search
menu

هتل ایران قزوین

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایران قزوین
امکانات عمومی هتل ایران قزوین
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایران قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ایران قزوین


هتل ایران یکی از هتل‌ های ۲ ستاره در شهر قزوین است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مرکز شهر قرار دارد و به دلیل فاصله اندک این هتل تا اماکن تاریخی و بافت قدیمی شهر از محبوبیت خاصی در میان گردشگران برخوردار است. برخی از جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل عبارتند از مجموعه‌ کاخ چهل ستون، کاروانسرای سعدالسلطنه، بازار سنتی قزوین، کلیسای کانتور، موزه مردم شناسی حمام قجر و چندین مراکز خرید. بنابراین به دلیل قرارگیری این هتل در مرکز شهر و نزدیکی به مراکز اداری و جاذبه های گردشگری قزوین مورد توجه مسافران زیادی قرار می گیرد، طوری که سالانه مسافران زیادی در هنگام رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل نیز می پردازند.

امکانات عمومی هتل ایران قزوین


پرسنل هتل ایران همواره سعی بر این دارند تا اقامتی ایده آل با ارائه خدمات و امکانات بی نظیر برای مسافران فراهم کنند تا مسافران در زمان اقامتشان احساس آسایش و آرامش داشته باشند، بدین جهت امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از خشکشویی و لباسشویی با هزینه اضافی، آسانسور، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی در راهرو، خدمات پزشکی، خدمات تهیه بلیط و تلویزیون در لابی و روم سرویس و پارکینگ روباز با ظرفیت محدود. همچنین در لابی Hotel Iran می توانید به اتاق چمدان نیز دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز وسایلتان را به آنجا بسپارید. لازم به ذکر است طبق قوانین هتل ایران قزوین اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. علاوه بر موارد گفته شده برای مسافران با معلولیت جسمانی و ویلچری نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل ایران دارای ۲۷ واحد اقامتی اتاق و سوئیت است و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است، برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده نمایید. انواع اتاق در هتل ایران عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه تخته و سوئيت یکخوابه سه تخته، سوئیت یکخوابه چهارتخته. توجه داشته باشید که با رزرو اتاق در این هتل می توانید از صبحانه سلف سرویس رایگان بهره مند شوید، اما برای وعده های دیگر باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. همه واحدهای اقامتی فضای ظرفیت اضافی را دارند.
این هتل در حین معمولی بودن دارای اتاق های دنج و آرامی است، همه اتاق ها شامل تهویه مطبوع بوده و به طور روزانه نظافت می شوند. واحدهای اقامتی این هتل از امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، یخچال، رخت آویز، سیستم سرمایشی کولرآبی و سیستم گرمایشی شوفاژ، میز و صندلی، اجاق گاز همراه با ظروف پخت و پز برخوردار هستند. همچنین در داخل همه اتاق ها می توانید به حمام اختصاصی دسترسی داشته باشید که حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. لازم به ذکر است هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافی رایگان است و برای افراد بالای ۳ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد. در صورت نیاز به سرویس اضافی با توجه به موقعیت واحد اقامتی تان سرویس کف خواب ارائه می شود. توجه داشته باشید زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


هتل ایران دارای رستوران است و غذاهای متنوع و خوشمزه ایرانی سرو می کند، ولی اگر به دنبال غذاهای متنوع دیگری باشید، در نزدیکی این هتل چندین رستوران وجود دارند، مانند رستوران یاس که در چند قدمی این هتل واقع شده است.

فاصله هتل ایران قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ چهل ستون: ۴۰۰ متر
فاصله تا مجموعه باغ صفوی: ۴۵۰ متر
فاصله تا موزه مردم شناسی حمام قجر: ۴۵۰ متر
فاصله تا سر در عالی قاپو: ۹۰۰ متر
فاصله تا بازار سنتی قزوین: ۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حمداله مستوفی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای سعدالسلطنه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای کانتور: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا عمارت سپهدار: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است