search
menu

هتل سخاوت مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سخاوت مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل سخاوت مشهد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سخاوت مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سخاوت مشهد


هتل یک ستاره سخاوت در شهر مقدس، تاریخی و زیبای مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. شهر مشهد با توجه به اینکه شهری زیارتی است و جاذبه های طبیعی متعددی دارد، زائران و گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند، به همین علت وجود هتلی اقتصادی و با کیفیت مانند هتل سخاوت در مشهد مهم است. هتل سخاوت در دهه ۱۳۷۰ ساخته شده است اما به تازگی در آن بازسازی انجام شده است. این هتل موقعیت قرار گیری خوبی در شهر دارد و از مزیت های مهم آن نزدیکی به بازار ها و مراکز خرید مشهد است. در سفر به مشهد، حتما سری هم به بازار رضا بزنید که از بازار های اصلی، قدیمی و تاریخی این شهر است و هر نوع کالایی در آن پیدا می شود؛ از هتل سخاوت مشهد تا این بازار فاصله ی ۲ کیلومتری را باید طی کنید. از هتل سخاوت مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) تنها ۴ دقیقه با ماشین فاصله است.
اگر بلیط هواپیما ارزان دارید، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد تا هتل سخاوت مشهد فاصله ای ۹ کیلومتری دارد و شما به راحتی با ماشین در کمتر از ۲۰ دقیقه به هتل می رسید. در صورتی که با قطار قصد سفر به شهر مشهد را دارید، ایستگاه راه آهن مشهد را تا هتل سخاوت (Sekhavat Hotel) باید در ۱۲ دقیقه طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سخاوت مشهد


در هتل سخاوت مشهد انواع امکانات و تجهیزات با کیفیت وجود دارد تا مسافران کمبودی را حس نکنند و خدماتی را ارائه می دهد تا مهمانان اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنند. این هتل آسانسور، لابی شیک و بزرگ با مبلمان، تلفن و تلویزیون، اینترنت، رستوران، صبحانه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی و اتاق چمدان دارد. همچنین برای کسانی که به فکس، فتوکپی و پرینتر احتیاج دارند، می توانند در هتل به این تجهیزات دسترسی داشته باشید. در هتل سخاوت مشهد، یک آژانس مسافرتی وجود دارد که به مسافران خدمات سفر را ارائه می دهد. خدماتی که این اقامتگاه ارائه می کند شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، خدمات برای معلولین، خشکشویی، خدمات تهیه بلیط و خدمات بیدار باش. قابل ذکر است که برای مسافران مشتاق به گشتن شهر با تور، هتل سخاوت خدمات تور هم دارد. اگر بلیط هواپیما دارید، از تاکسی سرویس هتل سخاوت مشهد استفاده کنید تا نگرانی کمتری بابت رسیدن خود به فرودگاه داشته باشید.

اتاق های هتل


هتل سخاوت مشهد تعداد ۴۰ اتاق دارد که با دکوراسیونی زیبا برای اقامتی آسوده طراحی شده اند. واحد های اقامتی این هتل شامل این اتاق ها هستند: اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته توئین، اتاق های دو تخته دبل، اتاق های سه تخته، اتاق های کانکت چهار نفره و اتاق های پنج نفره.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل سخاوت مشهد، شما آسایش و راحتی را تجربه خواهید کرد و به امکاناتی از جمله یخچال، مبلمان، سیستم سرمایش و گرمایش شامل شوفاژ، تلویزیون، تلفن داخلی، حمام با دوش، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، سیستم اطفا حریق و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دسترسی دارید. در برخی از واحد ها کمد لباس و رخت آویز هم قرار دارد.

رستوران هتل


در رستوران دنج هتل سخاوت مشهد، در فضایی دلنشین در کنار همراهان و خانواده خود خوراک های لذیذ ایرانی را با منویی انتخابی میل کنید و اوقاتی خوش و خاطره انگیز را داشته باشید.

فاصله هتل سخاوت مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید پروما: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک علمی پروفسور بازیما مشهد: ۲۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی: ۲۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک وکیل آباد مشهد: ۲۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا طرقبه مشهد: ۳۴ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است