search
menu

هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم

درباره هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم


هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم یکی از بهترین هتل‌های ۲ ستاره قشم بوده که زیر مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای کیمیا است. یعنی علاوه بر هتل کیمیا ۱ قشم، هتل‌های دیگری با همین نام وجود دارند که فقط شماره آن‌ها با یکدیگر فرق داشته و در مکان‌های متفاوت قشم واقع شده‌اند.
هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم دارای ۵ طبقه و ۱۱ واحد اقامتیست که در سال ۹۱ احداث گشته است. این هتل نوساز در خارج از محدوده ترافیکی قرار دارد و اگر شما هم به دنبال جایی دنج و آرام و به دور از هرگونه آلودگی صوتی و ... می‌گردید باید بگوییم که هتل کیمیا ۱ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که در آنجا لحظات بسیار خوبی را همراه با سکوتی مطلوب سپری خواهید کرد.
یکی از مزایای هتل کیمیا ۱ قشم یکی از بهترین هتل‌های ۲ ستاره قشم بوده که زیر مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای کیمیا است. نزدیک بودن به ساحل زیبای دریای نیلگون خلیج‌فارس است. نزدیک بودن این هتل به ساحل زیبای خلیج‌فارس باعث شده است تا مسافرانی که هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم را برای اقامت انتخاب کرده‌اند بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن از ساحل دیدن کرده و ساعات زیادی را در آنجا مشغول قدم زدن و گشت‌وگذار و تفریح شوند و یک روز بسیار آرام و به دور از هرگونه دغدغه‌ای را در سواحل زیبای قشم تجربه کنند.
در هتل کیمیا ۱ یک کافی‌شاپ کوچک نیز وجود دارد که می‌توانید ساعاتی که احساس دلتنگی و یا یکنواختی کردید آنجا رفته و از فضای مطلوبش لذت ببرید. بسیاری برای گپ‌وگفت‌های دوستانه، کاری و ... به کافی‌شاپ هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم می‌روند و لحظات بسیار خوبی را در آنجا تجربه می‌کنند. چرا که با وجود بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها و همچنین فضای گرم و صمیمی که با یک موسیقی بی‌کلام به آرامشش افزون می‌شود، شما دیگر متوجه گذر زمان نشده و می‌توانید به دور از هرگونه فکر و استرسی در لحظه حال زندگی کنید و از اقامت در این هتل نهایت لذت را ببرید.
یکی دیگر از مزایای هتل کیمیا ۱ دسترسی آسان به اماکن گردشگری و مراکز خرید است. چرا که قشم (علاوه بر ساحل زیبا و بافت جذاب شهری‌ که دارد) بیشتر به مراکز خرید و اماکن گردشگری‌اش معروف است و اکثر گردشگران به همین دلیل به شهر جذاب قشم سفر می‌کنند. از این روی، هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم، با قرار گرفتن در نزدیکی اکثر مراکز گردشگری و خرید، توانسته موقعیت بسیار ویژه‌ای را برای گردشگران و مسافرانی که به این هتل مراجعه می‌کنند فراهم کند. به عبارت دیگر، شما با اقامت در این هتل قادر خواهید بود از اماکنی نظیر پارک ساحلی زیتون، آکواریوم پروانه طلایی قشم، مرکز خرید سیتی سنتر و ... دیدن کنید و لحظات تکرار نشدنی و مفرحی را در چنین اماکن جذابی تجربه کنید. دست‌آخر، هر زمان که خسته شدید می‌توانید در کمترین زمان ممکن به هتلتان بازگشته و استراحت کنید.
در نزدیکی هتل کیمیا ۱ قشم دو رستوران بسیار جذاب به نام‌های رستوران حاج کاظم و رستوران کردستان وجود دارند که هر وقت هوس کردید خوشمزه‌ترین غذاها را امتحان کنید، می‌توانید به این رستوران‌ها رفته و طعم بی‌نظیر غذاهایشان را تجربه کنید. هیچ‌چیز نمی‌تواند بعد از یک روز خسته‌کننده و پرمشغله (یعنی بعد از کلی تفریح، گشت‌وگذار در مراکز خرید و گردشگری) دل‌چسب‌تر از نوش جان کردن غذاهای خوشمزه و عالی در نزدیکی هتلتان باشد. یعنی می‌توانید قبل از اینکه به هتلتان برای استراحت کردن تشریف ببرید، اول یک دل سیر از غذاهای خوشمزه این رستوران‌ها را امتحان کرده و سپس راهی هتلتان شوید.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم


فاصله هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم تا ساحل دریای خلیج‌فارس: ۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم تا اسکله: ۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کیمیا ۱ قشم تا فرودگاه: ۵۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است