search
menu

اقامتگاه بومگردی دورنا مشگین شهر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی دورنا مشگین شهر
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بومگردی دورنا مشگین شهر
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه بومگردی دورنا مشگین شهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی دورنا مشگین شهر


اقامتگاه بومگردی دورنا مشگین شهر در استان اردبیل واقع شده است. این هتل یک اکوکمپ است که مورد استقبال گردشگران به ویژه طبیعت گردان ایرانی و خارجی قرار گرفته است. بسیاری از گردشگران برای کسب آرامش، تجربه زندگی عشایری و گذراندن چند روزی در طبیعت به این اقامتگاه بومگردی سفر می کنند. از مزیت های این اقامتگاه، نزدیکی آن به آب گرم است که با کمتر از ۱ ساعت پیاده روی و یا تنها ۶ دقیقه رانندگی به مجتمع آب گرم قینرجه می رسید. اگر بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده اید، می توانید به فرودگاه اردبیل بروید و سپس با طی کردن مسافت ۱۲۸ کیلومتری از آنجا به اقامتگاه بومگردی دورنا بروید. نکته قابل ذکر این است که برای رزرو این اقامتگاه بومگردی باید از دفتر آنها که در شهر مشگین شهر است اقدام کنید.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بومگردی دورنا مشگین شهر


اقامت در یک اقامتگاه بومگردی مانند دورنا مشگین شهر، متناسب برای کسانی است که می خواهند مدتی از زندگی شهری و دردسر ها و شلوغی شهر دور شوند؛ حتی از اینترنت و فضای مجازی به دور باشند و در عوض در طبیعت وقت بگذرانند و حسی ناب را در میان فضای سبز و هوای پاک و گوارا تجربه کنند؛ به همین خاطر این اقامتگاه مانند هر اقامتگاه بومگردی دیگر، دارای وسایل الکترونیکی و مدرن امروزی نیست اما تجهیزات خوبی برای اقامتی خوش و راحت در آن تعبیه شده است، از جمله: پارکینگ روباز و رایگان در داخل محوطه، رستوران، سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه، فضای سبز با نمای کوه و دشت، صبحانه. اگر نیاز به راهنمایی درباره مکان های دیدنی مشگین شهر یا گشت در اطراف با تور دارید، از خدمات تور این اقامتگاه استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در محوطه این اقامتگاه بومگردی در مجموع ۸ اتاق وجود دارد که در انواع مختلفی هستند از جمله: ۴ کلبه کوهستانی، ۲ کلبه دیگر و ۴ آلاچیق عشایری. اتاق های کاروانسرایی دو تخته، سه تخته، چهار تخته و شاه نشین پنج تخته هستند. در اتاق های اقامتگاه بومگردی دورنا مشگین شهر امکانات خوبی متناسب با نوع هتل فراهم شده است. این تجهیزات به طور کلی شامل تخت خواب، میز غذا خوری، صندلی، یخچال، سینک ظرفشویی، حمام با دوش، دمپایی، لوازم بهداشتی و سیستم گرمایشی بخاری هستند. در برخی واحدهای اقامتی، سرویس بهداشتی ایرانی و در برخی دیگر فرنگی وجود دارد. در آلاچیق های عشایری برخی از این امکانات وجود ندارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


گشت و گذار در فضای سبز داخل محوطه هتل و یا اطراف آن با چشم انداز بی نظیر کوه سبلان و دشت های اطراف، بسیار می تواند لذت بخش و مفرح باشد؛ به خصوص برای کودکان چرا که در طبیعت بازی می کنند و روحیه آنها شاد خواهد شد.

رستوران هتل


در رستوران اقامتگاه بومگردی دورنا انواع خوراک های ایرانی، محلی و بومی را میل کنید و در فضایی دنج در کنار همسفران خود لذت ببرید.

فاصله اقامتگاه بومگردی دورنا مشگین شهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا پل معلق مشگین شهر: ۲۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کهنه قلعه مشگین شهر: ۳۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا بقعه شیخ حیدر: ۳۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا قلعه بربر: ۱ ساعت و ۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا شهر باستانی یری: ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا قلعه قهقهه: ۲ ساعت و ۱۱ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است