search
menu

هتل آپارتمان قدس قم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان قدس قم
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان قدس قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان قدس قم


یکی از هتل آپارتمان های خوب یک ستاره در شهر زیارتی قم، هتل آپارتمان قدس قم است که در خیابان انقلاب واقع شده و دارای امکانات رفاهی مناسب و مطلوب است. هتل آپارتمان قدس قم در سال ۱۳۷۵ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۳ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی خوب هتل آپارتمان و نزدیک بودن آن به اماکن زیارتی قم، جاهای دیدنی و حرم مطهر حضرت معصومه (س) از امتیازات مثبت هتل به حساب می آید. امکانات رفاهی فراهم شده در هتل آپارتمان مناسب و مقرون به صرفه بوده و برای مهمانان اقامت راحت و دلنشین تأمین می نمایند. کارکنان هتل آپارتمان قدس قم (Ghods Apartment Hotel Qom) باسابقه، کاردان و زحمتکش هستند و تمام تلاششان را می کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات کلی هتل


در این هتل آپارتمان امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که در سفرهای بین شهری سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما ترجیح می دهند، می توانند از محوطه مقابل هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. اینترنت وای فای پرسرعت با تعرفه هتل در اختیار مهمانان قرار می گیرد. لابی هتل با ظرفیت ۲۰نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، زنگ هشدار، صندوق امانات، نمازخانه، تلویزیون با شبکه پخش فیلم،اتاق تلفن (اپراتور)، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند بر ای دریافت انواع خدمات از قبیل فکس، پرینت، خدمات تهیه بلیط و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان قدس قم در سه طبقه ساخته شده و دارای ۶ باب اتاق و ۲۶ تخت است. واحدهای اقامتی هتل شامل واحدهای یک خوابه دو نفره، واحد یک خوابه سه نفره و واحد دو خوابه چهار نفره هستند. مهمانان می توانند اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از کوچه تشکیل می دهد. تمیزی و نظافت اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب نظیر مبلمان، میز، پاورسوئیچ، چای ساز، تلویزیون با شبکه پخش فیلم و شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده اند.
برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و در صورت درخواست مهمان قابل رزرو اند. داخل واحدها آشپزخانه های کوچکی طراحی شده اند که امکان پخت و پز را برای مهمانان مهیا ساخته و دارای اجاق گاز، کابینت، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی هستند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل اتاق هایشان آشپزی کنند. مهمانان در این اتاق ها اقامت راحتی و دلچسب تجربه می کنند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

فاصله هتل آپارتمان قدس قم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام گذر عشقعلی: ۴۵۰ متر
فاصله تا مناره مدرسه غیاثیه: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا میدان کهنه قم: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا حرم حضرت فاطمه معصومه (س): ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع قم: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا امامزاده چهل اختران: ۲٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است