search
menu

اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل ساری

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل
اتاق های اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل
امکانات اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل
رستوران و غذاهای اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل
فاصله اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

درباره اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل


اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل در استان مازندران، شهرستان بابل، بخش بابل کنار، دهستان دراز کلا، روستای تیرکن، کوچه گلشن ۲ واقع شده است که با خرید بلیط هواپیما مازندران راحت به این محل می توانید بروید. بهتر است بدانید که روستای سرسبز و زیبای گردشگری تیرکن از توابع بخش بابل کنار، شهرستان بابل، استان مازندران است که در فاصله ۴۰ کیلومتری جنوب بابل قرار دارد. روستای تیر کن از نظر آب و هوا و فصل مناسب برای سفر، فصل های بهار و پاییز بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما و سفر به این منطقه جنگلی و بسیار زیبا است. اقامتگاه بوم‌گردی کلبه عادل در سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات به گردشگران محترم احداث شده است.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل


اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل بابل از ۱ کلبه با قدمت حدود ۱۰۰ سال و ۲ کلبه نوساز بر روی آب تشکیل شده است. eghamatgahe boomgardi Kolbe adel در مجموع با دارا بودن ۳ کلبه چوبی ۶ نفره ظرفیت پذیرایی از ۱۸ نفر از گردشگران محترم را دارد. اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل با امکاناتی نظیر آشپزخانه مجهز، سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و فرنگی ) و حمام اختصاصی تجهیز شده است. لازم به ذکر است که یکی کلبه ها فاقد تخت خواب و دارای ۴ سرویس کف خواب است، دو کلبه دیگر علاوه بر ظرفیت کف خواب دارای ۲ تخت دونفره (دبل) نیز هستند.

امکانات اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل


قرار گیری اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل در دل طبیعت زیبا و بکر استان مازندران، موجب ثبت لحظاتی ناب در خاطر گردشگران می شود. راهنمای محلی تور های گردشگری، وسایل گرمایشی مانند پتو و تشک ( در مجموع فقط برای ۱۲ نفر ) و سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپیلیت ( بخاری گازی و کولر گازی ) از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته است. مهمانان گرامی بهتر است توجه نمایند، به دلیل القاء حس نوستالژیک، کلبه های اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل تلویزیون ندارند. دهکده رویایی عادل با قرار گرفتن در قلب جنگل های سرسبز هیرکانی محل مناسبی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت در میان طبیعت بکر مازندران است. گوش دادن به صدای دلنیشین گذر آب از اطراف کلبه فضای روح نواز و آرامش بخشی را ایجاد کرده است. بطوریکه این صدای گذر آب خستگی را از جسم و روح انسان با خود می شوید و می برد.

رستوران و غذاهای اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل


شایان ذکر است که رستوران اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل در حال ساخت است و به زودی افتتاح خواهد شد. اگر مهمانان عزیز اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل مایا به سفارش غذا باشن؛ می توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه از انواع غذا های سنتی و ویژه محلی همچون مرغ ترش محلی، کوکو سبزی، میرزاقاسمی، جوجه، کباب چنجه، ماهی قزل آلا سفارش داده و میل نمایند. اگر در سفرشما افراد سالمند و کودک خردسال به همراه شما هستند توجه نمایند؛ که کلبه قدیمی اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل در قسمت ورودی طبقه همکف دارای تعدادی پله است. همچنین برای دسترسی به کلبه عادل بابل مسافت حدود ۵۰۰ متر در جاده خاکی را باید طی کنید. شما در طول سفر با استفاده از گوشی همرا خود براحتی می توانید اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کنید. مسافران عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند با انتخاب اقامتگاه بومگردی کلبه عادل چند روزی با طعم زندگی به سبک سنتی زندگی کنند و لحظات خاطرا انگیزی را تجربه نمایند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم


فاصله تا هفت آبشار ۱٫۵ کیلومتر ( ۳ دقیقه )
فاصله تا سد سنبل رود۲۷ کیلومتر ( ۴۳ دقیقه )
فاصله تا سد لفور (البرز) ۳۴٫۴ کیلومتر ( ۵۷ دقیقه )
فاصله تا جنگل جوارم۵۰ کیلومتر ( ۱ ساعت )
فاصله تا تپه باستانی گردکوه ۵۰٫۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۶ دقیقه )
فاصله تا بابلسر ( دریای خزر ) ۶۲٫۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۷ دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است