search
menu

هتل آپارتمان قصر قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان قصر قم
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان قصر قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان قصر قم


یکی از اقامتگاه‌های خوب دو ستاره در شهر زیارتی قم، هتل‌آپارتمان قصر قم است که با در نظر گرفتن امکانات رفاهی مناسب سعی در تأمین اقامتی آسان و دل‌نشین برای مهمانان دارد. این هتل‌آپارتمان دو ستاره در سال ۱۳۸۴ ساخته شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفته است تا سطح کیفیت خدماتش را ارتقاء دهد. اقامت در این هتل (Ghasr Apartment Hotel) برای مهمانان رضایت‌بخش است؛ زیرا که تمام آنچه برای داشتن یک اقامت راحت نیاز است، در این هتل فراهم شده است. کارکنان هتل نیز مجرب، زحمتکش و خونگرم هستند و برای جلب رضایت مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند. سالانه زائران بسیاری از سراسر ایران برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به شهر قم سفر می‌کنند. حتی گردشگران از کشورهای دیگر بلیط هواپیما را برای سفر به این شهر زیارتی خریداری می‌کنند. بنابراین، یکی از اقامتگاه‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای آن‌ها هتل‌آپارتمان قصر قم خواهد بود.

امکانات عمومی هتل


مهمانانی که با خودروی شخصی‌شان به شهر قم سفر می‌کنند، با اقامت در این هتل می‌توانند از پارکینگ هتل و پارکینگ اطراف هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. مهمانان می‌توانند در سراسر هتل اعم از محوطه، لابی و اتاق‌ها به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف واقع‌شده و دارای امکاناتی از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون، صندوق امانات، روزنامه، آسانسور، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع‌شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات مانند خشک‌شویی (لاندری)، روم سرویس ۲۴ ساعته، فتوکپی و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش بسیار خوش‌برخورد و صبور هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. همچنین، در این هتل یک تالار بزرگ با ظرفیت ۲۲۰ نفر وجود دارد که میزبان مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف قرار می‌گیرد.

اتاق‌های هتل


در این هتل‌آپارتمان پنج طبقه ۱۵ باب اتاق وجود دارد که درمجموع ۵۰ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های هتل با امکانات گوناگون، اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای این هتل‌آپارتمان شامل واحدهای دو تخته، واحد VIP دو خوابه، واحد رویال چهار نفره، سوئیت لوکس دو نفره و واحدهای دو خوابه چهار تخته هستند. داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون (ال سی دی)، یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش (چیلر)، میز آرایش، چای‌ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش، وان)، دمپایی و ... در نظر گرفته شده‌اند. تمیزی و نظافت اتاق‌ها نیز رضایت‌بخش هستند.
مهمانان می‌توانند با خیال راحت در اتاق‌های هتل اقامت کنند. داخل تمام واحدها آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده‌اند که دارای اجاق‌گاز، کابینت، سینک ظرف‌شویی، لوازم پخت‌وپز و ظروف پذیرایی هستند. بنابراین، مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت، خودشان داخل واحدشان به آشپزی مشغول شوند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


در رستوران هتل سه وعده‌غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان تدارک دیده می‌شود و غذاهای خوشمزه و باکیفیت سرو می‌گردد. وعده صبحانه همه‌روزه در ساعات معینی از صبح به‌صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود و شامل نیمرو، تخم‌مرغ آب پز، عسل، کره، مربا، پنیر، شیر، چای، آبمیوه و نان ایرانی است. همچنین، یک کافی‌شاپ در هتل وجود دارد که انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل‌آپارتمان قصر قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم حضرت فاطمه معصومه (س): ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا بازار کهنه قم: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا مناره مدرسه غیاثیه: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا میدان کهنه قم: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع قم: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا امامزاده چهل اختران: ۲٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است