search
menu

اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت تنکابن

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت
اتاق های اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت
غذاها و رستوران های اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت
فاصله اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

درباره اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت


اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت در شهر تنکابن، استان مازندران روستا برسه واقع شده است. بد نیست بدانید که روستای برسه از توابع بخش مرکزی تنکابن، در ۳۵کیلومتری جنوب غربی شهرستان تنکابن و در انتهای جاده دو هزار قرار دارد.
برای رفتن به اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت به مساحت ۶۵۰ متر و زیر بنا ۱۳۶ متر مربع به شیوه کاملا سنتی با استفاده از سنگ، گل و چوب ساخته شده است نیازی به خرید آنلاین بلیط هواپیما نیست. اگر به طبیعت و فضا و زندگی روستایی علاقه دارید بهتر است بدانید که نیازی به خرید بلیط هواپیما ندارید و با انتخاب اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت براحتی می توانید از سفر خود لذت ببرید. اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت با چشم اندازی رو به طبیعت دیدنی شهر تنکابن در دو طبقه که دو واحد اقامتی در طبقه بالا و پایین ساخته شده است.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت


بد نیست بدانید که اتاق ها در طبقه اول، ۱ باب اتاق ۸ تا ۱۰ نفره با امکاناتی نظیر آشپزخانه مستقل، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم گرمایشی بخاری هیزمی است. در طبقه دوم ۲ باب اتاق ۵ تا ۸ نفره، با امکاناتی همچون آشپزخانه مستقل، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجزا و سیستم گرمایشی بخاری نفتی قرار دارند. با توجه به تقسیم بندی اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت در مجموع ظرفیت پذیرایی و اسکان ۲۵ گردشگر محترم را دارد. جالب است بدانید که یک ایوان بزرگ نیز در طبقه دوم با چشم انداز بی نظیر از قله سیالان و جنگل های سرسبز دوهزار وجود دارد که گردشگران محترم می توانند با نشستن و استراحت از طبیعت بکر منطقه تنکابن لذت ببرند.
شمال کشورمان همواره با طبیعت زیبا و دلنوازی که دارد مناسب سفر و استراحت است، اما بهترین و مناسب ترین فصل برای انتخاب اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت فصل تابستان و بهار است. فصل بهار و تابستان مناسب ترین زمان برای لذت بردن از جاذبه های طبیعی نظیر غار آبی دانیال، جنگل دوهزار تنکابن، چشمه آبگرم فلکده، پارک جنگلی چالدره و آبشار سنگ بن چشمه است. پارکینگ غیر مسقف، اینترنت، وسایل گرمایشی مثل پتو و راهنمای تورهای گردشگری از جمله امکاناتی است که در اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت برای مهمانان تدارک دیده شده است.

غذاها و رستوران های اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت


اگر شما از جمله کسانی هستید که به امتحان غذا های محلی هر منطقه علاقه دارید بهتر است بدانید که انواع غذا های محلی شمالی نظیر ناز خاتون، مرغ ترش، باقلا وابیج، خورشت آلو، اسپناساک، سبزی پلو، خورشت سیر انار، کئی پلا، میرزا قاسمی، باقالاقاتق و اسفناج مرجی با استفاده از بهترین مواد اولیه و ارگانیک تهیه و پخت می شود. فقط کافی است با هماهنگی قبلی با پرسنل غذای مورد نظر را سفارش دهید و از طعم و عطر بی نظیر آن ها لذت ببرید. جالب است اطلاع داشته باشید که پرسنل اقامتگاه های بوم گردی چام و چاشت انواع برنامه های تفریحی چون جنگل نوردی، قله نوردی، رود خانه نوردی، انواع باز های محلی و چیدن محصولات زراعی و باغستان های اطراف اقامتگاه مانند چیدن گردو و فندق جهت سرگرمی و خلق لحظات خاطره انگیز برای مهمانان محترم اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت تدارک و برنامه ریزی کرده اند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم


فاصله تا پارک جنگلی چالدره ۱۷٫۶ کیلومتر ( ۲۴ دقیقه )
فاصله تا جنگل دو هزار تنکابن ۲۷٫۶ کیلومتر ( ۴۰ دقیقه )
فاصله تا روستای قلعه‌ گردن ۲۸٫۶ کیلومتر ( ۴۳ دقیقه )
فاصله تا سواحل تنکابن ( دریا ) ۳۴٫۶ کیلومتر ( ۱ ساعت )
فاصله تا قلعه مارکوه ۴۶٫۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۹ دقیقه )
فاصله تا چشمه آبگرم فلکده ۳۴٫۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه)

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است