search
menu

هتل برنجیان میاندوآب

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل برنجیان میاندوآب
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل برنجیان میاندوآب تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل برنجیان میاندوآب


هتل برنجیان میاندوآب، یکی از هتل های خوب ۲ ستاره شهر خوش آب و هوای میاندوآب، استان آذربایجان غربی است. در این هتل امکانات رفاهی و خدماتی متنوع برای مهمانان در نظر گرفته شده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی تجربه کنند. هتل برنجیان (Berenjian Hotel Miandoab)، از هتل های باسابقه و قدیمی میاندوآب است و در سال ۱۳۷۹ افتتاح شده است. این هتل آخرین بار در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت و سطح خدمات و کیفیت امکاناتش را ارتقاء داد. در مجموع هتل دارای سه طبقه است و واحدهای اقامتی اش در طبقات اول و دوم قرار دارند. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد و مجرب هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا مهمانان با رضایت خاطر هتل را ترک کنند.

امکانات عمومی هتل


امکاناتی که در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده اند، با توجه به درجه دو ستاره ای هتل مرغوب و مناسب هستند. مهمانانی که بلیط هواپیما ارومیه را برای سفر به میاندوآب و بازدید از جاذبه های آن می خرند، می توانند اقامتی راحت و مقرون به صرفه در این هتل تجربه کنند. در سراسر هتل مهمانان می توانند به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته و امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل با ظرفیت ۱۵ نفر، جایی است که در آن از مهمانان استقبال شده و آن ها را پذیرش می کنند. برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان در لابی امکاناتی نظیر مبلمان، یز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، نمازخانه، صندوق امانات، صرافی، اتاق تلفن (اپراتور)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی فراهم شده اند. لابی هتل در طبقه دوم قرار دارد.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به نیازها و سوال های آن ها است. مهمانان می توانند برای درخواست هر گونه سرویس و خدمات اعم از فتوکپی، فکس، خدمات بیدارباش، روم سرویس، تهیه بلیط و ... به پذیرش مراجعه کنند. یک تالار پذیرایی نیز در این هتل وجود دارد که برای برگزاری جشن ها و میهمانی ها بسیار مناسب است. پرسنل هتل بسیار مهربان و صبور هستند و مهمانان را به خوبی هدایت می کنند.

اتاق های هتل


در این هتل انواع اتاق ها با امکانات متفاوت وجود دارند و مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را رزرو کنند. تمام واحدهای اقامتی هتل از دکوراسیون و طراحی زیبا و شیک برخوردار هستند و هماهنگی زیبایی دارند. وضعیت دید اتاق ها را نمای خیابان تشکیل می دهد. در دو طبقه این هتل ۱۷ باب اتاق وجود دارند و ۴۰ تخت داخل آن ها تعبیه شده اند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت های سه نفره هستند. داخل تمام واحدهای امکانات رفاهی مناسب از قبیل مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون ال سی دی با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، مینی بار (با هزینه)، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم سرمایش و گرمایش (کولر آبی، شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش، وان)، لوارم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام)وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها نیز بسیار رضایت بخش است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد.
زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴:۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲:۰ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال که از سرویس اضافی استفاده نمی کنند، در این هتل رایگان است و برای کودکان بین ۷ الی ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه ایرانی برای مهمانان آماده و سرو می کند. رستوان در طبقه همکف هتل واقع شده است. مهمانان برای صرف صبحانه نیز می توانند به طور روزانه در ساعات معین به رستوران هتل مراجعه کرده و از غذاهای تدارک دیده شده نوش جان کنند.

فاصله هتل برنجیان میاندوآب تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آثار باستانی میاندوآب: ۴۰۰ متر
فاصله تا پارک معلم: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد طاق: ۶۵۰ متر
فاصله تا پارک ساحلی آتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا سد نوروزلو: ۱۳.۵ کیلومتر
فاصله تا داش تپه: ۱۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است