search
menu

هتل یکتا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل یکتا مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل یکتا مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یکتا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل یکتا مشهد


شهر مقدس مشهد در استان خراسان رضوی، به دلیل قرار گرفتن بارگاه حضرت امام رضا (ع) و جاذبه های طبیعی کم نظیری که در آن قرار دارد، سالانه زائران و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. سفر به شهر مذهبی و تاریخی مشهد نیازمند اقامت در هتلی خوب و با صرفه است که شما با انتخاب هتلی مانند هتل یکتا مشهد به این نیاز پاسخی مثبت می دهید و سفری به یاد ماندنی را خواهید داشت. هتل یک ستاره یکتا در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و ۲ طبقه دارد. از مزیت های این هتل، نزدیکی آن به بازار رضا است که تنها با ۶ دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید و می توانید ساعاتی خوش را در این بازار معروف به خرید یادگاری و سوغاتی بپردازید. علاوه بر این، هتل یکتا به بازار هفده شهریور هم نزدیک است. فاصله حرم مطهر امام رضا (ع) تا هتل یکتا مشهد، ۵ دقیقه با ماشین است. اگر بلیط هواپیما مشهد رزرو کرده اید، نگران نباشید زیرا هتل یکتا مشهد تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، ۷.۸ کیلومتر با ماشین فاصله دارد. اگر هم با قطار سفر می کنید، ایستگاه راه آهن مشهد تا هتل یکتا فاصله ی ۵.۸ کیلومتری دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل یکتا مشهد


هتل یکتا مشهد با امکاناتی خوب و با کیفیت آماده پذیرایی از زائرین محترم است؛ این امکانات شامل این موارد هستند: لابی شیک با تلویزیون و مبلمان در طبقه همکف هتل، رستوران، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها با حجمی مشخص، آسانسور، نمازخانه، کپسول آتش نشانی، تلفن در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، فروشگاه، سیستم تهویه مطبوع و اتاق نگهداری چمدان. در هتل یکتا می توانید از خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات خانه داری بهره مند شوید و اقامتی بدون کمبود را تجربه کنید. اگر بلیط هواپیما چارتر دارید، از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید تا سهولت بیشتری در تردد خود داشته باشید. هتل یکتا مشهد، خدمات تهیه بلیط هم دارد که برای مسافرانی که علاقه دارند سریع و به راحتی بلیط تهیه کنند، بسیار مناسب است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل یکتا مشهد تعداد ۲۱ اتاق وجود دارد و اتاق ها به این صورت هستند: اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته، اتاق های سه تخته، اتاق های چهار تخته، سوئیت چهار نفره و سوئیت یک خوابه پنج نفره. برخی از اتاق ها و سوئیت ها به صورت فولبرد هستند. در اتاق های هتل یکتا مشهد که طراحی خاص و چشم نوازی دارند، امکانات و تجهیزات بسیار خوبی قرار دارد که باعث آسایش و راحتی هرچه بیشتر مسافران است. اتاق ها دارای اینترنت رایگان، یخچال، مینی بار با هزینه، رخت آویز، کمد لباس تنها در بعضی از واحد ها، دراور، تلفن، تلویزیون، حمام با دوش، لوازم بهداشتی مانند حوله، شامپو و صابون، سیستم اطفا حریق، دمپایی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش هستند. در برخی از واحدهای اقامتی، سرویس بهداشتی فرنگی و در برخی دیگر، سرویس بهداشتی ایرانی قرار دارد.

رستوران هتل


در رستوران هتل یکتا مشهد در فضایی دنج و دلنشین با خانواده و همراهان خود بنشینید و انواع خوراک های لذیذ ایرانی را با منویی انتخابی میل کنید و لذت ببرید.

فاصله هتل یکتا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه آستان قدس رضوی: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی مشهد: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک وکیل آباد مشهد: ۲۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا طرقبه مشهد: ۳۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مجتمع گردشگری چالیدره مشهد: ۴۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۴۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است