search
menu

هتل آپارتمان ترنج مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ترنج مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان ترنج مشهد
اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان ترنج مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ترنج مشهد


از نزدیک ترین و بهترین هتل آپارتمان های یک ستاره مشهد به حرم امام رضا (ع)، می توان هتل آپارتمان ترنج مشهد را نام برد که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب، سعی در تأمین اقامت راحت برای مهمانان دارد. هتل آپارتمان ترنج مشهد در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده و به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد، حرم مطهر و مراکز خرید مشهد دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانان می توانند بدون نیاز به تاکسی و تنها با چند دقیقه پیاده روی از جاذبه های زیبا و دیدنی شهر بازدید کنند. کارکنان هتل Toranj Apartment Hotel زحمتکش، کاردان و مجرب هستند و تلاش می کنند مهمانان را راضی و خرسند نگاه دارند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان ترنج مشهد


در هتل آپارتمان ترنج مشهد امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما مشهد سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۶ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در سراسر هتل اعم از لابی و اتاق ها دسترسی به اینترنت وای فای رایگان با حج ترافیک محدود برای مهمانان مقدور است.
لابی هتل با ظرفیت ۱۵ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، آسانسور، تلفن، روزنامه، صندوق امانات، فروشگاه، نمازخانه، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز و یا برای دریافت خدماتی از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات بیدارباش، خدمات باربری و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل آپارتمان ترنج مشهد خوش برخورد و صبور هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان ترنج مشهد در ۷ طبقه ساخته شده و دارای ۱۶ باب اتاق و ۴۰ تخت است. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان ترنج مشهد امکانات گوناگون دارند و مهمانان می توانند با توجه به نیاز و سلیقه شان، اتاق مدنظر و مناسب خود را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان ترنج مشهد شامل سوئیت های دو نفره و واحد یک خوابه سه نفره هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از منظره زیبای حرم و خیابان تشکیل می دهد. چیدمان و دکوراسیون اتاق ها ساده، شیک و دلنشین بوده و از نظافت و تمیزی خوبی برخوردارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد.
در همه اتاق ها امکانات رفاهی اساسی مانند مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، دراور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (دستشویی، حمام) وجود دارند. داخل واحدها آشپزخانه های کوچک نیز طراحی شده اند تا مهمانان بتوانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل واحدشان آشپزی و غذای دست پخت و سالم نوش جان کنند.
داخل آشپزخانه ها امکاناتی همچون کابینت، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی فراهم شده اند. اقامت در اتاق های هتل آپارتمان ترنج مشهد همچون خانه خود مهمانان، راحت و دلچسب است. زمان تحویل اتاق ها در این هتل آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۸ سال در صورت عدم تقاضای سرویس اضافه، به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

فاصله هتل آپارتمان ترنج مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری مشهد: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی مشهد: ۸٫۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۳۳٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است