search
menu

هتل آپارتمان سروش مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان سروش مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان سروش مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان سروش مشهد


یکی از بهترین هتل‌آپارتمان‌های شهر مشهد مقدس، هتل‌آپارتمان سروش مشهد است که در فاصله کمی از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده و دسترسی سریع و آسان به دیگر جاهای دیدنی مشهد دارد. گردشگرانی که به مشهد سفر می‌کنند، بیشتر با مقصود زیارت بلیط هواپیما مشهد را می‌خرند، اما در کنار آن دوست دارند از مراکز خرید مشهد، پارک‌های مشهد و اماکن تاریخی مشهد نیز بازدید کنند. هتل‌آپارتمان سروش مشهد (Soroush Apartment Hotel) با برخورداری از موقعیت مکانی عالی و فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب اقامتی راحت و به‌یادماندنی برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل‌آپارتمان در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۴ موردبازسازی و نوسازی قرار گرفته است. کارکنان هتل بسیار بانزاکت و خوش‌برخورد هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا لبخند رضایت بر لبان مهمانان بنشانند.

امکانات عمومی هتل


این هتل‌آپارتمان یک ستاره امکانات مناسب و مرغوب برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم کرده است. مهمانانی که به‌جای رزرو بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت بالا برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت اطمینان خاطر داشته باشند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک نامحدود در سراسر هتل اعم از محوطه، اتاق‌ها و یا لابی برای مهمانان امکان‌پذیر است.
لابی هتل با ظرفیت ۱۸ نفر در طبقه همکف واقع شده و امکانات متعددی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور)، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، سیستم تهویه مطبوع، روزنامه، صرافی، کافی‌نت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش با صبوری مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


در بنای هشت طبقه‌ای این هتل‌آپارتمان ۴۵ باب اتاق وجود دارند که درمجموع ۱۶۰ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل امکانات گوناگون دارند و مهمانان می‌توانند با در نظر گرفتن نیازها و اولویت‌هایشان اتاق مدنظرشان را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای هتل شامل سوئیت‌های دو نفره فولبرد، سوئیت‌های سه‌نفره فولبرد،واحد یک خوابه سه‌نفره فولبرد، واحد یک‌خوابه چهارنفره فولبرد و واحد دوخوابه چهارنفره فولبرد هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را منظره زیبایی از حرم مطهر، کوچه و خیابان تشکیل می‌دهد. در تمام طبقات پله‌های اضطراری وجود دارند.
نظافت و تمیزی اتاق‌ها بسیار قابل‌اطمینان و رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد. داخل واحدها تمام امکانات رفاهی اساسی مانند میز، مبلمان، تخت خواب، تلویزیون با شبکه‌های استانی و شبکه پخش فیلم دیجیتال، یخچال، چای‌ساز، آب رایگان، پاور سوئیچ، آباژور، میزتحریر، کمد لباس، دراور، مینی بار (با هزینه)، تلفن (داخلی)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش (اسپیلت، فن‌کوئل)، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله، سشوار) و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده‌اند.
داخل تمام واحدها آشپزخانه‌های کوچک نیز طراحی شده‌اند که تمام لوازم ضروری پخت‌وپز نظیر اجاق‌گاز، سینک ظرف‌شویی، کابینت، ظروف پخت‌وپز و ظروف پذیرایی را دارند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد اولیه غذایی خودشان داخل واحدشان آشپزی کنند. اقامت در این اتاق‌ها بسیار دل‌چسب و خاطره‌انگیز است و مهمانان خود را همچون در خانه احساس می‌کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و برای کودکان بین ۳ تا ۸ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌گردد.

رستوران هتل


«رستوران سروش» با ظرفیت ۱۲۰ نفر در طبقه منفی یک هتل واقع شده و در سه وعده‌غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه برای مهمانان تدارک می‌بیند. مهمانان می‌توانند برای ناهار و شام از غذاهای خوشمزه ایرانی، عربی و فست فود به‌صورت منوی انتخاب سفارش داده و امتحان کنند. علاوه بر این، یک کافی‌شاپ نیز در هتل وجود دارد که نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع و لذیذ بر ای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل‌آپارتمان سروش مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۷٫۲ کیلومتر
فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه: ۲۸٫۸ کیلومتر
فاصله تا بوستان طبیعت پردیس: ۳۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گردشگری چالیدره: ۳۳٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است