می‌توانید به اینترنت وصل باشید و لحظاتی را در فضای آرام آن به استراحت بپردازید. علاوه بر همه این موارد پرسنل کارآزموده و مجرب نیز از ویژگی‌های بارز هتل محسوب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل شاهد مجهز به تلویزیون هستند و این مورد برای سرگرمی مسافران گزینه خوبی است. حمام، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی مورد نیاز در اتاق‌ها قرار دارند. سیستم تهویه مطبوع نیز در اتاق‌ها وجود دارد. یخچال نیز از جمله امکانات دیگری است که در اتاق‌ها وجود دارد و مسافران مواد غذایی خود را می‌توانند با خیال راحت در اتاقشان بصورتازه نگهداری کنند. در اتاق‌ها تلفن نیز وجود دارد و مسافران می‌توانند به راحتی با پذیرش در ارتباط باشند. از امکانات دیگر می توان به اتصال به اینترنت اشاره کرد.هتل انواع مختلفی از اتاق‌ها را دارد که شامل اتاق ۵ نفره، سوییت تک خوابه پنج نفره، سوییت تک خوابه شش نفره و سوییت دو خوابه شش نفره است. لازم بذکر است اتاق‌ها صبحانه رایگان ندارند.

رستوران هتل


هتل شاهد قم دارای رستوران بسیار تمیز و بزرگی با گنجایش ۳۰۰ نفر است که منوی بسیار متنوعی از غذاهای ایرانی را دارد و مسافران می‌توانند تمام وعده‌های غذایی خود را از این رستوران تهیه کنند. علاوه بر رستوران، هتل کافی شاپ نیز دارد و مسافران می‌توانند تجربه عصرانه خاطره انگیزی را در این هتل با همراهنشان داشته باشند.

فاصله هتل شاهد قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا شهربازی قم: ۶ کیلومتر
فاصله حرم حضرت معصومه (س): ۱۵ کیلومتر
فاصله تا مصلی قدس قم: ۱۸ کیلومتر
فاصله تا منزل امام خمینی ره: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد مقدس جمکران: ۲۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است