search
menu

هتل ستاره شهر مهریز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ستاره شهر مهریز
امکانات و خدمات عمومی هتل ستاره شهر مهریز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ستاره شهر مهریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ستاره شهر مهریز


هتل ستاره شهر در شهر دیدنی مهریز در استان یزد واقع شده است. شهر مهریز به خاطر طبیعت و جاذبه های تاریخی خود به مقصدی محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. این هتل سه ستاره یکی از هتل های خوب در این منطقه است که به جاهای دیدنی مهریز نزدیک است و دسترسی خوبی به آنها دارد. این هتل مدرن و شیک، در ۴ طبقه در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است. اگر مایل هستید که با هواپیما به شهر یزد سفر کنید و بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده اید، بدون نگرانی هتل ستاره شهر مهریز (City Star Hotel) را رزرو کنید؛ زیرا در زمانی حدود ۴۰ دقیقه از فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد به این هتل می رسید. در این سفر با اقمت در این هتل به آسانی از جاهای دیدنی مهریز بازدید می کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ستاره شهر مهریز


در این اقامتگاه خوب، امکاناتی از قبیل رستوران، صبحانه، پارکینگ روباز رایگان، لابی دنج با مبلمان و تلویزیون، اینترنت رایگان با حجم نامحدود در لابی و اتاق ها، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، کپسول آتش نشانی، فتوکپی، فکس و نمازخانه وجود دارند. خدماتی که این هتل ارائه می کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، سرویس اتاق و خدمات تهیه بلیط است. اگر بلیط هواپیما یزد خریداری کرده اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت این هتل استفاده کنید تا با سهولت بیشتری به هتل برسید. قابل ذکر است که علاقه مندان به گردش در شهر با تور می توانند از خدمات تور هتل بهره ببرند. در رستوران مجلل و شیک داخل هتل ستاره شهر مهریز، مراسم و جشن های بسیاری برگزار می شود.

اتاق های هتل


در هتل ستاره شهر مهریز تعداد ۱۰ اتاق وجود دارد و در مجموع دارای ۳۰ تخت است. انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته در این هتل در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل


در این اقامتگاه به صرفه و متناسب با اقامتی خانوادگی، تجهیزاتی فراهم شده است تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند. امکانات اتاق ها شامل این موارد هستند: یخچال، مینی بار با هزینه، تلویزیون، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، تلفن، میز، صندلی، رخت آویز، کمد لباس، حمام با دوش، لوازم بهداشتی از جمله صابون، شامپو و حوله، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش شامل شوفاژ و اسپیلت.

رستوران هتل


مسافران و میهمانان گرامی می توانند در رستوران هتل ستاره شهر با ظرفیت ۱۴۰ نفری، با منویی متنوع و انواع خوراک های ایرانی که توسط کارکنانی مجرب اداره می شود؛ در فضایی دلنشین اوقات خوشی را سپری کنند و خاطره های به یادماندنی را در کنار همراهان خود بسازند.

فاصله هتل ستاره شهر مهریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا سرو کهنسال مهریز: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه مهرپادین مهریز: ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ پهلوان پور مهریز: ۸.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کوه ریگ: ۹.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا روستا و قلعه سریزد: ۱۰.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است