search
menu

هتل آریا قم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آریا قم
خدمات و امکانات عمومی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
سایر خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل آریا قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آریا قم


هتل آریا قم از جمله قدیمی‌ترین هتل‌های شهر زیارتی قم است که قدمت آن به دهه ۱۳۴۰ می‌رسد، البته در سالهای اخیر مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. این هتل چهار طبقه و دو ستاره نیز از جمله هتل‌های نزدیک به حرم مطهر است و برای کسانیکه بلیط هواپیما خریده و بخواهند زیارتی آسوده‌ خاطرتر داشته باشند این هتل پیشنهاد می‌شود. از جمله ویژگی‌های بارزی که برای این هتل می‌توان تعریف کرد این است که موقعیت این هتل به گونه‌ای است که فاصله بسیار نزدیکی با واحدهای تجاری و مغازه‌های سوغات فروشی دارد و مسافران به راحتی می‌توانند سوغات مدنظرشان را از این مغازه‌ها تهیه کنند. با توجه به این که هتل آریا از هتل‌های قدیمی است، امکانات زیادی ندارد ولی با توجه به این که هتلی دو ستاره است امکاناتی که دارد در کنار کادر مجرب و موقعیت خوبی که دارد، توانسته است سبب جلب توجه مسافران شود. در ادامه مطلب در رابطه با امکانات موجود در هتل توضیحاتی داده خواهد شد.

خدمات و امکانات عمومی


هتل آریا قم مجهز به پارکینگ است و کسانیکه با خودرو شخصی به قم آمده‌اند از نظر پارک خودروشان نگرانی نخواهند داشت. ساختمان هتل گرچه قدیمی است اما مورد بازسازی قرار گرفته است و اصالت در چیدمان و معماری آن حفظ شده است و لابی آن ظرفیتی معادل ۲۰ نفر را دارد. وجود رستوران و کافی شاپ نیز از جمله امکانات قرار داده شده در این هتل است. صبحانه نیز برای اقامت کنندگان هتل رایگان است. در هتل می‌توانید به اینترنت رایگان دسترسی پیدا کنید. خدمات صرافی و همچنین صندوق امانات نیز از دیگر امکانات قرار داده شده در هتل آریاست تا مسافران اقامت آسوده خاطرتری را در هتل تجربه کنند و وسایل گرانقیمت و باارزششان را در آن قرار دهند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های Qom Ariya Hotel مجهز به تلویزیون هستند تا ساعاتی را که در اتاق می‌گذرانید سرگرم باشید. سیستم گرمایشی و سرمایشی موجود در هتل نیز بصورت مرکزی است. حمام در تمامی واحدها وجود دارد و از نظر وجود سرویس بهداشتی لازم به ذکر است که اتاق‌های تک نفره سرویس بهداشتی و حمام ندارند و این جزیی از معایب هتل محسوب می‌شود. سایر واحدها مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی نیز هستند. یخچال و چیلر نیز از سایر لوازمی است که در اتاق‌ها قرار داده شده‌اند. هتل دارای ۶۰ باب اتاق است و واحدها شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته است.

رستوران هتل


همانطور که قبلا نیز اشاره شد وعده صبحانه برای ساکنان هتل آریا رایگان است. رستوران گنجایش ۶۰ نفر را دارد. رستوران هتل آریا آماده پذیرایی از مهمانان در وعده‌های نهار و شام نیز هست. علاوه بر رستوران کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد.

سایر خدمات و امکانات هتل


در رابطه با خدمات بارزی که هتل آریا داشت پیش‌تر توضیحاتی داده شد، اما بهتر است بدانید خدمات دیگری نیز در این هتل وجود دارد که شامل وجود خشکشویی است که این گزینه برای بسیاری از مسافران که به پوشش خود اهمیت بیشتری می‌دهند بسیار جالب توجه است. علاوه بر این مورد وجود پذیرش ۲۴ ساعته نیز بسیار ضروری به نظر می‌رسد و مسافران می‌توانند بدون هیچ نگرانی در هر زمان با پذیرش هتل در ارتباط باشند. برای رفت و آمد به نقاط مختلف شهر نیز هتل تاکسی سرویس در خدمت مسافران می‌گذارد. وجود مینی بار و اتاق چمدان نیز از سایر امکانات تعبیه شده در هتل است. برای سهولت در رفت و آمد بین طبقات آسانسور نیز وجود دارد.

فاصله هتل آریا قم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر: ۵۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی یزدان پناه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی عشقعلی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیمی قم: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا رایگان
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است