search
menu

هتل مهسان قم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مهسان قم
اماکن نزدیک به هتل مهسان قم

درباره هتل مهسان قم


هتل مهسان قم یک هتل سه ستاره بسیار مناسب و با امکانات خوب است که نو ساخت بوده و در بلوار شهید منتظری قم واقع شده است. هتل مهسان قم اولین در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده و در ۹ طبقه ساخته شده است. در مجموع، ۵۵ واحد اقامتی و ۱۵۰ تخت در این هتل وجود دارند. تمامی واحدها ار امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند.
از مزایای خوب اقامت در هتل مهسان می توان به نزدیک بودن آن به حرم مطهر کریمه اهل بیت اشاره کرد. همچنین، خدمات رایگانی که هتل مهسان برای مهمانان در نظر گرفته است، شامل اینترنت وای فای و پارکینگ با ظرفیت ۳۵ خودرو در طبقات ۱- و ۲- می باشد. پرسنل و کادر زحمتکش هتل مهسان قم تمام سعی خود را می‌کنند تا اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانانشان فراهم کنند.
تمام واحدهای اقامتی در هتل مهسان قم دارای امکانات رفاهی کامل از قبیل تلویزیون، یخچال، آب رایگان، مینی بار با هزینه، صبحانه، آباژور، کمد لباس، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت، سرویس بهد اشتی فرنگی، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند.
نظافت و راحتی اتاق ها در هتل مهسان قم در سطح خوب و رضایت بخشی قرار دارند و مهمانان از این بابت می‌توانند اطمینان خاطر داشته باشند. همچنین، خدماتی نظیر روم سرویس، خانه داری و صبحانه در اتاق به تمامی واحدها تعلق داشته و ارائه می‌گردند. در طبقه اول هتل مهسان قم یک رستوران با ظرفیت ۷۰ نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای خوشمزه و گوناگون آماده و سرو می‌کند.
ساعات فعالیت رستوران هتل مهسان در وعده صبحانه از ساعت ۷:۳۰ الی ۹:۳۰، در وعده ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴ و در وعده شام از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ می‌باشد. مهمانان می‌توانند در این ساعات به رستوران مراجعه کرده و از غذاهای خوش طعم امتحان کنند. علاوه بر این، در طبقه اول هتل مهسان قم یک کافی شاپ نیز با ظرفیت ۲۵ نفر وجود دارد که از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ فعالیت کرده و انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های متنوع برای مهمانان تدارک می‌بیند.
در لابی هتل مهسان قم جهت رعایت حال مهمانان و آسایش بیشتر آن ها امکاناتی نظیر تلویزیون، میز، مبلمان، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، روزنامه، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، تاکسی سرویس شبانه روزی، تلفن، نماز خانه، پله اضطراری، سرویس بهداشتی ایرانی، کپسول آتش نشانیو ... فراهم گردیده اند.
همچنین، یک مرکز خرید و چای خانه سنتی نیز در بخش لابی هتل مهسان قم طراحی گردیده است تا مهمانان بتوانند در اوقات فراغت خود سرگرم و مشغول شوند. برای افرادی که سیگاری هستند، یک اتاق سیگار طراحی شده است که تنها در آن اتاق کشیدن سیگار آزاد می‌باشد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل مهسان قم در همین بخش لابی واقع شده و به طور شبانه روزی در حال فعالیت و خدمت رسانی به مهمانان است.
کادر پذیرش هتل مهسان قم صبور و خوش برخورد بوده و به تمامی سوالات و نیازهای مهمانان با شکیبایی پاسخ می‌دهند. مهمانان برای درخواست خدماتی چون لاندری، خشکشویی، خدمات تور، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات اتو، فکس، فتوکپی، خدمات اینترنتی و خدمات ترانسفر پولی به پذیرش هتل مراجعه کنند.
پرسنل به بهترین شکل ممکن مهمانان را در زمینه نیازها و درخواست هایشان راهنمایی خواهند کرد. مدیریت و کارکنان هتل مهسان قم تلاش می کنند مهمانانشان با خاطرات خوب و به یاد ماندنی از سفر به قم و اقامت در هتل مهسان به خانه هایشان بازگردند. در سفر به قم اقامت خوشی را برایتان در هتل مهسان آرزومندیم.

اماکن نزدیک به هتل مهسان قم


فاصله هتل مهسان قم تا مجتمع تجاری گنجینه: ۹۵۰ متر
فاصله هتل مهسان قم تا حرم حضرت معصومه (س): ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل مهسان قم تا مدرسه علمیه فضیه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل مهسان قم تا حمام گذر عشقعلی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل مهسان قم تا بازار گذرخان: ۳ کیلومتر
فاصله هتل مهسان قم تا بازار کهنه قم: ۳ کیلومتر
فاصله هتل مهسان قم تا مسجد جامع قم: ۴ کیلومتر
فاصله هتل مهسان قم تا کوه خضر نبی: ۹ کیلومتر
فاصله هتل مهسان قم تا گنبد نمکی: ۲۱ کیلومتر
فاصله هتل مهسان قم تا قلعه قم رود: ۲۶ کیلومتر
فاصله هتل مهسان قم تا خانه تاریخی ملاصدرا: ۳۵ کیلومتر


هتل مهسان به همراه هتل مروارید قم، جزو گزینه‌های ایده آل اقامت در شهر سیاحتی قم به شمار می‌روند.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است