search
menu

هتل المپیک قم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل المپیک قم
اماکن نزدیک هتل المپیک قم

درباره هتل المپیک قم


هتل المپیک قم هتلی لوکس و چهار ستاره در دل شهر زیارتی قم است این هتل از سال ۱۳۸۶ که سال افتتاح آن بوده به پذیرایی از میهمانان و زائران شهر قم می پرداخت. تا اینکه در سال ۱۳۹۰ این هتل به دلیل ارتقاء سطح خدمات و به روز رسانی امکانات خود تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت تا مطابق با استانداردهای بین المللی هتل داری میزبان زائران و مهمانان شهر قم باشد.
این هتل ۹ طبقه به دلیل خدمات و امکاناتی که ارائه می دهد توانسته جایگاه ویژه‌ای را بین هتل‌های شهر قم پیدا کند. هتل المپیک قم نه تنها به دلیل خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهد محبوب شده بلکه به دلیل موقعیت مکانی‌اش نیز جزو اولین انتخاب‌های مهمانان برای اقامت در شهر زیارتی قم است. موقعیت مکانی این هتل باعث شده تا هتل المپیک فاصله نسبتاً کمی با حرم حضرت معصومه داشته باشد و مهمانان این هتل تنها با ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم برسند.
هتل المپیک هتل ۹ طبقه است و مهمانان برای رفت و آمد بین طبقات این هتل از آسانسور استفاده خواهند کرد. هتل المپیک اتاق‌ها و سوئیت‌های متفاوتی دارد و به لحاظ امکانات جزو برترین و بهترین هتل‌های قم به شمار می‌رود. در اتاق‌های هتل المپیک خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه می‌شود.
تمامی اتاق‌های هتل المپیک قم مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم گرمایش و سرمایش هستند. اتاق‌های هتل المپیک قم همگی دارای آشپزخانه و تجهیزاتی مانند یخچال و چای ساز هستند. صندوق امانات نیز در تمامی اتاق های هتل المپیک قم قرار گرفته تا مهمانان اشیا ارزشمند و گرانبهای خود را با خیالی آسوده در صندوق گذاشته و خود به گشت و گذار و زیارت بپردازند.
اگر هم از گشت و گزار خسته شده باشند می‌توانند ساعاتی را بر روی مبلمان اتاق نشسته و با استفاده از تلویزیون که در تمامی اتاق‌ها قرار گرفته به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشیند. همچنین مهمانان هتل المپیک قم در داخل اتاق‌ها امکان اتصال و دسترسی به اینترنت هتل را خواهند داشت. برای آسایش و راحتی مهمانان سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها در دو نوع فرنگی و ایرانی قرار گرفته و حمام اتاق‌ها به دوش و لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، شانه، حوله و دمپایی مجهز شده است.
هتل المپیک قم ۵ رستوران و تالار پذیرایی متفاوت دارد. یکی از این رستوران‌ها به سرو انواع غذاهای بین المللی می‌پردازد و دیگری در انواع غذاهای ایرانی تخصص دارد. این تنوع در رستوران‌ها و منوی غذاها به محبوبیت هتل المپیک قم افزوده و این هتل را مناسب برگزاری انواع مراسم‌ها و پذیرایی از مهمانان بین المللی کرده است.
همچنین هتل المپیک چایخانه سنتی دارد که به صورت روباز است و در ایامی که هوا خوب است به پذیرایی از مهمانان می‌پردازد. مهمانانی که دارای اتومبیل شخصی هستند با اقامت در هتل المپیک قم دیگر نیازی پیدا کردن جای پارک مناسب ندارند چون هتل المپیک قم پارکینگ اختصاصی برای مهمانان خود در نظر گرفته است. در کلام آخر نیز می‌توان هتل المپیک قم را در کنار هتل مهسان قم، جزوه گزینه‌های ایده آل و مقرون به صرفه برای اقامت در این شهر زیارتی به شمار آورد.

اماکن نزدیک هتل المپیک قم


فاصله هتل المپیک قم تا کاروانسرای دیر گچین: ۱ کیلومتر
فاصله هتل المپیک قم تا مدرسه فیضیه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل المپیک قم تا باغ گنبد سبز: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل المپیک قم تا مسجد جامع: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل المپیک قم تا حرم حضرت معصومه: ۳ کیلومتر
فاصله هتل المپیک قم تا خیابان ۱۹ دی: ۳ کیلومتر
فاصله هتل المپیک قم تا مجتمع تجاری سیرنگ: ۳ کیلومتر
فاصله هتل المپیک قم تا بازار قم: ۴ کیلومتر
فاصله هتل المپیک قم تا خیابان زنگارکی: ۴ کیلومتر
فاصله هتل المپیک قم تا مسجد جمکران: ۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است