search
menu

هتل آپارتمان صفا قم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان صفا قم
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان صفا قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان صفا قم


یکی از با سابقه ترین هتل آپارتمان های سه ستاره شهر قم که در مرکز شهر واقع شده، هتل آپارتمان صفا قم است. این هتل اولین بار در سال ۱۳۷۶ به بهره برداری رسیده و آخرین بار در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی خوب هتل آپارتمان صفا قم و نزدیکی آن به اماکن زیارتی قم، اتوبان قم و حرم مطهر حضرت معصومه (س) از جمله امتیازات مثبت هتل به حساب می آید. امکانات رفاهی تأمین شده در هتل، اقامت خوش و راحتی برای مهمانان فراهم می کنند. برخورد شایسته و تلاش های شبانه روزی کارکنان هتل آپارتمان صفا (Safa Apartment Hotel Qom) قابل تقدیر است.

امکانات کلی هتل


سالانه زائران زیادی از سراسر ایران به شهر قم سفر می کنند و یا مسلمانان از دیگر کشورها بلیط هواپیما را برای سفر به شهر زیارتی قم خریداری می کنند؛ از این رو، انتخاب اقامتگاه مناسب که تمام امکانات لازم برای اقامت راحت را داشته باشد، بسیار مهم است. هتل آپارتمان صفا قم امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته است. مهمانان هتل می توانند در اتاق ها و لابی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک ۵۰۰ مگابایت دسترسی داشته باشند. لابی بزرگ هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکانانی چون آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، صرافی، تلفن، خودپرداز، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات ازقبیل فتوکپی، فکس، پرینت، لاندری (خشکشویی)، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان صفا در ۶ طبقه ساخته شده و دارای ۶۰ اتاق و ۱۶۰ تخت است. مهمانان می توانند مطابق سلیقه، نیاز و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، واحد دو خوابه چهار نفره و واحد دو خوابه چهار نفره درجه یک هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. وضعیت دید اتاق ها را نمای زیبایی از حرم مطهر و خیابان تشکیل می دهد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب نظیر مبلمان، میز، یخچال، پاورسوئیچ، آباژور، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش (کولر آبی)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، خمیردندان، حوله) و دمپایی (دستشویی، حمام) وجود دارند. اقامت در این اتاق ها بسیار راحت و دلچسب است. زمان تحویل اتاق ها در این هتل آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


رستوران اصلی هتل آپارتمان با ظرفیت ۸۰ نفر در طبقه همکف قرار دارد و انواع غذاهای خوشمزه به خصوص در صبحانه برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند. یک کافی شاپ نیز در هتل فعالیت دارد که انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها را برای مهمانان آماده می کند.

فاصله هتل آپارتمان صفا قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار گذرخان: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا مناره مدرسه غیاثیه: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا میدان کهنه: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع قم: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه شیخ اباصلت: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا حرم حضرت فاطمه معصومه (س): ۵٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است