search
menu

هتل آپارتمان فدک قم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان فدک قم
اماکن نزدیک هتل آپارتمان فدک قم

درباره هتل آپارتمان فدک قم


هتل آپارتمان فدک قم از هتل آپارتمان‌های میان رده و خوب قم با قیمتی مناسب است. این هتل آپارتمان سه ستاره با توجه به قیمت اتاق ها از امکانات نسبتا خوبی نیز برخوردار است. هتل آپارتمان فدک از نظر مکانی موقعیت بسیار خوبی دارد در واقع می‌توان گفت نقطه قوت هتل آپارتمان فدک قم موقعیت آن است.
قرار گیری در خیابان حجتیه باعث شده تا هتل آپارتمان فدک در فاصله ۱۰ دقیقه ای از حرم مطهر حضرت معصومه قرار بگیرد و این فاصله کم این امکان را به میهمانان داده تا در هر ساعت از شبانه روز که حال و هوای حرم را داشته باشند، تنها پس از طی چند دقیقه به حرم مطهر رسیده و به مناجات و راز و نیاز بپردازند.
از طرف دیگر این موقعیت مکانی باعث شده تا مهمانان هتل آپارتمان فدک قم دسترسی راحتی به بازار قم، خانه تاریخی امام خمینی، خانه تاریخی ملاصدرا و مدرسه فیضیه قم داشته باشند. هتل آپارتمان فدک قم سوئیت‌ها و اتاق‌های متفاوتی دارد که تمامی آن‌ها دارای امکانات مختلفی هستند. داخل اتاق‌های هتل آپارتمان فدک ساده و شیک دارد.
تمامی این اتاق‌ها مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش هستند. بخشی از فضای اتاق های‌هتل آپارتمان فدک آشپزخانه اختصاص داده شده که در این آشپزخانه یخچال، هود و وسایل پخت و پز قرار داده شده است تا مهمانان در صورت تمایل امکان پخت و پز غذای مورد علاقه خود را داشته باشند. در اتاق‌های هتل آپارتمان فدک تلویزیون نیز قرار داده شده تا مهمانان اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینند.
سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها در دوم فرنگی و ایرانی است و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز مهمانان از جمله حوله، شامپو، صابون و سشوار است. خدمات صبحانه و روم سرویس نیز در اتاق های هتل آپارتمان فدک قم ارائه می‌شود. هتل آپارتمان فدک رستوران پشت بام زیبایی دارد که با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی پذیرای میهمانان هتل است.
نکته جالب این رستوران پشت بام چشم انداز آن است که رو به سمت حرم قرار گرفته و مهمانان شهر قم را در یک نگاه خواهند دید. مهمانانی که دارای اتومبیل شخصی هستند نیازی نیست تا ساعت‌ها وقت را صرف پیدا کردن جای پارک مناسب باشند زیرا هتل آپارتمان فدک پارکینگ اختصاصی را برای خود در نظر گرفته است.
بد نیست بدانید که این پارکینگ رایگان مسقف نبوده و به صورت رو باز است. همچنین مهمانان هتل آپارتمان فدک با اقامت در این هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان و نامحدود را خواهند داشت. برای رفاه و آسایش مهمانان هتل آپارتمان فدک بین طبقات آسانسور تعبیه کرده و مهمانان هتل آپارتمان فدک برای رفت و آمد بین طبقات از آسانسور استفاده خواهند کرد.
دیگر امکانات این هتل آپارتمان شامل خدمات بیدار باش، خدمات لاندری، خدمات خانه داری، صندوق امانات و تاکسی‌ سرویس است. هتل آپارتمان فدک از کادری حرفه‌ای و خوش برخورد برخوردار است که تمامی تلاش خود را به کار می‌برند تا مهمانان اقامت راحت و دلپذیری را در این هتل آپارتمان تجربه کنند. هتل آپارتمان فدک قم به همراه هتل ماهان، جزو اقامتگاه‌های محبوب شهر قم محسوب می‌شوند.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان فدک قم


فاصله هتل آپارتمان فدک قم تا خانه تاریخی حضرت امام خمینی (ره) قم: ۰.۸۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فدک قم تا ایستگاه راه‌آهن: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فدک قم تا بازار قم: ۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فدک قم تا حرم حضرت معصومه (س): ۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فدک قم تا بیمارستان شهید بهشتی: ۸ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فدک قم تا مسجد جمکران: ۸ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فدک قم تا ترمینال مسافربری: ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فدک قم تا دریاچه نمک حوض سلطان قم: ۴۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان فدک قم تا آبشار باغچه نبات: ۵۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است