search
menu

هتل اطلس قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اطلس قم
خدمات و امکانات عمومی هتل
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
گزینه‌های صرف غذا
سایر خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل اطلس قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل اطلس قم


هتل اطلس قم از هتل‌های بسیار مناسب و خوب قم است که از آن می‌توان بعنوان نزدیکترین هتل به حرم مطهر یاد کرد. هتل مشرف به صحن جواد الائمه است. این هتل لابی بسیار دلنشینی دارد و به جرات می‌توان گفت از بهترین هتل‌هایی است که می توانید با آرامش خاطر در آن اقامت داشته باشید. این هتل به مرکز شهر، اماکن زیارتی قم و بسیاری از مکانهای اساسی و مورد نیاز برای مسافران نیز دسترسی آسانی دارد. این هتل هتلی جدیدالاحداث است و در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است. هتل اطلس هتلی دو ستاره است و ۲۵ واحد اقامتی در ۶ طبقه دارد.
شما می‌توانید از قبل اتاق‌های هتل را رزرو کنید و بعد از ساعت ۱۴ می‌توانید در اتاق خود مستقر شوید. روزی که قصد ترک هتل را دارید باید حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل بدهید. علاوه بر مواردی که گفته شد هتل پرسنلی مجرب و کار آزموده دارد و امکانات آن برای مسافران در سطح رضایت بخشی است که در مورد امکانات قابل قبول آن توضیحاتی را در ادامه بیان خواهیم کرد.

خدمات و امکانات عمومی هتل


این هتل شش طبقه دارای آسانسور است و مسافران به سهولت می‌توانند بین طبقات جابجا گردند. اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع دارند تا فضای مطبوع‌تری برای اقامت فراهم شود. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هر دو در هتل وجود دارند. اتاق‌ها آب و چای رایگان و حتی یخچال نیز دارند تا اقامت کنندگان بتوانند مواد غذایی خود را تازه و خنک نگه دارند. علاوه بر این‌ها خدماتی همچون تلویزیون نیز در هتل وجود دارد. اینترنت موجود در هتل رایگان است و سبب می‌شود تا مسافران با خیال راحت کارها و امور اینترنتی شان را در طول مدت اقامت پیگیری کنند.
ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی برای سهولت در امور مسافران تعبیه شده است. برای کسانیکه می‌خواهند در محیطی مخصوص نماز بخوانند نیز بهتر است بدانند هتل دارای نمازخانه است. وجود لاندری و خشکشویی با هزینه نیز از جمله دیگر خدماتی است که در این هتل در دسترس مسافران قرار می‌گیرد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های Atlas Hotel قم مجهز به اینترنت هستند و علاوه بر اینترنت در اتاق‌ها تلویزیون نیز نصب شده است. یخچال، آب معدنی و چای نیز در اتاق‌ها فراهم است. وجود تلفن در اتاق‌ها برای برقرای تماس با پذیرش نیز از جمله دیگر امکانات موجود در اتاق‌های این هتل است. حمام، لوازم بهداشتی، رخت آویز و کمد لباس نیز در اتاق‌ها وجود دارند. سیستم اطفاء حریق، دستشویی ایرانی و فرنگی و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در اتاق‌های هتل اطلس وجود دارند. همچنین امکان پخت و پز را نیز خواهید داشت. اتاق‌ها از نظر تهویه مطبوع نیست در سطح قابل خوبی قرار دارند. از جمله اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق‌های دو تخته (دو تخت سینگل)، سه تخته ( یک تخت دبل و یک تخت سینگل)، چهار تخته (یک تخت دبل و دو تخت سینگل) اشاره کرد.

گزینه‌های صرف غذا


هتل اطلس قم مجهز به رستوران است و مسافران می‌توانند وعده‌های نهار، شام و صبحانه را در آن سرو کنند. منوی رستوران غذاهای متنوع ایرانی را برای مسافران در نظر گرفته است.

سایر خدمات و امکانات هتل


پذیرش ۲۴ ساعته برای گردشگران و مسافرانی که در هتل اقامت می‌کنند بسیار مهم است. برای مسافران امکان استفاده از خدماتی همچون تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش، صرافی، خدمات کپی و کافی نت نیز تعبیه شده است. سیستم اطفا حریق در فضای هتل برای امنیت جانی مسافران در نظر گرفته شده است. خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل خاطره خوشی از زیارت را برایتان رقم خواهد زد.

فاصله هتل اطلس قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم حضرت معصومه: ۷۰ متر
فاصله تا مرکز شهر: ۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی یزدان پناه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار کهنه قم: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است