search
menu

هتل آپارتمان کسری نوشهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کسری نوشهر
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان کسری نوشهر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان کسری نوشهر


هتل آپارتمان کسری نوشهر که سابقا با نام هتل شایلی شناخته می شد، یکی از هتل های ارزان واقع در منطقه توریستی سیترا است که با چشم اندازهای محسورکننده اش زیبایی های دریای خزر و طبیعت اطرافش را به روی خوش‌خواب هایتان می آورد و آرامشی به دور از دغدغه های زندگی روزمره را به شما هدیه می کند. هتل آپارتمان کسری با اختلاف یکی از تمیزترین اقامتگاه های شهر نوشهر است و مهمان نوازی پرسنل و مدیریتش به بهترین شکل ممکن انجام می شود. اگر بلیط هواپیما نوشهر خریدید و مهمان هتل کسری شدید، فراموش نکنید که این هتل اینترنتی ارائه نمی کند و شاید بهتر باشد چند روزی خود را به آرامش دریا بسپارید و از دنیای مجازی دور باشید. نوشهر یکی از سواحل و بندرهای زیبای ایران است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


نمی توان از هتل های ۲ ستاره‌ای مثل هتل آپارتمان کسری نوشهر انتظار امکانات و خدماتی متنوع داشت. این هتل تنها به خاطر مزیت هایی مثل دسترسی به دریا و مراکز تفریحی منطقه، تمیزی اتاق ها و نرخ اقامتی‌ ارزانش در بین گردشگران محبوب شده است. همانطور که می دانید منطقه سیاحتی سیترا یکی از جاذبه های دیدنی نوشهر است و امکان تفریحاتی همچون جت اسکی، والیبال ساحلی و قایق سواری در آن فراهم شده است. دسترسی راحت و آسان هتل کسری به این تفریحات، نوید اقامتی خاطره انگیز را به مهمانانش می دهد. از هتل تا ساحل دریای خزر نیز تنها ۲ دقیقه پیاده روی است. اگر به جای خرید بلیط هواپیما چارتربا خودروی شخصی به نوشهر سفره کرده اید، باید گفت که هتل Kasra Shaili Apartment Hotel فضای محدودی را به پارک خودرو اختصاص داده و پارکینگ آن حداکثر تا ۱۵ خودرو ظرفیت دارد. و ضمنا هتل فاقد اینترنت و رستوران است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان کسری در سال ۹۳ و در ۳ طبقه ساخته شده است و سوئیت ها و آپارتمان های آن در ظرفیت های ۲ تا ۴ نفره ارائه می شوند. هنگام رزرو این هتل، انتخاب های متنوعی پیش رویتان قرار نمی گیرند چون واحدهای اقامتی آن مشتمل بر آپارتمان های یک خوابه یا ۲ خوابه و همچنین سوئیت های ۲ تخته است. این واحدها از نظر دکوراسیون و اثاثیه عین هم بوده و تنها متراژ و معماری آن ها متفاوت است و باید گفت که نورگیری خوبی ندارند اما برخی از آن ها دارای بالکن هستند و در همه آن ها چای ساز، حمام، یخچال، تهویه مطبوع، بخش نشیمن، تلویزیون و میز ناهار خوری گنجانده شده است. در ضمن آشپزخانه این واحدها کوچک و مجهز هستند و چون هتل رستورانی ندارد، می توانید غذای مورد علاقه خود را در واحد خود بپزید یا به رستوران های اطراف هتل بروید. وسایل پخت و پز به صورت کامل در آشپزخانه ها موجود هستند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


لابی این هتل با اینکه کوچک و نقلی است ولی دارای تلویزیون و مبلمان است و می توان آنجا به تماشای تلویزیون نشست. با اینکه هتل کسری نوشهر کمبود برخی از امکاناتش را با مهمان نوازی مثال زدنی اش جبران کرده ولی معلولین و سالمندان باید توجه داشته باشند که این هتل فاقد رمپ، خدمات معلولین و آسانسور است. در صورتی که مهمانان زودتر از وقت تحویل اتاق به هتل رسیدند می توانند چمدان هایشان را به اتاق چمدان هتل تحویل دهند، پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته به امور خدماتی رسیدگی می کند. نکته دیگری که باید هنگام رزرو هتل آپارتمان کسری به آن توجه داشت این است که برخی از واحدها دید خوبی به دریا ندارند.

فاصله هتل آپارتمان کسری نوشهر تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل سیترا: ۰.۳کیلومتر
فاصله تا سه شنبه بازار نوشهر: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا پیست کارتینگ: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه نوشهر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا بندر نوشهر: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است