search
menu

هتل سلما مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سلما مشهد
انواع اتاق و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل سلما مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل سلما مشهد


هتل سلما مشهد در نزدیکی خیابان امام رضا قرار گرفته است. به خاطر حرم علی بن موسی الرضا (ع) این شهر همه ساله پذیرای میلیون ها زائر از خارج و داخل می باشد. شهر مشهد هتل های ۱ ستاره زیادی دارد، اما این هتل به خاطر موقعیت خود و مناسب بودن قیمت، زبانزد خاص و عام است. با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل می توانید تنها با۱۰ دقیقه پیاده روی از درب باب الرضا وارد حرم شوید و در هر ساعتی از شبانه روز برای زیارت به حرم امام رضا بروید. هتل سلما یکی از هتل های نوساز است که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده و فضای داخلی کاملا تمیز و مرتب آن هنوز هم حس و حال نو بودن هتل را دارند. هتل سلما با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود آماده ارائه خدمات به مسافران و زائران حضرت رضا علیه السلام می باشد.

انواع اتاق و امکانات آن ها


هتل سلما مشهد، ساختمانی ۶ طبقه با ۴۱ واحد اقامتی مبله خود پذیرای مهمانان عزیز است. اتاق های این هتل شامل دو تخته دابل، سه تخته، چهار تخته و واحدهای وی آی پی می باشد که می توانید بسته به ذائقه و نیاز خود اتاقی مناسب از این هتل را انتخاب کنید. چشم انداز این اتاق ها رو به خیابان است. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و رزرو همه اتاق ها همراه با صبحانه، ناهار و شام است. در همه اتاق ها تلویزیون، تلفن، یخچال، چای ساز و مینی بار غیر رایگان برای رفع نیازهای اولیه مهمانان قرار داده شده است. حمام اختصاصی هر اتاق دارای تجهیزات بهداشتی ای مثل صابون، شامپو و دمپایی است. همچنین اتاق ها مجهز به رخت آویز، کمد لباس و دراور هستند تا لباش هایتان در طول اقامت چروک یا خراب نشوند. دراتاق ها سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد. اگر در حال تدارک برای برنامه سفر مشهد مقدس اقامت در این شهر به دنبال هتلی معمولی با امکانات و هزینه مناسبی هستید، هتل سلما مشهد بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

رستوران هتل


رستوران این هتل، این مزیت را داراست که شما برای سرو غذا نیاز به صرف وقت برای یافتن رستورانی با کیفیت ندارید. این رستوران با منوی غذای انتخابی آماده خدمت رسانی به مسافران و زائران است. بعد از گشت و گذار درشهر و زیارت، قطعا برای رفع خستگی نیاز به مکانی دنج و نوشیدنی گرم یا سرد خواهید داشت اما نیاز نیست جای دوری بروید کافی شاپ هتل با مجموعه از نوشیدنی های گوارا و فضایی دنج در اختیار شما است.

امکانات و خدمات کلی هتل


از امکانات هتل سلما مشهد می توان به آسانسور، لابی مجهز به اینترنت رایگان، صبحانه در اتاق، خدمات لاندری(خشکشویی)، خدمات خانه داری، خدمات باربری و تاکسی سرویس اشاره کرد. پارکینگ این هتل در حال باز سازی است و فعلا مسافران عزیزی که با خودرو شخصی سفر کرده اند می توانند در اطراف هتل ماشین خود را پارک کنند. سلما فضای سبزی هم دارد که برای پیاده روی های صبحگاهی و قدم زدن عصرگاهی مناسب است. نزدیک بودن هتل به حرم و میدان آب باعث شده دسترسی به ایستگاه های ارتباطی و در نتیجه دسترسی به مراکز تفریحی به آسانی میسر شود. بدون شک لذت بخش ترین قسمت سفر به ویژه برای بانوان خرید کردن است و پیدا کردن پاساژ ها و مغازه ها در شهری دیگر گاهی اوقات چالشی بزرگ است اما نگران نباشید هتل به مراکز خرید مشهد و بازار های آن نیز دسترسی آسانی دارد و شما می توانید لذت سفر خود را با گشت و گذار در بازارهای قدیمی مشهد دو چندان کنید. برای افراد کم توان یا ناتوان جسمی نیز خدمات ویژه مثل رمپ در ورودی هتل تدارک دیده شده است. از امکانات ویژه دیگر این هتل می توان سیستم اطفاء حرق و اعلام حریق وکپسول آتش نشانی و همچنین سرویس بهداشتی فرهنگی و ایرانی در لابی را نام برد. با خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو این هتل، سفر لذت بخشی را برای خود رقم بزنید.

فاصله هتل سلما مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر : ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک: ۲ کیلومتر
فاصله تا راه آهن : ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه کلنل محمد تقی پسیان : ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۹ کیلومتر
فاصله تا سرزمین موج های آبی : ۲۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است