search
menu

هتل ایرانیان قزوین

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایرانیان قزوین
فاصله هتل ایرانیان قزوین تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ایرانیان قزوین


یکی از بهترین گزینه های اقامتی برای گردشگران شهر قزوین هتل 4 ستاره ایرانیان قزوین است که یکی از هتل های نوساخت شهر به حساب می آید. این هتل با امکانات و خدمات رفاهی متنوع توانسته به یکی از محبوب ترین های شهر تبدیل شود و اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان و خریداران بلیط هواپیما قزوین رقم بزند.
هتل ایرانیان قزوین در سال ۱۳۹۲ در منطقه ییلاقی هفت سنگان و کمی خارج از بافت شهری تاسیس شد و به خاطر موقعیت مکانی‌اش برای مهمانانی که با خودرو شخصی به قزوین سفر کرده اند بهترین انتخاب خواهد بود.
این هتل ۴ طبقه با داشتن ۳۸ باب واحد اقامتی در قالب اتاق های ۱ تا ۴ نفره و سوئیت های جونیور، دوبلکس و رویال از مهمانان خود میزبانی می کند. نکته جالبی که درباره واحدهای اقامتی هتل ایرانیان قزوین وجود دارد این است که رنگ بکار رفته در دکوراسیون اتاق ها در هر واحد متفاوت بوده و دست مهمانان را در انتخابشان باز گذاشته است.
از جمله خدمات عمومی که هتل ایرانیان قزوین در اختیار مهمانانش قرار می دهد می توان به پارکینگ بزرگ غیرمسقف، دستگاه خودپرداز، آسانسور، آتلیه عکاسی، آرایشگاه زنانه و مردانه، صندوق امانات، تراس عمومی، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. گفتنی است که پارکینگ هتل با ظرفیت ۳۰۰ خودرو در محوطه باز روبروی هتل واقع شده است.
مهمانان می توانند در رستوران سنتی هتل ایرانیان در فضایی شیشه ای و مدرن منتظر سفارش های خود باشند، ضمنا منوی رستوران با لیست متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و فست فود ارائه می شود. برای صرف نوشیدنی های دلچسب نیز می توان به کافی شاپ هتل سر زد که در مکان دنج و آرامی از هتل دایر است.
و اما امکانات و خدمات خاص هتل ایرانیان قزوین که رنگ خاصی به این اقامت می دهند؛ امکاناتی که برای اوقات فراغت شما فراهم شده اند شامل استخر، اسپا، حمام ترکی، جکوزی و اتاق ماساژ هستند. این امکانات مطابق با استانداردهای روز بوده و توانسته اند رضایت همه مهمانان هتل را جلب کنند.
گفتنی است که هتل ایرانیان قزوین در فضای دلنشین و زیبای خود و با مزیت دور بودن از شلوغی شهر مکان مناسبی برای برگزاری مراسم ها و جشن ها بوده و با داشتن تالارهای پذیرایی و سالن همایش و کنفرانس از جمله سالن پرنس ۱۰۰۰ نفره، سالن مجلل ۴۰۰ نفره و باغ تالار تشریفات ۱۲۰۰ نفره توانسته از عهده مراسم های باشکوه و بزرگ شهروندان قزوینی برآید.
تمام این ها فقط بخشی از امکانات و خدمات هتل ایرانیان قزوین هستند و از دیگر خدماتی که با اقامت در این هتل از آن بهره مند می شوید می توان به صبحانه رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خشکشویی، ناهار در اتاق، فکس و فتوکپی اشاره کرد.
ناگفته نماند که هتل ایرانیان قزوین چه برای کسانی که به منظور سفر کاری و چه کسانی که برای تفریح به قزوین آمده باشند، یکی از بهترین گزینه های اقامتی خواهد بود. این هتل تلاش کرده خدماتی فراتر از انتظارات مهمانانش را ارائه دهد که با توجه با بازخوردهای مثبت به نظر می رسد در این امر موفق بوده است. نحوه برخورد کارکنان، پرستیژ هتل، تمیزی و زیبایی آن، کیفیت خدمات و امکانات، آب و هوای منطقه و قیمت مناسب نسبت به امکاناتش از جمله دلایلی هستند که هر کسی را برای اقامت دوباره در هتل ایرانیان قزوین وسوسه می کنند.

فاصله هتل ایرانیان قزوین تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای کانتور: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه قزوین:‌ ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا سر در عالی قاپو: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای سعد السلطنه: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه قزوین: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد النبی: ۷.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است