search
menu

هتل امامی قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امامی قم
خدمات و امکانات عمومی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات اتاق‌ها
رستوران هتل
دیگر خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل امامی قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل امامی قم


هتل امامی قم هتلی دو ستاره است که از نظر موقعیت مکانی در منطقه بسیار خوبی قرار گرفته است. سال ۱۳۹۳ سالی است که هتل مورد بهره برداری قرار گرفت و با داشتن ۴ طبقه و ۱۳ واحد لوکس در زمره بهترین‌های شهر قم است. مسافرانی که برای زیارت حرم حضرت معصومه (س) و سایر اماکن زیارتی قم به این شهر سفر می‌کنند می‌توانند با خیال راحت این هتل را رزرو کنند و از مزایایی همچون فاصله نزدیک هتل با حرم مطهر بهره ببرند، بطوریکه فاصل از هتل تا حرم حدود ۵ دقیقه است.هتل امامی هتلی نسبتا کوچک است که از لحاظ تمیزی و نظافت نیز توانسته است سبب جلب توجه مسافران شود. این هتل با داشتن کادری مجرب و اخلاق مدار از جمله هتل‌های موفق شهر قم است. امکانات و خدمات بیشماری را برای این هتل می‌توان بیان کرد که در ادامه به تفصیل در رابطه با آنها توضیحاتی داده خواهد شد.

خدمات و امکانات عمومی هتل


خدمات و امکانات هتل امامی قم با توجه به کوچک ولی معتبر بودن آن بیشمار است. پذیرش ۲۴ ساعته از جمله ویژگی‌هایی است که سبب آرامش خاطر بیشتر مسافران است. بین طبقات آسانسور وجود دارد تا رفت و آمد بین این ۴ طبقه با سهولت انجام گیرد. سیستم اعلام حریق و وجود کپسول آتش نشانی نیز در فضای داخلی هتل وجود دارد. این هتل برای مسافرانی که خودرو شخصی دارند، امکان پارک خودروهایشان در پارکینگ را نیز فراهم آورده است تا با خیالی آسوده‌تر در هتل اقامت داشته باشند. در لابی هتل می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید ولی باید بدانید اینترنت مصرفی شما محدود است. در فضای هتل نمازخانه نیز وجود دارد.
اگر اشیای گران قیمتی دارید می‌توانید از صندوق امانات موجود در هتل برای قرار دادن اشیای خود استفاده کنید. در ضمن رستوران نیز برای تامین وعده‌های غذایی مسافران وجود دارد. خدمات نظافت روزانه و وجود ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت که هزینه خاص خود را دارد نیز از دیگر امکانات تعبیه شده در هتل است.

انواع اتاق‌ها و امکانات اتاق‌ها


Qom Emami Hotel انواع مختلفی از اتاق‌ها را دارد که شامل‌های واحدهای یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته است. از خدمات و امکانات هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: وجود یخچال در اتاق‌ها و همچنین آب معدنی، وجود تلفن در اتاق‌ها برای برقراری تماس با پذیرش هتل، وجود لوازم بهداشتی و دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق‌ها، وجود اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق‌ها و همچنین وجود رخت آویز و کمد. امکان اتصال به اینترنت و وجود تلویزیون برای سرگرمی هر چه بیشتر مسافران تعبیه شده‌است.

رستوران هتل


همانطور که مطرح شد این هتل دارای رستوران است و وعده‌های نهار و شام را می‌توان در آن سرو کرد. رستوران با ظرفیت ۴۰ نفر آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر رستوران، هتل امامی چایخانه سنتی و کافی شاپ نیز دارد. وعده صبحانه برای همه اتاق‌ها بطور رایگان ارائه می‌شود.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل امامی قم خدمات دیگری بجز آنچه گفته شد برای مسافران تعبیه کرده است که از آن جمله می‌توان به وجود لاندری و خشکشویی اشاره کرد که البته باید در نظر بگیرید که این خدمات هزینه خود را دارند. مینی بار با هزینه، وجود تلویزیون در لابی و خدمات تهیه بلیط هواپیما نیز امکانات دیگری است که در هتل تعبیه شده‌اند. در ضمن از خدماتی همچون خدمات بیدار باش نیز می‌توانید بهره ببرید.

فاصله هتل امامی قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا راه آهن: ۷۰۰ متر
فاصله تا مدرسه فیضیه: ۱ کیلومتر
فاصله تا حرم حضرت معصومه: ۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری سیرنگ: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گنبد سبز: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کوه خضر نبی: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است