search
menu

هتل فلامینگو قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فلامینگو قشم
امکانات عمومی هتل فلامینگو قشم
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل فلامینگو قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل فلامینگو قشم


هتل سه ستاره فلامینگو در جزیره قشم قرار دارد. این هتل در موقعیت عالی از شهر واقع‌شده و با اقامت در آن می‌توان از جاهای دیدنی و گردشگری شهر بازدید کرد. این هتل زیبا دارای ۵ طبقه و ۳۰ واحد اقامتی است و در سال ۱۴۰۳ افتتاح‌شده است. هتل فلامینگو جزو هتل‌های نو و تازه تأسیس جزیره قشم به شمار می‌رود، یعنی با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما جزو اولین مسافرانی خواهید بود که آن اقامت خواهید داشت و به خاطر تمیزی و نو بودن آن برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق خواهید شد. در نزدیکی این هتل چندین سینما، کافی‌شاپ و موزه وجود دارند که در این سفر می‌توانید زمانی را به بازدید و رفتن به این قسمت‌ها اختصاص دهید. همچنین جاهای دیدنی قشم نیز عبارت‌اند از تنگه چاهکوه، جزیره ناز، جنگل حرا، غار نمک، جزیره لارک، دره رنگین‌کمان، دره مجسمه‌ها، قلعه پرتغالی‌ها و غیره. بازدید از این جاهای دیدنی به همه گردشگران توصیه می‌شود.

امکانات عمومی هتل فلامینگو قشم


پرسنل در این مجموعه کارآزموده بوده و همگی در هرچه بهتر شدن اقامت مسافران تلاش می‌کنند. در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از مسافران استقبال کرده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برایشان رقم می‌زنند. در هتل فلامینگو ترانسفر فرودگاهی دایر شده است، اما برای بهره‌مندی از این خدمات باید در هنگام رزرو هتل با بخش ترانسفر هماهنگ شوید، زیرا در غیر این صورت نمی‌توانید از این خدمات استفاده کنید. دسترسی به تمامی طبقات این هتل نیز از طریق آسانسور امکان‌پذیر هستند. در لابی هتل اینترنت وای فای به صورت رایگان ارائه می‌شود. خدمات تور نیز در لابی هتل دایر شده است تا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری قشم را به مسافران معرفی کنند. همچنین بخشی به عنوان اتاق چمدان برای نگهداری چمدان و وسایل مسافران در نظر گرفته‌شده است. خدمات خانه‌داری نیز برای تمیز کردن و نظافت اتاق‌ها به طور مرتب و روزانه انجام می‌گیرد. در لاندری نیز می‌توانید از خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب این هتل برای اقامت اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل زیبا عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق دو تخته دوبل تراس دارد، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته. در داخل اتاق‌های این هتل زیبا می‌توانید از امکاناتی نظیر حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشت فرنگی، یخچال، درآور، مبلمان، چای‌ساز، کمد لباس، رخت‌آویز، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم اطفا حریق. همچنین به دلیل وجود روم سرویس در داخل اتاق‌ها می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. بر اساس قوانین این هتل زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان است و برای کودکان ۳ تا ۷ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم‌بها محاسبه می‌گردد. در نهایت، برای افراد بالای ۷ سال به طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


با رزرو هریک از اتاق‌های این مجموعه وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به رستوران‌های دیگر در نزدیکی هتل بروید و انواع غذاهای ایرانی و محلی را میل کنید. همچنین برای تنوع در غذاهای جنوب کشور می‌توانید علاوه بر رستوران‌های نزدیک هتل کمی دورتر و در سایر نقاط جزیره قشم سر بزنید.

فاصله هتل فلامینگو قشم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی قشم: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک زیتون: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است