search
menu

هتل آپارتمان فردوس قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان فردوس قم
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان فردوس قم

درباره هتل آپارتمان فردوس قم


هتل آپارتمان ۲ ستاره فردوس قم، واقع در خیابان انقلاب از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه هتل داری و خدمت رسانی به زائران حضرت معصومه (س) آغاز کرده است. هتل آپارتمان فردوس قم آخرین بار در سال ۱۳۹۶ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات و امکانات رفاهی مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت.
از مزایای اقامت در هتل آپارتمان فردوس قم این است که مهمانان در کمترین زمان ممکن می‌توانند به حرم مطهر دسترسی داشته باشند. زیرا فاصله هتل آپارتمان فردوس تا حرم حضرت معصومه بسیار کم است. همچنین، دسترسی به بسیاری از جاهای دیدنی و اماکن تاریخی چون بازار بزرگ قم و مسجد جامع از این هتل آپارتمان بسیار سریع و آسان می‌باشد.
هتل آپارتمان فردوس قم در ۸ طبقه ساخته شده و در مجموع دارای ۷۰ واحد اقامتی است. امکانات رفاهی هتل آپارتمان فردوس قم به نسبت هزینه و ستاره آن در وضعیت خوب و رضایتبخشی قرار دارد. این هتل فاقد پارکینگ می‌باشد اما در اطراف هتل جا پارک مناسب می توان پیدا کرد. از آن جایی که امروزه زندگی بدون اینترنت مختل می‌گردد، دسترسی به اینترنت وای فای در هتل آپارتمان فردوس رایگان می‌باشد. پرسنل هتل آپارتمان فردوس بسیار صمیمی و خوش برخورد هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا مهمانان اقامتی به یاد ماندنی تجربه کنند.
تمامی واحدهای اقامتی هتل آپارتمان فردوس قم دارای امکانات رفاهی خوب از قبیل تخت، تلویزیون، مبلمان، یخچال، مینی بار با هزینه، آشپزخانه، آب رایگان، رخت آویز، تلفن، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی هستند.
نظافت و راحتی واحدها کاملا مناسب بوده و مهمانان از این بابت اطمینان خاطر داشته باشند. خدمات خانه داری نیز به تمامی واحدها تعلق داشته و ارائه می‌گردد. منظره اتاق‌های هتل آپارتمان فردوس قم از نمای کوچه و خیابان تشکیل شده است. در طبقه اول هتل آپارتمان فردوس قم یک رستوران با ظرفیت ۹۰ نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای گوناگون و خوشمزه تهیه و سرو می‌کند.
مهمانان می‌توانند در آشپزخانه واحد خود به پخت و پز بپردازند. اما چنان چه بخواهند از غذاهای رستوران هتل آپارتمان فردوس قم امتحان کنند، می توانند از ساعت ۷ الی ۹:۳۰ برای صرف صبحانه، از ساعت ۱۲ الی ۱۴:۳۰ برای صرف ناهار و از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱ برای صرف شام به رستوران مراجعه کنند.
در لابی هتل آپارتمان فردوس قم جهت رعایت حال مهمانان و آسایش بیشتر آن‌ها امکاناتی در نظر گرفته شده اند که عبار اند از: مبلمان، تلویزیون، میز، اینترنت، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صرافی، پله اضطراری، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، تلفن، کتابخانه، آژانس مسافرتی، روزنامه، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس.بهداشتی فرنگی.
همچنین، یک فروشگاه و یک سالن چند منظوره نیز در لابی هتل طراحی شده اند. مهمانان می‌توانند برای خرید سوغاتی یا محصولات قم از فروشگاه هتل بازدید کنند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل آپارتمان فردوس قم در همین لابی قرار گرفته و به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مهمانان است.
پرسنل پذیرش بسیار باحوصله هستند و به همه نیازها و سوالات مهمانان به ویژه در زمینه ارائه خدماتی از قبیل اتندری، خشکشویی، خدمات بیدارباش، فکس، فتوکپی، خدمات اینترنتی، پرینت، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات خانه داری، خدمات باربری، خدمات تور، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و... به خوبی پاسخ داده و به بهترین شکل ممکن آن ها را راهنمایی می کنند.
اقامت در هتل آپارتمان فردوس قم برای کسانی که می خواهند دسترسی سریع و آسان به حرم داشته باشند، به اماکن دیدنی قم نزدیک باشند، خودشان در آشپزخانه به پخت و پز مشغول باشند، نسبت به هزینه‌ای که برای اقات پرداخت می کنند، از امکانات خوب و مناسب بهره مند باشند، گزینه بسیار مناسبی است.
مدیریت و کارکنان هتل آپارتمان فردوس قم با نهایت سعی و تلاش اقامت راحت و رضایت بخش برای مهمانانشان فراهم می کنند. امیدواریم از اقمت در هتل آپارتمان فردوس قم لذت ببرید. در کلام آخر نیز می‌توان هتل آپارتمان فردوس قم را در کنار هتل المپیک این شهر، جزوه گزینه‌های مناسب و مقرون به صرفه برای اقامت در این شهر زیارتی به شمار آورد.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان فردوس قم


فاصله هتل آپارتمان فردوس قم تا مسجد جامع قم: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فردوس قم تا حرم حضرت معصومه (س): ۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فردوس قم تا باغ گنبد سبز: ۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فردوس قم تا سینما تربیت: ۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فردوس قم تا بازار قم: ۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فردوس قم تا ایستگاه مترو معصومیه: ۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فردوس قم تا مسجد جمکران: ۹ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فردوس قم تا ترمینال مسافربری: ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فردوس قم تا کوه خضر نبی: ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فردوس قم تا ایستگاه راه آهن: ۲۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فردوس قم تا مجتمع توریستی مهتاب: ۳۰ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فردوس قم تا دریاچه نمک: ۴۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است