search
menu

هتل جهانگردی میناب

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی میناب
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی میناب

درباره هتل جهانگردی میناب


هتل جهانگردی میناب (به انگلیسی: Minab Tourism Hotel) اقامتگاهی است دوستاره در پارکی سرسبز و خوش منظره واقع در میناب هرمزگان، شهری که شهرت جاذبه های تاریخی و مواهب طبیعی شگفت انگیزش مرزهای کشورمان را درنوردیده و توجه جهانیان را به خود جلب کرده است. هتل جهانگردی میناب بیش از ۵ دهه است که افتخار میزبانی از گردشگرانی را که به منظور تماشای طبیعت دل انگیز میناب و بازدید از جاهای دیدنی جنوب کشورمان، بلیط هواپیما بندرعباس را خریداری می کنند، برعهده دارد و در طی این مدت توانسته سابقه درخشانی از خود برجای گذارد و به یکی از برترین هتل های دو ستاره جنوب کشورمان مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل


از آنجایی که هتل جهانگردی میناب، اقامتگاهی مقرون بصرفه به حساب می آید و مانند هتل هایی لوکس و چند ستاره، هزینه اقامتی گزافی را از میهمانان خود طلب نمی کند، طبیعتا از حیث امکانات رفاهی نیز در سطح هتل هایی دو ستاره و معمولی قرار دارد. امکاناتی از قبیل: فضای سبز، نمازخانه، صندوق امانات، دستگاه فکس، پرینت و فتوکپی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اختیار کلیه میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان قرار خواهد گرفت تا هیچ کمبودی را در زمینه ملزومات رفاهی احساس نکنند. خبر خوش برای کسانی که با خودروی شخصی خود به میناب سفر می کنند، این است که هتل جهانگردی میناب برای رفاه و آسایش این افراد، محوطه وسیعی را برای پارک خودرو در نظر گرفته است تا خاطر این دست میهمانان نیز از بابت امنیت خودرویی که با آن سفر می کنند، آسوده گردد.

رستوران هتل


در طبقه همکف هتل جهانگردی میناب، رستوران شیک و تمیزی قرار دارد که از محیطی پاکیزه و فضایی دلپسند برخوردار بوده و از کارکنانی مجرب و متعهد و سرآشپزانی کارکشته تشکیل شده است. غذای لذیذ این رستوران شهرتی جهانی دارد و مزیتی است که بسیاری از گردشگران در بازخوردهای مثبتی که درباره هتل در سایت هایی معتبر به ثبت می رسانند، عنوان می کنند.

خدمات رفاهی هتل


افزون بر امکانات ذکر گردیده، هتل جهانگردی میناب قادر است خدماتی رضایت بخش را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه کند. خدماتی از قبیل: پذیرش شبانه روزی، نظافت، خانه داری و اینترنت پرسرعت به کلیه میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا رضایت حداکثری میهمانان جلب گردد.

واحدهای اقامتی هتل


هتل جهانگردی میناب از ۲۰ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به کلیه اسباب و وسایل رفاهی و اقامتی از قبیل: تلویزیون، یخچال، مبلمانی شیک، تخت خواب، میز تحریر، کمد لباس و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تشکیل شده است که در قالب طرح های اقامتی مختلفی نظیر اتاق هایی یک تخته، دو تخته و سه تخته به گردشگران ارائه می گردد. گرچه این هتل در سال ۱۳۴۲ تاسیس شده، اما بدلیل بازسازی که به منظور ارتقا سطح کیفی هتل به تازگی (در سال ۱۳۹۰) صورت گرفته است، از نظر ظاهری نیز در شرایط بسیار مطلوبی بسر برده و از محیطی دوست داشتنی و دلباز مزین به رنگ هایی دلپسند و دکوری جذاب بهره می برد.

موقعیت مکانی هتل


همان طور که پیش تر نیز بدان اشاره شد، هتل جهانگردی میناب در مکانی خوش منظره و سرسبز واقع در پارک ملت میناب قرار گرفته است. گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، به راحتی قادرند به برخی از اماکن دیدنی میناب مثل رودخانه و بام میناب در اندک زمانی دسترسی داشته باشند و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به دیگر جاذبه های گردشگری که در مکانی دورتر از هتل قرار گرفته اند، با اندک هزینه ای سفر کنند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی میناب


فاصله تا پارک ملت میناب: ۵۵۰ متر
فاصله تا سالن ورزشی تختی میناب:‌ ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بام میناب: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه میناب: ‌۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پنجشنبه بازار میناب: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است