search
menu

هتل آران مشگین شهر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آران مشگین شهر
امکانات رفاهی هتل آران مشگین شهر
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل آران مشگین شهر
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آران مشگین شهر

درباره هتل آران مشگین شهر


هتل آران مشگین شهر (به انگلیسی: Aran Hotel Meshgin Shahr) اقامتگاهی است دو ستاره واقع در خیابان امام خمینی مشگین شهر که به لطف برخورداری از موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی قابل قبول در فهرست برترین هتل های اقتصادی مشگین شهر قرار گرفته و آماده است تا به شایستگی از کلیه گردشگرانی که برای بازدید از اماکن دیدنی مشگین شهر، بلیط هواپیما اردبیل سفرمارکت را خریداری و به این شهر دیدنی سفر می کنند، پذیرایی کند.

امکانات رفاهی هتل آران مشگین شهر


از آنجایی که هتل آران مشگین شهر اقامتگاهی باکیفیت و دو ستاره محسوب می شود، از امکانات رفاهی متنوعی نیز برخوردار گشته است. امکانات مختلفی از قبیل: آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، پله اضطراری، سالن اجتماعات، فضای سبز، دستگاه فکس و پرینت، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات) در هتل آران مشگین شهر به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه می گردد تا هیچ کم و کاستی در این هتل وجود نداشته باشد. گفتنی است که برای رفع نیازهای خورد و خوراک میهمانان، رستورانی باکیفیت در این هتل گنجانده شده تا گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، مجبور به یافتن رستورانی مناسب در اطراف هتل نگردند. رستوران آران که در طبقه دوم هتل قرار دارد، از محیطی پاکیزه و فضای دلنشین و دوست داشتنی برخوردار بوده و از کارکنانی مجرب و متعهد تشکیل شده است.

خدمات هتل


در بخش خدمات نیز هتل آران مشگین شهر بسیار خوب ظاهر شده و به لطف کارکنان کارآزموده و خوش برخورد خود توانسته است بازخوردهای مثبت زیادی را در سایت های مختلف کسب کند. خدمات خانه داری، پذیرش شبانه روزی، نظافت روزانه، تاکسی سرویس و تهیه بلیط ارزان هواپیما به کلیه میهمانان هتل در تمام ساعات روز ارائه خواهد شد. همچنین برای رفاه بیشتر میهمانان، خدمات اینترنت وایفای پرسرعت نیز در همان بدو ورود به میهمانان عرضه خواهد گشت تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در این هتل احساس نکنند. ناگفته نماند که گرچه بسته ابتدایی ۵۰۰ مگابایتی اینترنت وایفای هتل آران مشگین شهر رایگان است، برای استفاده حجمی فراتر از این میزان باید هزینه مازادی پرداخت گردد.

واحدهای اقامتی هتل


تعدد و تنوع واحدهای اقامتی هتل آران مشگین شهر تحسین برانگیز است: ۵۴ واحد اقامتی شیک و مبله در این هتل گنجانده شده تا هیچ محدودیتی از بابت یافتن گزینه اقامتی مورد نظر برای میهمانان وجود نداشته باشد. واحدهای اقامتی هتل در طرح هایی نظیر اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته به میهمانان ارائه می گردد تا دست آن ها در انتخاب اتاقی متناسب با نیازهایشان باز باشد. گفتنی است که کلیه اتاق های هتل با اسباب و وسایل رفاهی متعددی نظیر تلویزیون، یخچال، مبلمان، تخت خواب، دراور، کمد لباس و رخت آویز چیدمان شده و به سیستم های تهویه مطبوع و اعلام و اطفاء حریق مجهز گردیده اند.

موقعیت مکانی هتل آران مشگین شهر


موقعیت مکانی هتل آران مشگین شهر را باید از دیگر مزایای آن دانست. قرار گرفتن هتل در نزدیکی برخی از دیدنی ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری مشگین شهر نظیر قلعه کهنه مشگین شهر و پارک فدک موجب گردیده که این هتل در این بخش نیز نمره قبولی را دریافت کند و به مکانی مناسب برای اقامت آسوده و خاطره انگیز خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت مبدل گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آران مشگین شهر


فاصله هتل تا پارک فدک: ۱۳۰ متر
فاصله هتل تا قلعه کهنه: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا بقعه شیخ حیدر: ‌۹۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک دانشجو مشگین شهر: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک مهر مشگین شهر: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پل معلق مشگین شهر: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است