search
menu

اقامتگاه بومگردی کیان مهریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی کیان مهریز
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بومگردی کیان مهریز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه بومگردی کیان مهریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی کیان مهریز


شهر مهریز یکی از شهرهای تاریخی و دیدنی استان یزد است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، سفر به این شهر با اقامت در یک اقامتگاه بومگردی بسیار رویایی و به یاد ماندنی تر می شود؛ به همین خاطر پیشنهاد می شود در اقامتگاه بومگردی کیان مهریز اقامت کنید. این خانه سنتی در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد و در سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد و آماده پذیرایی از میهمانان شد. قدمت این خانه سنتی زیبا به بیشتر از ۱۰۰ سال پیش باز می گردد و اقامت در آن تجربه ای فوق العاده خاص خواهد بود. این بوتیک هتل (Eghamatgah Boomgardi Kiyan) در موقعیتی خوب در شهر قرار دارد و دسترسی مناسبی به مراکز مهم شهر و جاهای دیدنی مهریز دارد. اگر بلیط هواپیما یزد رزرو کرده اید، این اقامتگاه تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد، فاصله ی ۴۱ دقیقه ای دارد. ایستگاه راه آهن یزد تا اقامتگاه بومگردی کیان، ۳۵ دقیقه فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بومگردی کیان مهریز


اقامتگاه بومگردی کیان علی رغم سنتی بودن، امکانات و خدمات خوبی را ارائه می دهد که رضایت و اقامتی خوش را برای مسافران فراهم می کند. این اقامتگاه امکانات و خدماتی را از قبیل: چایخانه سنتی، محوطه و فضای سبز با آلاچیق و تخت سنتی و همچنین میز و صندلی، جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه عمومی، خدمات خانه داری، صبحانه و پرینتر دارد. این هتل سنتی اینترنت و تلویزیون ندارد زیرا اقامتی سنتی را ارائه می دهد تا مسافران به دور از زندگی روزمره و یا شهری و شلوغ باشند و همچنین ممکن است با خود خیال و تصور اقامت در یک خانه در زمان های قدیمی را داشته باشند و حسی ناب از نوستالژی را تجربه کنند.

اتاق های هتل


اقامتگاه بومگردی کیان مهریز دارای ۲ طبقه است و ۶ اتاق دارد. اتاق ها هر کدام نام های دلنوازی دارند که به تاریخی بودن و ایرانی بودن این اقامتگاه تاریخی افزوده است. انواع اتاق های یک نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره در این هتل وجود دارند که با تزئینات و دکوراسیونی سنتی طراحی شده اند. برخی از اتاق ها هم تخت ندارند و به شیوه ای کاملا سنتی و قدیمی، کف خواب هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های این اقامتگاه سنتی، بهترین تجهیزات که متناسب با یک اقامت بومی و سنتی است را دارند. امکانات اتاق ها شامل این موارد هستند: مبلمان، بالکن رو به حیاط، رخت آویز، دمپایی، سیستم سرمایش و گرمایش و امکان شارژ کردن وسایل الکترونیکی. با اقامت در اتاق های این خانه سنتی، گویی خود شما ساکن این عمارت تاریخی هستید و تجربه سفری به یاد ماندنی و کم نظیر را خواهید داشت.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در یک بعد از ظهر و عصری دل انگیز در اقامتگاه بومگردی کیان مهریز، به حیاط و محوطه آن بیایید و با همراهان و همسفران خود پشت میز و صندلی ها یا در آلاچیق بر روی تخت های چوبی بنشینید و از فضای سرسبز و چشم نواز لذت ببرید و خاطراتی فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. اگر علاقه دارید که تجدید قوا کنید و استراحت کنید حتما به جکوزی این اقامتگاه بروید که حال و هوایی مانند حمام های قدیمی را دارد.

رستوران هتل


در اقامتگاه بومگردی کیان مهریز، یک آشپزخانه عمومی وجود دارد که با هماهنگی می توانید از آن استفاده کنید و حتی با خانواده یک روز را به آشپزی بگذرانید و شاد باشید. در چایخانه سنتی این خانه تاریخی در فضایی دنج، چای و انواع دمنوش های گیاهی را میل کنید و پس از گشت و گذار طولانی در شهر، آرامش کسب کنید.

فاصله اقامتگاه بومگردی کیان مهریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا باغ پهلوان پور مهریز: ۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا قلعه مهرپادین مهریز: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا سرو کهنسال مهریز: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کوه ریگ: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا روستا و قلعه سریزد: ۱۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است