search
menu

هتل لاچین قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لاچین قشم
امکانات عمومی هتل لاچین قشم
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل لاچین قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل لاچین قشم


هتل لاچین در جزیره قشم واقع‌شده است. این هتل زیبا جزو هتل‌های دو ستاره درجه اول در میان سایر هتل‌های جزیره قشم است. همچنین این هتل زیبا به دلیل قرارگیری در موقعیت خوبی از شهر به راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری بازدید کنید و سفری خوش برای خودتان رقم بزنید. هتل لاچین دارای ۵ طبقه و ۱۸ اتاق است و از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و سالانه میزبان مسافران زیادی می‌شود. بعد از چند سال فعالیت، در سال ۱۴۰۲ مورد بازسازی قرار گرفت و متناسب با صنعت هتلداری برای مسافران آماده شد. اینجا یکی از محل‌های اقامت مقرون‌به‌صرفه و خوبی است که در طول سال از سراسر کشور افراد در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند و با اقامت در آن به ساحل خلیج‌فارس دسترسی راحتی دارند. علاوه بر آن، جزیره قشم محلی برای خرید مشهور است که با اقامت در این هتل می‌توانید از مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ بازدید کنید. کادر در این هتل به قدری خوش برخورد و مجرب هستند که برایتان اقامتی خوش و به یاد ماندنی رقم می‌زنند. برای دسترسی به فرودگاه قشم می‌توانید از ترانسفر استفاده کنید که شامل هزینه مجزا است.

امکانات عمومی هتل لاچین قشم


در لابی هتل لاچین برای ۲۵ مسافر ظرفیت وجود دارد و مسافران در هنگام ورود به لابی با بخش پذیرش روبرو می‌شوند. دقت داشته باشید که هتل لاچین پارکینگ ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به فکر محل پارک خودروی خودشان باشند. برای بهره‌مندی از اینترنت وای فای نیز باید به لابی بروید و از اینترنت رایگان اما به صورت محدود استفاده کنید. همچنین در لابی می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و بعد از تخلیه اتاق و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل و چمدان‌هایتان را به این بخش بسپارید. در ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش تعبیه‌شده است. در بخش پذیرش صندوق امانات تعبیه‌شده است تا مسافران وسایل گران‌بها و ارزشمند خود را به این قسمت بسپارند و با خیال راحت به گشت‌وگذار بروند. به دلیل وجود آسانسور در این هتل مسافران در هر طبقه که مایل باشند اتاق موردنظر خود را رزرو می‌کنند. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در هتل لاچین قشم عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئين، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته. با توجه به قوانین این هتل زیبا زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است. همچنین هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. درنهایت، برای افراد بالای ۸ سال هزینه به طور کامل دریافت می‌گردد. در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، رخت‌آویز، لوازم بهداشتی و حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، تلویزیون و مینی بار با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. هریک از اتاق‌ها علاوه بر تعداد نفرات خود برای یک نفر ظرفیت اضافی امکانات رفاهی در نظر گرفته‌شده است، البته لازم به ذکر است که باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود. رستوران موجود در این هتل با ظرفیت ۵۰ نفر آماده میزبانی از مسافران بوده و انواع غذاهای ایرانی و فست فود سرو می‌کنند. علاوه بر رستوران، در هتل لاچین کافی‌شاپ نیز دایر شده و انواع نوشیدنی و خوراکی ارائه می‌دهند.

فاصله هتل لاچین قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید ستاره قشم: ۶۵۰ متر
فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا غار خربس: ۱۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است