search
menu

اقامتگاه بوم گردی سمسمو پارسیان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی اقامتگاه بوم گردی سمسمو
امکانات اقامتگاه بوم گردی سمسمو
خدمات اقامتگاه بوم گردی سمسمو
واحد های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا اقامتگاه بوم گردی سمسمو

معرفی اقامتگاه بوم گردی سمسمو


استان هرمزگان با داشتن جذابیت ها و طبیعت بی نظیری که دارد همواره مورد توجه دوستداران طبیعت گردی بوده است. شهرستان پارسیان در غربی ترین نقطه این استان قرار گرفته است و حقیقتا مناظر تماشایی آن از شاهکارهای بزرگ خلقت به حساب می آیند. ساحل شنی درخشان و سواحل صخره ای این شهرستان واقعا بی نظیرند.
می توان ساعت ها در کنار این سواحل صخره ای نشست و به زیبایی های بیکران آن چشم دوخت. علاوه بر آن طبیعت این منطقه با داشتن پوشش گیاهی سرسبز و چشم نواز، بندرهای زیبا همراه با بازارهای محلی، نخلستان های آباد و کوه های سر به فلک کشیده ای که در نزدیکی با دریا قرار گرفته اند هوش از سر کسی می پراکند. اقامتگاه بوم گردی سمسمو در ۳۰ کیلومتری شهرستان پارسیان قرار گرفته و با داشتن امکانات رفاهی مناسب و قرارگیری در نزدیکی جاذبه های گردشگری، به مسافران این منطقه خدمت رسانی می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن اقامت در این مکان زیبا، از طبیعت بکر و بی نظیر آن لذت ببرید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی سمسمو


اقامتگاه بوم گردی سمسمو با نزدیک بودن به جاذبه هایی مانند تنگه شوتاریکو، تونل گریکنار، سواحل صخره ای، چله بوچیر، غار بهده، شهر کوشکنار و آبشار دیدنی بوچیر، هرساله مسافران بسیاری را به سمت خود می کشاند. این اقامتگاه به دلیل قرارگیری در دل یک روستای سرسبز، فضای بسیار آرامش بخش و روح افزایی دارد. معماری سنتی این اقامتگاه با داشتن دیوار های کاهگلی و سنگی و بادگیرهای جذاب، واقعا زیبا و تماشایی است. مسیر رسیدن به اقامتگاه تماما آسفالت است و با داشتن پارکینگ اختصاصی خیال مسافران را از بابت خودروهایشان راحت می کند. این اقامتگاه دارای یک حیاط بزرگ است که مهمانان می توانند از آن برای دورهمی های خود استفاده کنند و یا حتی آتش برپا کنند و از مسافرت خود بیشترین بهره را داشته باشند.
ناگفته نماند که سکوت شگفت انگیز روستا در شب، این اقامتگاه را به محلی دنج و آرامش بخش تبدیل می کند که جان می دهد برای فرار از شلوغی زندگی شهری و پناه بردن به دل طبیعت. لازم به ذکر است که اقامتگاه دارای یک آشپزخانه مشترک نیز است که مسافران می توانند برای آشپزی از آن استفاده کنند.

خدمات اقامتگاه بوم گردی سمسمو


اقامتگاه بوم گردی سمسمو همواره در تلاش است تا لحظات خوشی را برای مهمانان خود رغم بزند. پرسنل این مجموعه اقامتی فوق العاده مهمانواز هستند و برخورد سرشار از مهر و احترام آنها بدون شک خاطرات زیبایی را در ذهن مهمانان به یادگار می گذارد. مسافران می توانند با هماهنگی قبلی انواع غذاهای سنتی و محلی اقامتگاه را سفارش دهند و از طعم لذیذ غذاهای اقامتگاه مانند خورشت میگو، گوبولی گوشت، پلو مرغ، ماهی سرخ کرده، قلیه ماهی، زرشک پلو و... لذت ببرند. اقامتگاه بوم گردی سمسمو دارای راهنمای تور نیز است که مسافران آن را برای بهره برداری حداکثری از طبیعت جذاب اطراف راهنمایی می کنند. علاوه برآن پرسنل این مجموعه امکان برگزاری انواع جشن های تولد، نامزدی و... را برای مهمانان فراهم می کنند. این اقامتگاه دارای وای فای نیز است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.

واحد های اقامتی


اقامتگاه بوم گردی سمسو دارای یک اتاق ۶ نفره، یک اتاق ۹ نفره و یک سوئیت ۲۵ نفره است. سوئیت دارای یک آشپزخانه مجهز است که تمام وسایل لازم برای آشپزی در آن موجود هستند. حمام و سرویس بهداشتی نیز برای سوئیت ۲۵ نفره اختصاصی است، اما حمام و سرویس بهداشتی اتاق های ۶ و ۹ نفره به صورت مشترک هستند. از امکانات این واحدها می توان به داشتن بخاری هیزمی برای حفظ بافت سنتی مجموعه، داشتن کولرگازی، سرویس کف خواب به صورت پتو و تشک و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا اقامتگاه بوم گردی سمسمو


فاصله تا روستای بهده: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا مقبره پرگوده: ۲۸.۴ کیلومتر
فاصله تا آسیاب فومستان: ۳۲.۲ کیلومتر
ساحل خلیج فارس: ۳۳ کیلومتر
ساحل چشمه چله بوچیر: ۳۹ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است