search
menu

هتل آپارتمان شادی نوشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان شادی نوشهر
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان شادی نوشهر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان شادی نوشهر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان شادی نوشهر


هتل آپارتمان شادی نوشهر در مرز بین خشکی و آب و در دامن دریای خزر واقع شده است. به طوری که ساختمانش رو به دریا و پشت به کوه و جنگل قرار گرفته است. این هتل نوساز از هتل های ۲ ستاره نوشهر به شمار می رود و دارای ساحل اختصاصی است. اگر هوس قدم زدن در ساحل دریای خزر را دارید و می خواهید با نسیم خنک دریا بیدار شوید و منظره زیبای خزر را دائم مقابل چشمانتان ببینید، بلیط هواپیما نوشهر خریده و مهمان هتل آپارتمان شادی نوشهر و مهمان نوازی بی مثال آن ها شوید. این مجموعه مدرن، حس و حال خانه را برایتان تداعی می کند و تعطیلاتتان را با بهترین خاطرات همراه می کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان شادی نوشهر


نوساز بودن این ساختمان و تمیزی واحدهایش یکی از مزیت های اقامت در آن به حساب می آید. ضمن اینکه محوطه هتل گل کاری و فرش شده و دارای آلاچیق های ساحلی است که می توان هنگام صرف نوشیدنی به تماشای خزری که تنها چند متر با شما فاصله دارد، بنشینید. این هتل امکانات متنوعی ندارد، با اینکه واحدهایش تمامی امکانات به روز و لازم را برای اقامت در خود جای داده اند ولی از امکانات دیگر هتل مثل اینترنت و رستوران خبری نیست. گرچه رستوران هایی مثل رستوران ارشیا و رستوران ساحلی دلسا تنها چندصد متر با هتل فاصله دارند. ولی در عوض لابی هتل Shadi Hotel نسبتا بزرگ بوده و می توان آنجا تلویزیون تماشا کرد یا به انتظار تحویل اتاق نشست. هتل آپارتمان شادی نوشهر فضای کوچکی را به پارکینگ خود اختصاص داده و استفاده از آن مستلزم پرداخت هیچ هزینه ای نیست. این پارکینگ تا ۱۶ خودرو ظرفیت دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


به غیر از موقعیت مکانی و رفتار حرفه ای پرسنل هتل، وضعیت مطلوب آپارتمان هایش دلیل دیگری هستند که هر مهمانی را مجاب به رزور دوباره این هتل می کنند. این هتل ۵ طبقه در مجموع دارای ۱۶ واحد آپارتمان است که آپارتمان های یک خوابه آن VIP بوده و شیک تر از واحدهای دیگر هستند. آپارتمان های دیگر ۲ خوابه و ۳ خوابه بوده و برخی از آن ها رو به ساحل و بقیه رو به جنگل یا خیابان هستند. کف همه آپارتمان ها موکت شده و واحدهای وی آی پی دارای فرش هم هستند. تلویزیون های صفحه تخت، مبلمان، اتو، کمد، سیستم سرمایشی، بخش نشیمن و تهویه مطبوع از امکاناتی هستند که در واحدها گنجانده شده اند. درباره آشپزخانه آن ها نیز باید گفت که لباس شویی، مایکروفر، هود، ست کامل ظروف پخت و پز و یخچال در آشپزخانه ها قرار گرفته و کمبودی نخواهید داشت.

امکانات و خدمات دیگر هتل


از خدمات و امکانات دیگری که هتل آپارتمان شادی در اختیار مهمانان قرار می دهد می توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره داشت. برای انجام امور مربوط به فکس و فتوکپی نیز می توانید به پذیرش یا پرسنل هتل درخواست دهید. این هتل فاقد رمپ و خدمات معلولین است ولی ورودی آن پله ای ندارد و ساختمان دارای آسانسور است. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه های دیدنی نوشهر می توانید از خدمات تاکسی سرویس استفاده کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. زیرا بندر نوشهر یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ایران است. ضمنا باید توجه داشته باشید که اقامت در این هتل بدون ارائه غذا و نوشیدنی است.

فاصله هتل آپارتمان شادی نوشهر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل دریای خزر: ۰ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی و اکولوژیکی نوشهر: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه نوشهر: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا دیو چشمه نوشهر: ۹ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی سی سنگان:‌ ۲۶ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است