search
menu

هتل مینو قزوین

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مینو قزوین
امکانات عمومی هتل مینو قزوین
انواع اتاق و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مینو قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل مینو قزوین


هتل مینو قزوین یکی از هتل های ۲ ستاره شهر به شمار می رود که در سال ۱۳۹۶ تاسیس گشته است. این هتل دارای ۲۰ واحد اقامتی در دو طبقه است. در کل ظرفیت این هتل ۴۰ نفر گفته می شود که لابی هتل نیز دارای ظرفیت ۷ نفره است. مورد جالب توجه اینست که این هتل در عین ۲ ستاره بودن به عنوان یکی از تمیزترین و بهترین هتل های شهر شناخته شده است و در واقع می توان گفت گزینه ای مقرون به صرفه برای اقامت در قزوین همینجاست، پس در هنگام اقدام به سفر به شهر قزوین به فکر رزرو این هتل باشید.
حال از لحاظ موقعیت مکانی باید بدانید که هتل مینو در ورودی شهر و در نزدیکی ترمینال مسافربری واقع شده است و همین امر دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر را به ارمغان می آورد. دسترسی آسان به جاذبه هایی مانند کلیسای کانتور یکی از مزایای اقامت در این هتل به شمار می رود. همچنین لازم به ذکر است به دلیل دو طبقه بودن این هتل نیازی به آسانسور نیست، بنابراین در هنگام رزرو در صورت مشکل داشتن با پله بهتر است از واحدهای طبقه اول انتخاب نمایید. هتل مینو با پرسنل مجرب خود آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران از سراسر کشور است.

امکانات عمومی هتل مینو قزوین


هتل مینو قزوین پذیرش ۲۴ ساعته دارد و شامل امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۲ خودرو، نمازخانه، تاکسی سرویس شبانه روزی، خشکشویی و لباسشویی با هزینه، اینترنت در لابی است. در قسمت لابی اتاق چمدان دایر است تا در صورت لزوم بهره مند شوید، همچنین سرویس بهداشتی ایرانی نیز در لابی و راهروها وجود دارد. بهتر است بدانید کارکنان این هتل بسیار مجرب بوده و همگی به زبان ترکی و انگلیسی مسلط هستند. در هنگام خرید بلیط هواپیما بهتر است به یاد داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید.

انواع اتاق و امکانات اتاق های هتل


همان طور که اشاره شد هتل مینو دارای ۲۰ واحد اقامتی است که این واحدها چشم انداز زیبایی رو به حیاط و برخی دیگر رو به خیابان دارند، بدین جهت همه اتاق ها از نوردهی خوبی برخوردار هستند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، سوئيت تکخوابه دونفره و سوئیت دوخوابه چهارنفره. لازم به ذکر است به جز اتاق یک تخته بقیه اتاق ها قابلیت نفر اضافی را دارند که به صورت کف خواب و با هزینه ای جداگانه ارائه می شود. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است.
توجه داشته باشید هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان و برای کودکان ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای ۸ سال نیز به طور کامل دریافت می گردد. همه اتاق های Minoo Hotel Qazin به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند، از جمله امکانات موجود در اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، روم سرویس، یخچال، مبلمان، چای ساز، رخت آویز، تلویزیون و تلفن، مینی بار با هزینه، آب رایگان، کمد لباس اشاره کرد. همچنین حمام های موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل


از مزیت های هتل مینو می توان به رستوران و کافی شاپ اشاره کرد که با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و محلی و همچنین نوشیدنی های سرد و گرم آماده پذیرایی از مسافران هستند. رستوران این هتل دارای ظرفیت ۲۷ نفری است، همچنین با اقامت در این هتل می توانید از صبحانه سلف سرویس و رایگان هتل مینو برخوردار شوید ولی برای وعده های ناهار و شام باید با پرداخت هزینه مربوطه از رستوران غذا تهیه کنید.

فاصله هتل مینو قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای کانتور: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حمدالله مستوفی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ چهل ستون: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی حمام قجر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه چهار انبیا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای سعد السلطنه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی قزوین: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا عمارت سپهدار: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است