search
menu

هتل آپارتمان میلاد نکا

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان میلاد نکا
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان میلاد نکا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان میلاد نکا


نکا، یکی از شهرستان های زیبای استان مازندران است که از شرق ساری تنها ۲۵ کیلومتر فاصله دارد. گردشگران زیادی برای سفر به نکا و بازدید از جاذبه های آن بلیط هواپیما ساری می خرند. یکی از بهترین هتل های یک ستاره نکا، هتل آپارتمان میلاد نکا است که اقامتی راحت و مقرون به صرفه برای مهمانان فراهم می کند. در هتل آپارتما میلاد نکا (Hotel Milad Neka) امکانات رفاهی و خدماتی بسیار مناسب و مرغوب برای مهمانان در نظر گرفته شده و تمام کارکنان مجرب و کارآزموده نهایت تلاششان را می کنند تا مهمانان با آرامش خاطر و آسودگی در این هتل اقامت کنند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل امکانات متنوعی برای مهمانان گرد هم آمده اند تا اقامتی شیرین و دلنشین تجربه کنند. مهمانانی که از شهرهای دیگر به جای خرید بلیط هواپیما چارتر با خودروی شخصی شان به نکا سفر کرده اند، می توانند از پارکینگ کوچک و رایگان هتل با ظرفیت سه خودرو استفاده کنند و از بابت پیدا مردن جا پارک مناسب خیالشان راحت باشد. همچنین، هتل یک کوچه اختصاصی دارد که معمولا مهمانان ماشین هایشان را داخل کوچه پارک می کنند. در این هتل اینترنت وای فای در اختیار مهمانان قرار می گرد و مشمول هزینه است.
لابی کوچک و دنج هتل با ظرفیت ۸ نفر در طبقه همکف واقع شده و امکاناتی از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون ال سی دی با شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، آسانسور، فروشگاه، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، نمازخانه، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد که همه برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان فراهم گشته اند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز طراحی شده که علاوه بر زیبا کردن فضا، به تمیزی و احیاء هوا نیز کمک می کند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان است. مهمانان می توانند برای دریافت هر گونه خدمات از جمله فتوکپی، فکس، پرینت، تهیه بلیط، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند در این هتل با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را از میان اتاق های هتل با امکانات متفاوت انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت های یک خوابه دو نفره و سوئیت های دو خوابه چهار نفره هستند. در چهار طبقه این هتل ۱۶ باب واحد اقامتی وجود دارند و ۷۰ تخت در داخل آن ها تعبیه شده اند. وضعیت دید اتاق ها از چشم انداز خیابان، کوچه، دشت و محوطه هل عبارت است. اتاق ها چیدمان و طراحی خوب و مناسبی دارند و امکانات رفاهی خوبی در آن ها قرارداده شده است. امکانات داخل اتاق ها شامل مبلمان، میز، میز تحریر، تخت خواب، تلویزیون ال سی دی با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، دراور، آب رایگان، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ، گرمایش از کف)، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیک، اینترنت، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) هستند.
در همه اتاق ها یک آشپزخانه کوچک طراحی شده و لوازم ضروری آشپزخانه در آن قرار داده شده تا مهمانان بتوانند به راحتی خودشان دست به کار شده و آشپزی کنند. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و در زمان رزرواسیون مهمانان می توانند این گزینه را از پذیرش درخواست نمایند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. زمان تحویل اتاق ها و تخلیه اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴:۰ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال که از سرویس اضافه استفاده نمی کنند، رایگان است و برای کودکان بین ۳ الی ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

فاصله هتل آپارتمان میلاد نکا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا امامزاده میر مفید: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا پارک سردار طوسی: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا رودخانه نکا: ۷٫۸ کیلومتر
فاصله تا غار باستانی کمیشان: ۹٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است