search
menu

هتل آپارتمان باباعلی قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان باباعلی قم
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان باباعلی قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان باباعلی قم


هتل‌آپارتمان باباعلی قم، از هتل‌های قدیمی و باسابقه شهر زیارتی قم است که از سال ۱۳۶۱ فعالیتش را آغاز کرده و اکنون نیز همچنان به میزبانی از مهمانان و زوار ادامه می‌دهد. این هتل آخرین بار در سال ۱۳۹۷ برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) و جاهای دیدنی قم مانند بازار قدیمی قم و مسجد جامع فاصله کمی دارد. هتل‌آپارتمان ۲ ستاره باباعلی قم (BabaAli Apartment Hotel) با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب، سعی در تأمین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. کارکنان هتل نیز بسیار مجرب، کاردان و خون گرم هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. هرسال علاوه بر گردشگران و زائران ایرانی، از کشورهای دیگر نیز گردشگران زیادی بلیط هواپیما خریده و به ایران سفر می‌کنند تا به زیارت حضرت معصومه (س) بروند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل‌آپارتمان برای مهمانان امکانات متنوعی در نظر گرفته شده‌اند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و در آن از مهمانان استقبال کرده و آن‌ها را پذیرش می‌کنند. در لابی امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، نمازخانه، تاکسی‌سرویس، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل روم سرویس ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش بسیار خوش‌برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را به‌خوبی هدایت می‌کنند.

اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون در این هتل‌آپارتمان وجود دارند. مهمانان می‌توانند با توجه به نیازها و اولویت‌هایشان اتاق مدنظر خود را انتخاب و رزرو کنند. در این هتل‌آپارتمان دو طبقه ۵ واحد اقامتی وجود دارد و درمجموع ۳۰ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل شامل واحد یک خوابه یک نفره، واحد یک خوابه دو نفره، واحد یک خوابه سه نفره، واحد یک خوابه چهار نفره، واحد یک خوابه پنج نفره و واحد یک خوابه شش نفره هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را نمایی از خیابان و ساختمان روبرویی تشکیل می‌دهد. نظافت و تمیزی واحدها رضایت‌بخش هستند. داخل تمام اتاق‌ها امکانات رفاهی اساسی مانند مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت)، یخچال، میز آرایش، سرویس بهداشتی خصوصی، دمپایی، حمام (دوش) و ... هستند.
داخل تمام واحدها آشپزخانه‌های کوچک نیز طراحی شده‌اند که تمام امکانات آشپزی را دارند. در این آشپزخانه‌ها اجاق‌گاز، ظروف پخت‌وپز، ظروف پذیرایی و کابینت وجود دارند و مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت خودشان داخل واحدهایشان آشپزی کنند. اقامت در اتاق‌های این هتل بسیار راحت و اطمینان‌بخش است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۳ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است.

رستوران هتل


رستوران این هتل با ظرفیت ۶۰۰ نفر در طبقه منفی یک هتل واقع شده و در سه وعده غذای اصلی انواع غذاهای خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند. وعده صبحانه رستوران شامل آبمیوه، املت گوجه‌فرنگی، عسل، کره، مربا، چای و نان ایرانی است و از ساعت ۷ الی ۸:۳۰ صبح سرو می‌شود. وعده ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵ و وعده شام از ساعت ۲۰ الی ۲۲ به مهمانان سرو می‌گردند. غذاهای رستوران خوشمزه، لذیذ و باکیفیت هستند و مهمانان می‌توانند با خیال راحت از آن‌ها امتحان و نوش جان کنند.

فاصله هتل‌آپارتمان باباعلی قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گنبد سبز: ۴۰۰ متر
فاصله تا بازار کهنه قم: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا امامزاده چهل اختران: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا میدان کهنه: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع قم: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا حرم حضرت فاطمه معصومه (س): ۱٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است